piatok, 26. februára 2016

A-derma Phys-AC

Ahojte. Pravidelní čitatelia môjho blogu isto vedia že mám suchú pleť so sklonom k akné a preto som sa zapojila do výzvy na portáli brogerky o výrobky francúzskej kozmetiky a-derma, ktoré na Slovensku môžete zakúpiť napr. na parfums, v lekárni krása a rôzne na internete. Táto rada Phys-AC je novinkou v starostlivosti o aknóznu pleť a pozostáva zo štyroch produktov - čistiaceho gélu, micelárnej vody, krému global a krému hydra. Mne a ostatným blogerkám bola zaslaná micelárna voda spolu s krémom Global. Oceňujem aj priloženú brožúru, kde je popísané podrobnejšie o výrobkoch, o látkach, ktoré bojujú proti akné , o pleti a o zložke "ovos rhealba" ktorá je obsiahnutá v týchto výrobkoch (nižšie na fotkách nafotené).


Micelárna voda je v klasickej plastovej tube s pevným vrchnákom, takže nehrozí žiadne ulomenie. Je písané že sa nemá oplachovať, ale ja aj tak oplachujem. Ako bolo vysvetlené v jednom videu micely sú akési tenzidy mydla (tuším) a neoplachovanie narúša hornú vrstvu kože. Pri otvorení ma veľmi prekvapila vôňa, ktorá je svieža (vôňa bieleho čaju). Veľmi príjemne ma prekvapilo odličovanie s ňou, čo zvláda bravúrne.Všetko odlíči do poslednej nečistoty lepšie ako Bioderma. Pár minút po prvom odlíčení ma začala pleť mierne páliť, tak som si pleť opláchla vodou a žiadne červenanie sa nedostavilo takže hurá. Pri druhom, treťom a tých ďalších použitiach už sa žiadne pálenie nedostavilo. Musím potvrdiť že nevysušuje, hoci je určená k akné a zanechá ju takú mäkkú (ak ma chápete).

KLINICKÉ VÝSLEDKY
93% - pleť je čistá a svieža
98% - veľmi príjemné odličovanie make-upu 


Vyhovuje mi aj jej menšie balenie vhodné na cestovanie ( predsa len radšej 200ml ako ťahať 500ml) a oficiálna cena je 349Kč, no na Slovensku ju kúpite napr. tu za 12,20€.






Krém Global má 40ml, už nemá takú príjemnú parfemáciu ako micelárka, ale stále sa to dá zniesť. Má za úlohu zmatňovať, zmierňuje začervenania a hydratačné kompenzačné látky dodávajú plhotrvajúci hydratačný efekt. V podstate môžem súhlasiť so všetkým. Používam ho ráno na moju t- zónu a lokálne na vyrážky (čiže takmer na celú pleť). Mierne poštipkáva na podráždených vyrážkach, čiže mne dáva pocit že naozaj učinkuje. Dvojicu skúšam niečo vyše týždňa, takže žiadne unáhlené rozhodnutia nebudem dávať, no zmatní mi t- zónu dostatočne, ale zároveň nevysušuje. Ja som s krémikom spokojná ( dovolím si tvrdiť že viac ako s Bioderma sébium global, nakoľko ten vysušuje ako prasa, hoci vonia po melóne :D ).

KLINICKÉ VÝSLEDKY
36% - zníženie produkcie mazu
61% - menej čiernych bodiek
32% - menej zapálených ložísk 

Krémik má jemnú gélovo krémovú textúru, takže sa ľahko nanáša a rozotiera. Neupcháva póry a nedráždi mi pokožku. Na začiatku skúšania som bola mierne skeptická, ale som k nim priklonená a verím, že sa mi ich podarí spotrebovať celé. Krémik kúpite napr. tu za 13,30€ a odporúčaná cena je 379Kč.




Takže som milo prekvapená a odporúčam vyskúšať aj vám, ak trpíte na akné a nechcete si ju výrobkami presúšať.

Vyskúšali ste niekedy niečo od tejto značky? Láka vás vyskúšať? Čo používate vy na akné?

15 komentárov:

  1. Tiež som sa prihlásila so výzvy, ale bohužiaľ ma nevybrali:( produkty ma veľmi zaujali, keďže trpíma akné!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tiež nemám šťastie na ten výber, 99% mám smolu na to :(

      Odstrániť
  2. Juj, tak som rada, že nakoniec ti to sadlo :). A celkom ma táto kozmetika aj zaujala, ale mám toho toľko, že kým to miniem aj na to zabudnem :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ti to pošlem, ja mám toho tiež habadej :D

      Odstrániť
  3. Stále bojuji s akné a docela jsi mě navnadila ke koupi té micelárky. Já vyhrála na blogerkách zase péči od Vichy ale od ní nevidím nic moc výsledky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám krém od vichy, ale štípe mňa aj maminku ... nejaká zložka nám tam nesedí

      Odstrániť
  4. Tak o těchto produktech slyším poprvé a vypadají skvěle! Budu o nich dost přemýšlet.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Znacku jsem neznala, ale produkty me zaujaly, mam take spise sussi plet se sklonem k akne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Znacku jsem neznala, ale produkty me zaujaly, mam take spise sussi plet se sklonem k akne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nepoznám značku vôbec, ale je super že ti vyhovuje, dokonca viac ako Bioderma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Také jsem testovala a nejvíce jsem byla spokojená s micelárkou, ta je vážně parádní. :-)
    Fairychain

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno tá je super :) len to prvotné štípanie no :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks