štvrtok, 17. marca 2016

Orechový koláčik bez cukru a múky

Chcete vyskúšať rýchly koláčik/tortu, ktorý obsahuje samé zdravé mňam veci a každý sa bude zalizovať? Ak áno, tak tu vám predstavím recept. Budete potrebovať len naozaj pár surovín. 


 Budete potrebovať:
- 100g jemných ovsených vločiek ( ja mám z Lídla kde 500g stojí 0,49€)
- 100g mletých vlašských orechov
- 100g medu ( my máme domáci)
- 2-3 banány ( rozmačkáte na kašu)
- 1 nastrúhané jablko
- 200g kokosu
- 2 vajíčka
- 200g masla ( ale dá sa použiť aj kokosový olej)

na vrch len mleté oriešky a ja som dala jahody.


Všetky ingrediencie spolu zmiešate a dáte na vymastenú torotvú formu. Ja som navrch dala oriešky a jahody. Tentokrát by som jahody nedávala pred pečením, hoci ostali chutné, ale zvonku ostali také vysušené (viď hore úvodná fotka). Radšej až na konci poukladať. Pečie sa to pri 170°C cca 50 minút.



Želám dobrú chuť ♥

Robíte aj vy takéto chutné koláčiky v zdravšej variante? Ak áno, hoďte mi sem recepty ☺

16 komentárov:

  1. Žádné zdravější dobroty jsem ještě nedělala, tak moc ráda vyzkouším, kde jsou banány, to mi musí chutnat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, už na insta som ti to písala, proste mňamka už na pohľad :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže to je mňamka, len tie jahody kazia dojem :D

      Odstrániť
  3. Vypadá opravdu báječně! :) Já ze "zdravého pečení" zkoušela zatím jen ovesné koláčky, které byly moc dobré :).
    Catamount

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá úžasne:) na víkend snáď vyskúšam:))
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera, vypadá velmi chutně. Já ještě nic zdravého nepekla. Dneska jsem dělala buchtu z margot čokolády, ale to asi nebude nic pro tebe. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čože? mňááám margot koláč milujem :D moja strava spočíva v 95% v prasačinách :D

      Odstrániť
  6. Ďakujem za tip, koláčik vyzerá báječne a určite tak aj chutí, pridávam si recept do záložiek:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks