pondelok, 15. februára 2016

orieškové telové maslo Balea

Zima dolieha už aj na moje atopické nohy (najmä kolená) a preto sa pokožke snažím dopriať čo najväčšiu dávku hydratácie. Za január som si zamilovala telový olej kneipp, len ten mi už došiel a potrebovala som ďalší silný kaliber. Dopriala som si ho v podobe telového masla s lieskovo orieškovou vôňou od balei za cca 3€.


Je pre suchú pokožku s čím súhlasím a neodporúčam pre normálnu pokožku, pretože je až mega hydratačné. Obsahuje kakaové a bambucké maslo čo kvitujem, najmä v zložení sa nachádza bambucké hneď na druhom mieste. Maslo je naozaj ale veľmi hutné (viď fotka dole), čo spôsobuje sťažené naberanie. Odporúčam skladovať v izbách s trochu vyššou teplotou ( ja skladujem v kúpeľni kde máme 30°C :D) a potom nemám problém s naberaním, nakoľko trošku zmäkne a lepšie sa naberá a rozotiera.


Zloženie asi nič moc, obsahuje to tie dve maslá, glycerín a orieškový olej. Vôňa nič moc, niekto si ju chváli, ale mne to smrdí. V obchode som toto maslo nevidela, tak neviem či neskončilo a nenahradili ho zas inou variantou.




Keď to mám zhrnúť tak:
- skladujte v izbe s vyššou teplotou
- naozaj pre suchú pokožku
- riadne premastí a zhydratuje
- nestojí veľa
- mne nevonia, no niekomu áno
- míňa sa ho málo

Vyskúšali ste niekedy maslo od balei? Čím sa natierate? ☺

Krásny zvyšok dňa a nezabudnite sa zapojiť do súťaže s weledou, o 6 dní už končíme ☺

33 komentárov:

  1. Má moc hezký obal, docela mě láká ho vyzkoušet, ale ještě si to rozmyslím.

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Masielko vyzerá super:) ja mám podobné masielka iba na pery, dobre mastia,čo je pre mňa super. Moja pleť je najmä cez zimu dosť suchá,tak sa určite po tomto masle kuknem:) ďakujem za tip!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeste jsem nezkousela, ale vypada dobre.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maslo vyzerá fajn, prekvapilo ma, že Balea ponúka takéto masielko. Bohužiaľ nenatieram sa ničím ani po sprche, som lenivá a mrznem hneď, keď výjdem z vane :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to poznám z intráku :D ešte že doma máme teplúčko v kúpeľni a môžem tam behať a mokrá :D

      Odstrániť
  5. Ešte som také hutné maslo na telo u nás ani nevidela :D
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja skôr preferujem telové mlieka alebo ich telové krémy, tie sú pre mňa tak akurát, z tohoto by ma šľak trafil natierať to :D. Momentálne mám telové mlieko od Vaseline, tiež s kakaovým maslom a to je eňo ňuňo aj čo sa týka konzistencie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vaseline to máš z parfums?? :) ale videla som už aj v spreji a tie sú vraj tiež super :))

      Odstrániť
  7. Máslo jsem ještě nezkoušela a v poslední době se mažu kokosovým olejem, krásně mi voní :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak :) s ním sa taktiež sem tam natriem :))

      Odstrániť
  8. Ja mám ešte Balea kakaové,ktoré sa už nedá zohnať a nedám naň dopustiť. Je to môj obľúbenec :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pôvodne som išla po to a našla som toto :) to musí voňať omnoho krajšie :)

      Odstrániť
  9. Od Baley jsem máslo nezkoušela ale vím že kamarádka měla tohle samé a opravdu vonělo nádherně, na mě je ale moc mastné. Jinak stále dopotřebovávám máslo Cien z Lidlu, které taky neni nejhorší ale moje nejoblíbenější je od Revlonu kokosové mléko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od revlonu kokosové mlieko? to som veru ešte nevidela :)

      Odstrániť
  10. Ráda bych přivoněla, ale zase je fajn, že opravdu hydratuje. Já se momentálně natírám tělovým suflé od Soaphorie a je skvělé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to by som tiež rada niekedy vyskúšala :)) také olejové základy sú super :)

      Odstrániť
  11. Tak toto je niečo ako stvorené pre mňa, keďže mám pokožku vyschnutú ako púšť :D

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to teda vyskúšaj a už nebudeš sušienka :D

      Odstrániť
  12. Ja som sa šla naň pozrieť ,keď si mi o ňom písala v komentári a nevidela som ho u nás. Asi príde namiesto neho niečo iné :)

    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v BA je už telové maslo s wwhite passion tuším :) také fialovo biele balenie :)

      Odstrániť
  13. vyzerá super a balea ma zatiaľ takmer nikdy nesklamala, takže možno si ho niekedy kúpim, btw pozývam teba aj tvoje čitateľky na moju giveaway, kde sa súťaží o kabelku Michael Kors, ak máš záujem zúčastni sa :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já ho mám, účinky jsou fajn, ale jak jsem zezačátku byla unešená z té vůně, tak mi pak začala lézt krkem, takže mám máslo odložené a čekám, jestli ho dopotřebuji dřív než se zkazí:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neboj sa, tam je toľko chémie že to vydrží :D

      Odstrániť
  15. Tak toto telové maslo musí byť úžasné ! Milujem oriešky a musí nádherne voňať :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Fuu ta konzistence by mě teda dost odradila, neumím si představit, že bych s něčím takovým pracovala...-L

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jéé, oříšky miluju, určitě by mi voněl :-) Ale bohužel na těle nesnesu nic hutnějšího a mastnějšího, mám pak takový nepříjemný pocit. Hydratační ano, ale mastný nee :-( Škoda :-( Má ale hezký obal :-)

    Každopádně skvělé je makadamové máslo od Alverde, nádherně, oříškově voní + hydratuje, ale nemastí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vyskúšala som od Balea kakaové maslo, ale aj tak mi oveľa viac vyhovujú telové mlieka. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks