štvrtok, 11. februára 2016

Božský rýchly šalát.

Ahojte ☺ Tento šalátik sa už objavil v obľúbencoch za január a proste sa musím s vami oň podeliť. Je úplne jednoduchý, rýchly, božsky chutí a riadne zasýti. Podávať odporúčam buď s kajzerkami alebo čerstvým chlebíkom.

Na prípravu sa bude potrebovať :

600g paradajok
1 menšia cibuľa nadrobno nasekanú
200g šunky ( my dávame kvalitnú 95%)
250g plesnivého syra ( encián / hermelín)
200g údeného syra
1 majonéza
soľ, bazalka, čierne korenie ( podľa chuti)
+ na posypanie parmezán

Všetko sa nakrája na malé kúsočky, zamieša sa s majonézou a podáva sa. Je naozaj skvelý, u nás sa zje behom chvíľky a zalizujeme sa až za ušami.

Máte rady rýchle recepty? Vyskúšate ho? ☺ Ak áno, budem rada a želám vopred dobrú chuť.

21 komentárov:

  1. Vypadá dobře :) Až nebudu vědět, co sníst, udělám si ho :D
    Zvu tě na svůj blog, kde se nachází recept na banánové muffiny :) Banana muffins

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá velmi chutně, jednoduché recepty mám moc ráda. Možná někdy vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypada skvele, musim si recept nekam zalozit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypada skvele, musim si recept nekam zalozit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úplně mě pobavilo, jak tam máš napsaných 600 rajčat :D:D Jinak super, takové rychlé recepty mám moc ráda :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hop nevšimla som si :D a to som 2x kontrolovala článok, ale už je opravené :D ďakujem :))

      Odstrániť
  6. aj ja som sa zasmiala na 600rajčiat :) vyzerá to vážne super, takéto šalátiky doma môžeme :) vytlačím mamine recept :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Až mně chytne mlsná, tak ho určitě vyzkouším, už jen z fotky vypadá mňam:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerá to naozaj chutne. Škoda len, že ja priberiem už len z toho ako sa na to pozriem :D

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zkusim bez plesniveho syra, jinak vypada moc dobre :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ho tam nie je cítiť ako sa zmiešajú chute :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks