utorok, 9. februára 2016

obľúbenci za január

Ahojte ☺ Od tohto roku trošku pomením obľúbencov a pridám sem aj niečo navyše. Nejaké dobré jedlo, niekedy kúsok z môjho šatníka, niekedy nový tip na seriál, pesničky, aktivity a podobne. No najviac obľúbencov budem mať aj tak z kozmetiky, nakoľko ju milujem a používam denno denne niekoľko výrobkov.

Parfém Lanvin som dostala od Ježiška a hoci som skôr zaťažená na ovocné sladké vône ako na kvetinové, milujem ju. Je taká svieža kvetinová, naozaj krásna, ale má jednu nevýhodu - dlho nevydrží. Vo fann bola pred vianocami za 33€ ( 30ml). Krém na ruky od balei s vôňou kokosového mlieka a dračieho ovocia som dostala od Julči na Vianoce a je D-O-K-O-N-A-L-Ý!! Predčil dokonca aj krém od ziaji a biodermy. Milujem vôňu, milujem konzistenciu, milujem to ako hydratuje, milujem na ňom všetko. Len dúfam že to nie je limitka ale stály tovar. O oleji od kneipp som písala už v tomto článku. Čo sa týka balzámov na pery, veľmi často ich striedam, aspoň tie cez deň. Momentálne u mňa sa dosť používa tento od Ziaji s vôňou pomarančov. Doteraz sa neviem rozhodnúť, či ide skôr o letnú alebo zimnú vôňu, no je skvelý. Je takej gélovejšej konzistencie že "sedí" na tých perách, hydratuje a vonia. za cenu tuším okolo 1/2€ odporúčam :) Lakov na nechty mám taktiež požehnane a táto "pomerne" novinka kraľovala u mňa takmer celý január ( 3 týždne). Nádherný odtieň, super konzistencia a výdrž celkom fajn ( 4 dni dá u mňa).  



Čo sa týka jedla, niekoľkokrát v januári sme robili tento šalátik vynikajúci a už o pár dní tu bude recept. Nie je úplne zdravý, ale je božský ♥  Skvelo ho dopĺňa čerstvý ľanový chlebík.

Pesničky som počúvala dve stále dokolečka a to dve turecké, nakoľko som sa zamilovala do tohto jazyka a momentálne sa ho poctivo učím.





Čo ste si vy pekného obľúbili v januári? ☺ 

30 komentárov:

  1. Krém na ruce Balea voní suprově, taky ho mám moc ráda:-) Teď jsem si pořídila i nějaký nový Baleaácký se solí z Mrtvého moře a aloe, tak jsem na něj zvědavá:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toľko Kneipp olej vychvaľujete, že si ho ešte dnes pôjdem kúpiť :) Lanvin parfém vyzerá krásne, určite si ho pôjdem ovoňať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru bež si ho kúpiť, je to pecka :)) a videla som aj iné vône :)

      Odstrániť
  3. Tento krém na ruky mám aj ja a zbožňujem ho :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten balzám bych chtěla zkusit, skoro všude čtu, že jsou super :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten lak je krásny a šalát vyzerá veľmi chutne, teším sa keď sem hodíš recept :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teším sa na receptík, vyzerá úžasne ten šalátik! :)
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. to som nevedela že má toľko obľúbencov :)) ale teší ma to :)

      Odstrániť
  8. Krém od Balei je skutočne vynikajúci, používala som ho cez leto, a ako domíňam momentálne zásoby, tak si ho zase kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak ešte bude, lebo občas sťahujú tie najlepšie veci :(

      Odstrániť
  9. :) nič nepoznám , vidim že mam resty už :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. parfémek mám a voní krásně, krásně po šeříku :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. on je celkovo obľúbený, na heureke je medzi top vôňami :)

      Odstrániť
  11. Od ziaja mám tiež balzam na pery, ale s vôňou olivy a je to nádherná vôňa a aj balzam :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krém na ruce od Balei jsem měla taky a byl skvělý. Těším se na recept salátu, vypadá velmi chutně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Už v utorok vo vlaku som si hovorila ako musím tento článok okomentovať, keď budem doma na počítači. Hmm, dostala som sa k tomu až teraz! Krém nie je z limitky, lebo som ho mala už v lete a aj teraz sme ho v DM so sestrou kupovali, takže nemyslím, že je z limitky. A ten olej aj lak, tie sú proste skvelé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krém od Baley me dost zaujal :) Turečtina je teda zajímavá, hodně štěstí při studiu! -L

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks