pondelok, 7. marca 2016

obľúbenci za február

Takmer každý mesiac skúšam nové produkty alebo si obľúbim niečo nové z mojej zbierky. Tento mesiac som si obľúbila viac dekoratívky ako pečujúcej a väčšina sú to novinky v mojej zbierke. Lícenku od makeup revolution vlastním už niečo vyše roka a tento mesiac sme sa stali opäť kamarátkami. Je moc pigmentovaná, takže stačí len ťupnúť a písala som o nej v tomto článku. Matný lipcream Jordana som si kúpila na interbeauty v Bratislave a odvtedy ho nosím non stop. Vždy keď idem von, mám ho na perách... je to láska ♥

lícenka (sugar) - lipcream (09 rose macaron)- lak ( 13 forgive me ) - ceruzka ( 040 Don´t let me brown )
Gél laky od essence sú celkom fajn a tento ružový je krásny, kde výdrž sa pohybuje okolo +-7 dní a cena okolo 1€. Ceruzka na obočie je mierne tvrdšia, takže to s ňou nepreženiete. Jemne sa vyplnia chýbajúce miesta, druhou stranou sa rozčeše a obočie vyzerá upravene a prirodzene.


O všetkých týchto troch produktoch budú články v blízkej dobe, takže nechcem moc prezrádzať. Weleda hydratačný kosatcový krém ma zbavil po takmer 8 rokoch akné (!!!!) spolu v kombinácii ešte s jedným produktom. Chcete na to článok? Píling z novej línie cupuacu je láska na prvé ovoňanie a použitie. Olejová v ceruzke od weledy je môj pomocník na suchú kožtičku a lámavé nechty.


Čo ste si minulý mesiac obľúbili vy? Vyskúšali ste niečo z mojich obľúbencov? ☺

15 komentárov:

  1. Skvelé produkty:) a určite by ma potešil článok o tom, ako bojuješ s akné, ja už to tiež dlho ťahám a stále nič! A ten kosatcový krém musím vyskúšať, akú má konzistenciu?
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je moc hutný, skôr taký jemnejší :) ale skvelo hydratuje

      Odstrániť
  2. samé parádne produkty, presne ten istý lak mám v obľube tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. essence má na výber toľko odtieňov, že si každá vyberie :))

      Odstrániť
  3. Mám veľmi rada tieto články a ten matný lipcream vyzerá fantasticky. Máš pekný blog, nechcela by si sledovaž navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Andrejka nehnevaj sa, ale toto ja nepodporujem... ak sa ti páči môj blog tak daj odber sama od seba a nie až po vzájomnom sledovaní :) pekný deň

      Odstrániť
  4. Moni, tú ceruzku na obočko som si aj ja nedávno kúpila:) Normálne si robím obočie tieňmi, ale táto ceruzka to vie ešte pekne vyladiť, obzvlášť som nadšená z tej kefky, ktorá farbičku trošku rozmaže a zjemní, takže výsledok vyzerá podstatne prirodzenejšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, prirodzené obočie :) nekričí to zo 100m že aha mám dokreslené obočie :D

      Odstrániť
  5. Článek o tom jak jsi se zbavila akné bych velmi uvítala, je to můj boj od puberty až doteď.
    Jinak pěkné produkty,tvářenky od MUR mám ráda a taky jsem si ji oblíbila.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá lícenka je super! Mám rovnakú, len v inom odtieni ♡

    ♡ Soaphoria ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tužku na obočí Catrice jsem si taky oblíbila, vyhovuje mi odstín, manipulace i výsledný efekt:-) A peeling od Ziaji vypadá lákavě už podle obalu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Z tvých oblíbenců mám jen lak na nehty. Těším se na recenze, kde nám prozradíš více. Já sice s akné problém nemám, ale pro jiné ten článek bude skvělý a třeba Weleda pomůže i ostatním.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks