utorok, 15. marca 2016

moje obľúbené youtuberky #5

Normálne sa mi nechce veriť, že už je toto piaty diel mojich obľúbených youtuberiek a blogeriek. Hoci nemám nejaké závratné čísla v sledovanosti, ale ak môžem, tak pomôžem a najmä ak si to dotyčné zaslúžia. Momentálne ma zdolala choroba a mám veľa voľného času (čo aj inokedy), čiže môžem objavovať stále nové youtuberky a blogerky. 



Mladá maminka, ktorá momentálne čaká už druhé bábätko a točí prevažne o tehotenstve, asky a challenge. Dobre sa na ňu díva, pripadá mi riadne rozumná s jej názormi. Ak vás bavia podobné typy youtuberiek, nešliapnete vedľa :)



Ďalšia mladá mamička ( žeby vo mne už dozrel mamičkovský pud a chcem dieťa? :D ), ktorá točí prevažne opäť o tehotenstve a výchove jej syna. Je taká zlatá a jej videá si vždy rada pozriem.


Terezka Bubnová

Opäť mladá mamička (:D) a taktiež točí o tehotenstve, o jej synovi, rôzne vtipné videá a stále ma baví. Niekoľko nových poznatkov o tehu a bábätku som sa dozvedela práve od nej.


Bianca Principessa

Myslím že Sašku netreba predstavovať, nakoľko ju všetky poznáte ako blogerku Biancu Principessu. Začala točiť iba prednedávnom a veľmi ma prekvapil jej prejav. Super sa vyjadruje ako ostrieľaná raketa, ktorá sa pohybuje vo svete youtube asi 20 rokov. 


Vendula Jirmannová

Vendy asi nemusím tiež predstavovať, nakoľko začala ako blogerka a momentálne je z nej dosť úspešná youtuberka. Točí pre mňa obľúbené videá o oblečení, kozmetike, rôzne DIY a podobne :)


Koho by ste odporúčili mne na sledovanie? Poznáte niektorú dievčinu z mojich tipov? :)

16 komentárov:

  1. První tři jsou mimo můj zájem, miminkovskou éru mám za sebou, ale ty další dvě jsou fajn tipy. Dík.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak každému sa páči niečo iné že áno :) inak by potom boli ochudené :)

      Odstrániť
  2. Terezku neznám, děkuji za novou youtuberku pro mě neznámou :-)

    Nela Agáta z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Konečně nějaké youtuberky, které neznám! Děkuju za typ:)

    NATYSPACE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přeji brzké uzdravení. Z youtuberek poznám jen Sašku a na ty ostatní se jdu podívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Maťka :)

      snáď sa budú páčiť :)

      Odstrániť
  5. Ja poznám len Bianku aj to len jej blog :) poznám youtuberky: lucypug, momahornakova, tinus tresnickova, shopaholic nicol.. Atd atd :)

    Dominika Makarova Fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ani jednu z týchto you tuberiek nepoznám a som prekvapená, že ich na slovenskej youtubovej scéne máme toľko:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. poznám len Bianku, ale super že sú aj také mamičkovské youtuberky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Přiznám se, že sleduji spíš zahraniční youtuberky, takže žádnou z nich neznám, ale díky za tipy, kouknu na ně :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks