pondelok, 22. februára 2016

bio beauty pokušenie

Krásny slnečný deň prajem ☼ Vonku to vyzerá na krásnu jar ( u nás slnko riadne hreje a dá sa chodiť v krátkom tričku ), kiežby takéto počasie už zostalo. Dnes si dáme recenziu na túto skvostnú sprchovaciu penu, ktorá mi prišla ešte niekedy začiatkom decembra a nafotenú ju mám už dva mesiace. Podarilo sa mi ju vyhrať na instagrame keď bola ešte pomerne čerstvou novinkou a tak ju skúsiť medzi prvými.


Má nádherné balenie, minimalistické a je vidno, že si Barborka dala naozaj prácu. Kartička vyrobené zo ♥ tomu dodáva šmrnc. Po otvorení ma omámila nádherná zmyselná ženská vôňa, ktorá sa mi vryla do pamäte a rozmýšľala som, čo mi pripomína. Po dlhom uvažovaní mi pripomína vôňu mojej maminky, takže pri sprchovaní ju mám stále pri sebe a aj chvíľku po nej. Pena je našľahaná riadne do tuha a na sprchovanie jej netreba veľa.


Čo sa týka zloženia, to netreba rozpitvávať, to je všetko Bio :)


Krásne vyčistí pokožku, zahalí do jemnej peny a prevonia spolu s kúpeľnou. Peny jej 200ml takže nejaký ten čas vydrží a ja som do nej riadne paf. Snáď sa mi niekedy podarí vyskúšať aj píling z tejto rady, ktorý musí byť tiež dokonalý.




Ja som totálne nadšená z tejto peny. Želám Barborke momentálne veľa zdravia, síl a mnoho spokojných zákazníkov. Snáď sa dočkáme niekedy aj rozšírenia ponuky BioBeauty.

Vyskúšali ste niečo od BioBeauty? Láka vás niečo vyskúšať? ☺

16 komentárov:

  1. Od BioBeauty som nič neskúšala, pena však vyzerá vážne skvelo :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá úžasne:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to fakt úžasně :) Pokud budu mít možnost, sáhnu po ní :)
    La vie est belle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty máš teda štěstí na ty výhry. :-) Pěna vypadá dokonale. Od Biobeauty mám jen vzorečky, ale tuhle pěnu nemám. Láká mě tolik věcí vyzkoušet, že nevím, co dřív koupit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poslednou dobou už ani nie :( no veď toto, celý ten eshop je úžasný :)

      Odstrániť
  5. Jej konzistencia je aj tak najvác :D si ju úplne šetrím :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, je najvác :D no ja má už len cca polku a sedím sa momentu keď sa mi minie :D

      Odstrániť
  6. Ja som mala vzorku peny tá vôňa je neskutočne krásna :D, ako pena do kúpeľa moc nefungovala ,ale už len kvôli vôni ju určite vezmem, keď budem z biobueaty objednávať :)

    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja vaňu nemám, takže ako penu do kúpeľa posúdiť nemôžem :D

      Odstrániť
  7. Na nejakou penu mam zalusk, ale nechame se prekvapit od jake znacky. Je toho hodne co byc rada vyzkousela.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak tohle vypadá dobře, dala bych si říct..už jen ta konzistence:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je super :DD
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks