pondelok, 1. februára 2016

giveaway s weledou

Ahojte,

takže opäť tu mám pre vás súťaž a tentokrát o krém na ruky, nechtovú olejovú tyčinku a olej na nechty a okolie nechtov. Tieto ceny darovalo priamo zastúpenie Weledy, čím veľmi pekne ďakujem :)


Podmienky súťaže sú jednoduché:
- sledovať môj blog cez gfc
- sledovať weledu na facebooku alebo instagrame a napísať pod akým menom :)
- napísať či ste niečo od weledy už vyskúšali alebo čo vás láka vyskúšať :)

Email nedávajte, výherca sa bude musieť ozvať sám a súťaž potrvá do 21.2.2016 a nasledujúci deň vyhlásim víťaza. Držím palce :)

32 komentárov:

  1. Ahoj:) skvelá giveaway:)
    GFC: vaja vaja
    FB: SimonaBelasa
    IG: vaja7
    Od značky Weleda mám iba ružový oleh, ktorý fakt zbožňujem!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC Miska
    FB Miška Pavlíková
    Já jsem od weledy měla ve vzorecku sampon s prosem a ten byl bájecny :)


    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gfc ervulenka fb eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Měla jsem krém na ruce

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gfc : Dominika Pastierová
    na istagrame ako domipastierova,
    a z Weledy som skúšala sprchový gél a telové mlieko s vôňou citronou. Krásna osviežujúca vôna na leto ako stvorená, odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Olivia Zerili
    E-mail: zerilixd@gmail.com
    Fb: Karolína Kolenčíková
    Od Weledy som ešte nič nevyskúšala, ale už dlhšie rozmýšľam nad niektorými produktami :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sledujem ako Viera Sedlakova vsade :)
    od weledy uz som toho skusala dost, telove mlieka milujem, sprchove kremy tiez, cistiace mlieko uz mam druhy krat a predtym som mala par baleni cistiaceho tonika 2 v 1. cistiaca kozmetika mi ale uz pripada trosku moc alkoholova, do dalsieho balenia asi nepojdem. ruzovy ocny krem je tiez skvely a este ma caka kosatcovy denny krem :) tieto dva vyrobky na nechty ma hrozne lakaju a ked ich nevyhram, tak si ich aj tka kupim, hned ako mi dojde moj sucasny olej na nechty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já bych určitě vyzkoušela právě tenhle olejíček na nehty.
    GFC, FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: Ev.
    FB: Hello, my name is Ev
    Momentálne od Weledy používam Kosatcovú pleťovú aj Mandľovú starostlivosť - a obe si neviem vynachváliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    od Weledy ešte nič nemám, ale už dlhšie po nej pokukujem... :) takže je to len otázka času... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    Od Weledy jsem měla zatím jen mandlový krém na ruce, ale byl výborný a skvěle hydratoval :) Proto bych ráda vyzkoušela i další výrobky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Weledu mám moc ráda, ikdyž jsem zatím vyzkoušela jen mandlový sprchový gel - je ale dokonalý! Sleduji tě přes GFC jako Katherine Sýkorová a na FB jako Kateřina Sýkorová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC: Lavandula Diary
    fb: Tatiana Heinekensr

    Od Weledy som mala sprchový asi len, bol fajn ,len mi príde táto značka trošku drahá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. gfc: jay
    fb: júlia pavlíková
    od weledy som neskúšala ešte nič, no láka ma zmeniť to. na nejakom blogu ma zaujala recenzia na balzam na pery, ktorý bol ospevovaný do nebies a okrem toho o welede v poslednej dobe počúvam pomerne často. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Michaela Barthová
    Instagram: Siraelxy
    Od Weledy jsem méla mandlový krém na ruce, který byl výborný.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Od Weledy jsem ještě nic nezkoušela, ale právě tenhle olej mě dost láká :)
    sleduju jako cottonlatte a na fb jako Laura Kratochvílová

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC Janka Bianka a Weledu sledujem na Instagrame ako JANKABIANKA. Skúšala som krém z radu Wildrose, úžasný.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Všetko splnené a všade ako Claire Clairmont ;)
    Od Weledy som toho poskúšala viac, milujem balzam na pery Everon... A vyskúšať by som chcela práve tie vecičky na nechty a nechtovú kožtičku, s tým mám večný problém, preto sa zapájam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: ZuZu
    FB: ZuZu Predaj Sabo
    od Weledy som zatiaľ nemala nič ale po pravde ma lákajú práve tieto prípravky na nechty a okolie

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC Genevra
    FB Martina Lesová
    Od Weledy jsem ještě nic neměla, ale jsem závislák na krémy na ruce, tak bych ráda od nich nějaký vyzkoušela. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Neměla a ráda bych vyzkoušela cokoliv. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: Miriama Rusinová
    Weleda: Miriama Rusinová
    Od weledy som mala veľa výrobkov: Pleťový krém s bylinkami, Ovsený regeneračný šampon na vlasy, Ružový intenzívny očný krém, Mandľový pleťový krém, Nechtíkový pleťový krém. s weledou som mimoriadne spokojná a odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC, FB: Lucia Balintová
    Od Weledy som vyskúšala rôzne sprchové gély a balzam na pery. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC slovakovairca95
    FB Irenka Slováková
    Od značky Weleda jsem zkoušela krém na ruce a tělové mléko a byla jsem velmi spokojená. Olejíček na nehty mě velmi zaujal.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ahoj,
    GFC a FB Kača Val :)
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Od Weledy jsou vyzkoušela mandlové tělové mléko, které je naprosto boží <3
    A o těchto produktech slyším poprvé a ráda bych je vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Ještě jsem nic nevyzkoušela ale chtěla bych vyzkoušet granátový krém na ruce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC a FB: Klaudy's enjoyment
    IG: klaudy_b
    klaudysenjoyment@gmail.com
    Skvelá súťaž! Tieto novinky s granátovým jablkom by som chcela veľmi vyskúšať :)
    Zatiaľ som od Weledy vyskúšala len jemné čistiacie mlieko, s ktorým som moc spokojná. Samozrejme ma láka viacero ich výrobkov, najmä pleťové a očné krémy.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. hotovo :) vsade mena vies
    krasna staz , ja milujem sprchace od weledy najviac a kremy na ruky !

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Sima
    FB: Sima Bellová

    Od Weledy som práve včera načala brezový peeling :) vonia krásne sviežo a pokožka po ňom nie je taká vysušená. Skúsila som aj nechtíkový krém ale ten bol na mňa príliš mastný tak som ho používala ako odličovač očí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC- Zuzana M
    Facebook- Zuzana Marcincakova
    Este som nanestastie od tejto znacky neskusala, avsak som citala zopar recenzii a skoro vsetky su len pozitivne :) takze sa chystam vyskusat rozmarinove vlasove tonikum, ovsenu regeneracnu kuru a rozmarinovy olej. Som naozaj zvedava :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ahojky,
    sleduji na fcb jako M. Koutná a přes GFC jako Kudrlinka :-)
    Email: Minion2@seznam.cz

    Jinak jsem ještě od Weledy bohužel nic nevyzkoušela, ale moc bych o to stála. Na internetu čtu jen samou chválu :-) Tak snad někdy výrobky této značky zkusím na vlastní kůži - a to do slova a do písmene :-) :-) :-)

    Děkuji za pěknou GA, výhra je krásná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Od Weledy som ešte nič neskúšala, ale rada by som krém na ruky granátové jablko. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Od Weledy mam mnoho vyrobkov a su skvele :) velmi vhodne pre citlivu plet aj so sklonom k atopii. Odporucam najma ich mandlovu radu.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks