streda, 17. februára 2016

FILM | #4

Síce som už pár článkov vydala s rôznymi tipmi na filmy, tentokrát snáď spravím z toho pravidelnú rubriku, hoci nie vždy je čas a chuť na film. Obľubujem komédie, rodinné, romantické, animované a sem tam nejakú drámu, tak tu nečakajte strieľačky a podobne :D

http://www.topzine.cz/wp-content/uploads/2013/02/princ.jpg

Malý princ
O tomto príbehu ste snáď počuli už všetci a už nejaký ten čas to je aj v našich kinách a na internete. Riadne som si pri tom poplakala a je tam aj nejaké to ponaučenie :)
http://www.letnikinobrno.cz/files/cinema387/433-20790bd84d9711e4a5379c8e9959be16.jpg

Čo s láskou
Nádherný romantický film, pri ktorom som na konci plakala ako o dušu. Skvelé herecké obsadenie, úžasný dej, rozhodne odporúčam ak ste ešte nevideli.
http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/article_large/hash/f6/66/f66628a10ab358d1638352c69c068787.jpg?itok=6h0ST0wY

Mustang 
Trošku iný film na aký ste asi zvyknuté, ale rozpráva príbeh piatich sestier žijúcich v Turecku. Vychováva ich babka so strýkom a sú tam ukázané typické turecké tradície. Nie je to žiadna komédia, ale tak isto odporúčam pozrieť si to.
http://filmserver.cz/img/39391ts.jpg

Nekonečná láska
Hádajte čo? Ďalší romantický film, ktorý je nádherný. Skvelé obsadenie ako aj dej a je to taká pekná oddychovka na večer :)
http://etelka.cz/wp-content/uploads/2015/12/vzmuz-se-2015-online-film1.jpg

Vzmuž sa
Komédia o náhode, o láske a hoci vám to nič poučné asi nedá, na také zabitie nudy a mierne zasmiatie sa je to fajn :))

Videli ste nejaký z mnou odporúčaných filmov? Pozriete si nejaký? ☺

20 komentárov:

  1. Tak ja znam jen ten posledni a byl fajn. Take jsem se rozhodla pro filmovou rubriku, clanek je naplanovany na sobotu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hehe zdá se, že máme naprosto odlišný styl :D Já naopak na komedie a slaďárny vůbec nejsem, takže dramata, sci-fi a horory jsou moje :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super tipy, žádný z těchto filmů jsem zatím neviděla, takže se na něco určitě podívám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Minule som bola u kamaráta a nevedeli sme, čo si máme pozrieť. Vybrala som TFIOS, on zaspal :D Pozerali sme animák, zaspali sme obaja :D Ale Čo s láskou vyzerá zaujímavo, tak snáď si to pozrieme bez toho, aby sme zaspali :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ještě jsem žádný nezkoukla, ale určitě to co nejdřív napravím, tipů na dobrý film není nikdy dost:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veru ani jeden, v poslednom čase sledujem filmy pomenej. V pamäti mi utkvel hlavne The Age of Adelaine a nedávno som bola na Star Wars v kine.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. the age of adeline bol vynikajúci a star wars ma nebaví :)

      Odstrániť
  7. Ani jeden jsem ještě neviděla, děkuju za fajn tipy! :-) Zrovna se to hodí, když je venku ošklivo a člověk nemá, co dělat :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks