streda, 13. januára 2016

zimné laky na nechty

Dnešný článok bude skôr o fotkách ako o popise a ukážem vám mojich zimných miláčikov, ktoré som si nalakovala viackrát. Je to mix značiek miss sporty, gabriella salvete a miss sporty. Matný krásny lak od gabrielly salvete v odtieni 02 caffelatte. Stál ma 1,79€ v 101 drogérii a spočiatku pod tým umelým svetlom vyzeral ako biely. Po zistení som bola trošku sklamaná, ale po nanesení som bola rada. Je to taká jemná, elegantná, decentná farba a na nechtoch mi vydrží neporušene 10 dní. Následne mi už vidno odrasty.


Hneď ako som zbadala, že miss sporty spravil matnú kolekciu som sa zamilovala do tohto šedého. Nezvyčajná krásna farba, ktorá nádherne kryje a obstojne vydrží. Nedá mi síce 10 dní, ale takých 6-7 áno a to mi stačí. Počas decembra a vianočných sviatkov som ho mala hneď niekoľkokrát a rovnaký som dala aj Julči. Ja som z neho nadšená a rozmýšľam, že pridám do svojej zbierky aj tie ďalšie dva,



Ďalší nádherný, telový elegantný odtieň laku od maybelline Colorama. Ja som ho mala v sade valencia, ale dá sa kúpiť aj normálne v DMke. Je tekutejší a tým pádom nestačí jedna vrstva. Nosievam dve, ale čo ma hnevá sú bublinky. Robí mi to každý colorama lak okrem ružového a nechápem prečo. Cena je tiež okolo 1€.


Opäť tu máme zastúpenie laku od gabrielly salvete a to z ich gélovej rady. Toto je odtieň 03 a je to taká staroružová. Je to nádherná farbička, len ma hnevá výdrž. Mám aj ten gélový topcoat a viac ako 3 dni mi nedá, čo je škoda. No výdrž to je dosť individuálna vlastnosť laku a ak sa vám páči odtieň, tak vyskúšajte.



Aké laky ste si vy najčastejšie lakovali? Ak máte coloramu, tak tiež vám bublinkuje na nechtoch?

20 komentárov:

  1. ten mliečny od GS je krásny, od Miss Sporty mám aj ja jeden odtieň ich matnej rady, taký bordový, ale ešte som ho nemala na nechtoch, čakám kým mi nechty trocha podrastú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne farby a hlavne tá prvá
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne kúsky. Ani neviem, ktorý sa mi páči viac ♥

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne laky, s coloramou som ja nebola spokojná, aj keď som mala krásnu farbu :/ a ten sivý som kúpila kamarátke k narodeninám a veľmi si ho chváli, tak rozmýšľam, že si ho kúpim aj do svojej zbierky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prvý lak vyzerá vážne skvelo. Nádherné odtiene! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné laky :) ráda bych si pořídila ten poslední :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zrovna dnes jsem si lakovala nehty na červeno :) Já laky od Coloramy doma mám, ale zrovna jsou to takový nezáživný barvy, který potřebujou víc vrstev, aby vynikly, takže ani moc často tím nelakuju

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hííí to mi pripomína, že som ten od Miss Sporty od teba ešte nevyskúšala :O

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jee ten ruzovy je pekny. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na mě je to všechno moc světlé :).. Nejvíc nosím červenou..celoročně :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Lak od Miss Sporty mám a na nehtech vypadá úžasně. Mám i ten Colorama, ale bublinky se mi tam nedělala, jen mi teda hodně špatně kryl
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nejvíc se mi líbí ten poslední lak, růžovou barvičku, tu já prostě můžu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty první dva jsou prostě skvělý, úplně můj styl! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Možná tomu nebudeš věřit, ale až na Gabriellu mám všechny :D a ještě jsem je ani nezkusila...jo, kdybych byla na Twitteru, máš v komentářích okamžitě takovou tu opičku emotikon :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ďakujem všetkým za komentáre ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Naozaj krásne laky:)
    A tú matnú koleciu som v drogérke asi pár krát obišla, pretože som ju tam nikdy nevidela!
    A je naozaj ťažké rozhodnúť o najkrajšom♡
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giaeavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Túto zimu u mňa najviac letia rôzne odtiene červenej, najmä tie tmavšie. A potom úplne najviac nádherný tmavý fialový OPI Want to bite my neck :)
    A áno, Coloramy mi bublinkujú :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks