nedeľa, 14. februára 2016

nové produkty essence- čo ma zaujalo

Ako to už býva, essence pravidelne obmieňa svoju ponuku a veľa produktov bohužiaľ ruší. No občas to je na škodu a občas prídu lepšie a krajšie produkty. Nová kolekcia bude dostupná od pondelka (15.2.2016) a hodím vám sem pár tipov, čo mňa osobne najviac zaujalo.


dlhotrvácny lesk na pery XXXL matný efekt
17 hot brownie

Ani essence nezaostáva a prináša nám matný lip cream v nádhernom odtieni. Čiže na výber máte okrem milani, sleek, jordana a mnoho iných už aj essence.


dlhotrvácny rúž na pery
18 matt wanted!

Prichádzajú k nám aj rúže v nových odtieňoch ( celkovo až 9) a najviac ma zaujal práve tento. Má byť matný a nádherný taký nositeľný červený. Ak bude krásny aj v reáli, bude môj ☺


rúž v pere velvet matt
02 peony star

Prichádzajú k nám aj nové rúže v ceruzke. Až 5 matných odtieňov a 5 lesklých. Mňa opäť zaujala táto nádherná staroružová matná farbička, ktorá vyzerá dokonalo. Uvidíme opäť v drogérii aká bude pigmentácia.


skrášľujúci olejček na pery
01 I care for you, honey

Prídu aj nové olejčeky na pery ( až  3) a neviem či to bude skôr lepkavý lesk ako olej, ale uvidíme ☺ Vôňa medu a obsahuje jojobový olej? Ste tiež tak zvedavé naň? ☺


gél na obočie colour & shape
01 brown

Novinkou bude aj gél na obočie, no bohužiaľ iba v jednom odtieni. Podľa fotky to vyzerá ako fajn odtieň, tak snáď bude univerzálny so studený podtónom, lebo takých je v drogérke málo.


kontúrovacia paletka shape your face
10 ready, set, peach!

Nenechala na seba dlho čakať ani paletka s bronzérom, rozjasňovačom ( vraj matný :D ) a lícenkou. Podľa fotky sa mi zdá, že bronzér je teplý, ale uvidíme naživo aj pigmentáciu, prášivosť a odtiene detailne.


lícenka ball
10 peach candy

V dvoch nových odtieňoch príde aj zapečená lícenka, ktorá vyzerá naozaj skvostne. Nanášať sa má buď štetcom alebo priamo nanesiete na tvár. Táto skončí asi naozaj u mňa.

Príde aj xy nových odtieňov lakov, či už gélových, I ♥ trends alebo výživných. Z nich ma bohužiaľ nezaujal každý, ale aj tak si myslím že noviniek majú krásnych až až. Všetky obrázky a informácie som čerpala odtiaľto, kde si môžete detailne prezrieť všetky ich novinky aj s popismi. 

Čo zaujalo najviac vás z nových produktov? Chcelo by to neobmedzený limit na karte na nákupy u essence a veru to sa mi už dlho nestalo aby ma zaujalo toľko produktov essence.

P.S. zajtra krásneho valentína želám ♥
P.S.S. nezabudnite sa zapojiť do súťaže s weledou, je vás tam iba 30 :)

37 komentárov:

  1. V prípade, že kontúrovacia paletka je naozaj matná, tak si ju určite zadovážim :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyzerá úžasne, tak som zvedavá naživo a keď tak u teba na recenziu :)

      Odstrániť
  2. Mňa najviac zaujal gél na obočie tak dúfam, že odtieň bude studený aj keď to clekom tak nevyzerá a zapečená tvárenka. Tá teda vyzerá naozaj zaujímavo. A samozrejme pozriem aj tie matné tekuté lesky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár vajko :)) úplne všetko je skvelé, tak som zvedavá čo si odnesieš ty i ja :) :D

      Odstrániť
  3. Mě se líbí že Essence nezaostává a obměňuje produkty a stále se sune na lepší pozice. Mě nejvíce zaujala tvarenka a tu si nejspíš pořídím až ji někde uvidím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, stále ide dopredu :) len občas zruší výborné produkty a nahradí ich horšími

      Odstrániť
  4. Tak ja sa chystám si ísť ešte niečo uloviť v zľavách a potom určite aj niečo z tej novej limitky:) tak tie rúže ma úplne dostali, v mojej zbierke chýba červený, tak si nejaký zaobstarám!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snáď ti bude vyhovovať a nájdeš nejaký super :)

      Odstrániť
  5. Essence nepatří zrovna mezi mé oblíbené značky, ale občas se tam něco opravdu dobrého najde...Uvidíme, jak na tom budou nové rtěnky :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No, tak som zvedavá na novinky. Najviac asi na olejček a na lícenku :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mě nejvíce zaujala ta konturovací paletka, to se těším :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snáď potom spravíš článok ak si ju kúpiš :)

      Odstrániť
  8. Já se hlavně těším na nové odstíny gel laků. Líčenku, rtěnku v tužce a olejíček na rty bych taky ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Všechno vypadá skvěle a mají krásné obaly! :D Určitě si něco pořídím :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak sa teším na článok alebo video potom :))

      Odstrániť
  10. Tentokrát mně toho zaujalo opravdu hodně a už se nemůžu dočkat, až novinky omrknu v reálu:-) Chtělo by to už začít šetřit:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Všetky tie novinky sú celkom zaujímavé :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi zaujimavé, chcem si ísž ponuku pozrieť naživo... u essence to často býva najmä pri limitkách že produkty sú krásne na fotke a v reále až tak nelákajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no asi tak, ale tentokrát to vyzerá naozaj zaujímavo a snáď to tak bude aj v reáli :)

      Odstrániť
  13. Zaujal me olejicek na rty a nove odstiny rtenek.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. The post is fantastic! I love it:)

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Novinky od Essence vypadaji opravdu skvele a urcite se na ne pujdu mrknout, zaujaly me hlavne vsechny matne produkty na rty a gel na oboci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj u teba fičí všetko matné? :) a ten gél vyzerá ozaj super, len som zvedavá na ten odtieň :)

      Odstrániť
  16. Novinky od Essence vypadaji opravdu skvele a urcite se na ne pujdu mrknout, zaujaly me hlavne vsechny matne produkty na rty a gel na oboci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Všimly jste si, že konečně do drogerií přicházejí konturovací paletky? Nejen od essence a některé vypadají vážně slibně :) Myslela jsem, že se toho ani nedočkám :)Rtěnky od Essence mi vážně vyhovují, takže se na ně musím dojít podívat :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, vraj aj catrice má teraz novú a je super :)

      Odstrániť
  18. ja som si objednavala milani olej na pery med a citron som snim v celku spokojna lebo sa veľmi nelepí a celkom ma zaujal aj tento olej essence

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na ten milani som pozerala už aj ja, riadne teraz noviniek nám prichádza :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks