sobota, 9. januára 2016

TOP telová kozmetika 2015

Ako v minulom článku, tak aj v tomto vám predstavím moje top produkty za minulý rok. Dekoratívku som oddelila od telovej ( pleť+vlasy) a dnes tu máme opäť z každého rožku trošku.  Ide o produkty, ktoré si kupujem opakovane alebo jednoducho som si ich zamilovala tak, že si ich budem opakovane kupovať.
Krém na nohy s ureou si kupujem pravidelne už dva roky a neplánujem prestať. Je ospevovaný blogosférou a ja len dodám, že je to jediný krém, ktorý mi dá nohy do poriadku behom chvíľky. Sprcháč Palmolive už budem kupovať stále, lebo tá vôňa, to je božské. Najkrajšia vôňa sprchového gélu za mojich skoro 23 rokov života. Gél na holenie od balei mám prvýkrát, mala som len penu alebo potom gély z Lidlu a tá vôňa, to je niečo dokonalé, že mám chuť to zlízať. Vôna, cena, dostupnosť, proste všetko nahráva ku kúpe tohto gélu.



Spreje na vlasy od gliss kur milujem, mám ich nakúpených habadej a len ich postupne striedam. Princíp je jednoduchý, zatrepem, nastriekam, vmačkám rukami a hebké lesklé vlasy sú na svete. Používam na suché aj na vlhké vlasy a ešte sa mi nestalo, že by mi ich zmastili. Dlho som rozmýšľala aký šampón mám zaradiť do top. Uvažovala som aj nad Dove, aj nad garnier fructis, ale nakoniec to vyhral tento. Je lacný, svieža krásna vôňa, je bez silikónov a vlasy mi ostanú krásne nadýchané a svieže cca 3-4 dni. Olejček na vlasy je najlepší za minulý rok, ale stále nemá na olej z avonu. Chválim rozstrek, nakoľko vystrekne akurát a nezamastia sa vlasy. Batiste nie je o čom a písala som o ňom tu


Telový píling a telové maslo od Ziaji bolo dokonalé kombo pre moju pokožku. Síce trošku mi v pílingu chýbal olej a potom by bol dokonalý. Maslo nádherne hydratovalo, voňalo a nebolo moje prvé a ani posledné. Na zimu plánujem kakaové alebo opäť s kozím mliekom. Písala som o nich tu.


Veľký krém na ruky za lacný peniaz a je úžasný. Sladučko vonia, nie je moc ťažký, dobre sa vstrebáva a krásne hydratuje. Mám v ňom už len kúsok, ale je proste super a písala som tiež o ňom a to v tomto článku.


Pleťová starostlivosť od biodermy sebium je to, čo moja pleť potrebuje. Hoci ju mám suchú, gél vyčistí ale nevysuší, micelárka tak isto, píling tak isto a ten krém to je jeden z najviac hydratačných aké doma mám, Tie malé vzorky od weledy to je ďalšia dokonalosť a po spotrebovaní biodermy presedlám na weledu, nech to trošku striedam. Krémy boli dokonalé, kosatcový už ide ku mne a tie modré fľaštičky to sú čistiace mliečka, ktoré vytiahnu špinu z pleti hádam aj cez päty :D Keď som si myslela že som dokonalo odlíčená, tak toto vytiahlo ďalšiu špinu a tampónik bol špinavý. Maska od nivei, jednoznačne a už viac sa k nej nevyjadrujem :))


Dámy a páni, toto je najväčší objav roka minulého a tým je tento skvost Si. Najkrajšia vôňa na svete, ktorá na 1000% dá s vami celý deň a na oblečení až do vyprania. Napriek vyššej cene cca 80€ za 50ml v marionnaude ( teraz v akcii + zľavový kód a vyjde na 56€) je to láska a u mňa bude už stále. 

Aký sú vaši obľúbenci z telovej kozmetiky? Vyskúšali ste niečo z mojich?? :)

krásny zvyšok soboty ♥

28 komentárov:

  1. Moc se mi líbí ten parfém, má hodně lákavý obal :) Krém na nohy od Baley plánuju koupit hned po vypotřebování toho mého od Dermacolu. A produkty od Biodermy mě hrozně moc lákají, hlavně tato zelená řada :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľa z týchto produktov mám rada a používam ich tiež. Hlavne Batiste suchý šampón, micelárku presne túto na mastnú pleť od Biodermy, tá je podľa mňa najlepšia. Na holenie používam už roky len gély Balea a v zime siaham aj po tejto voňavej pleťovej maske Nivea.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma teší že vyhovuje to všetko aj tebe :) za tie ceny to spraví všetko super službu :)

      Odstrániť
  3. Máme toho dost společného, gely na holení Balea jsou moji oblíbenci dlouhodobě, stejně jako krém na nohy s ureou, to si troufám tvrdit, že žádný lepší a levnější krém neexistuje. Suché šampony zase až tak moc nepoužívám, ale když už, tak to budou jedině tyto od Batiste. A dlouhodobý oblíbenec, kterého už jsem měla v x variantách je bezoplachový sprej na vlasy Gliss Kur, vlasy jdou úžasně rozčesat:-) A čoko sprcháč od Palmolive je slast:-)A další slastí pro mně bylo tělové máslo Ziaja s pomerančem, ta vůně..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj tak to ma teší, že máme toľko toho spoločného :))

      Odstrániť
  4. Po šampón a penu na holenie od balei si určite pôjdem. Vďaka za tip :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z tvé oblíbené kosmetiky jsem ještě nic neměla, ale dala jsi mi skvělé tipy na výrobky, které bych taky ráda vyzkoušela. Jako třeba krém na nohy od Balei nebo sprcháč od Palmolive, ale i parfém vypadá dokonale. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sprcháč a ten krém vyskúšaj :)) to je proste slasť :))

      Odstrániť
  6. Gel na holení a krém na nphy od Baley mě lákají, určitě pro ně než nastane léto pujdu. Velmi mě zajímá kosmetika Ziaja, stále jsem od ní nic nezkusila.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ja peny na holenie od značky Balea používam stále a neplánujem ich vymeniť. A šampón od Batiste ma veľmi láka!
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. H2O som ešte nemala :)) ale možno raz niekedy :)

      Odstrániť
  9. tiež som si kupila ten čokoladovy sprchovy gel hned ako som ho ovoňala som ho brala aleeštesom ho nepoužila takže sa mam načo tešiť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mňa z tohto všetkého najviac ohúril rozstrekovací olej na vlasy od Glis Kur - to by sa mi hodilo, ďakujem za tip asi si ho kúpim :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten krém od Baley také používám, jen mi vadí ta jeho vůně, ale už jsem si trochu zvykla... Značku Wleda chci hroz ně zkusit, ale ještě jsem k tomu neměla příležictost, nicméně vůni kosatce mám fakt ráda :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne to práveže vonia :)) ale je to dosť subjektívne no :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks