streda, 27. januára 2016

sprchové gély na zimu

Pravidelne sa sprchovať je potrebné a čo je lepšie ako ukončiť deň príjemnou horúcou sprchou s voňavým sprchovým gélom. Ja som vybrala 4, ktoré mi spríjemňujú celú zimu a všetky sú ľahko dostupné, nevysušujú a voňajú.

Ziaja je zo všetkých najväčšia (500ml), takže radosť vám bude robiť naozaj dlho. Má jemnú kakaovú vôňu, ktorá je naozaj príjemná. Dobre sa rozotiera, pení a nevysušuje. Zoženiete buď v 101 drogérii, kauflande alebo na internete okolo 3€.



Napriek tomu, že kávu nemusím, tento sprcháč si ma získal na prvé ovoňanie. Sladká vôňa, ktorá mi pripomína trošku karamel mi spríjemňuje najčastejšie sprchu. Len ma trošku mrzí, že na tele sa vôňa neudrží. Cena dokolo 1€ v DMku.


Weleda je trošku z iného súdka a za túto lásku dáte okolo 8-9€. V zime mávam veľmi vysušenú a atopickú pokožku a táto emulzia ma vždy zachráni. Nevysušuje ma, jemné marcipánovo vonia a je taká hebučká úžasná. Celkovo má weleda úžasné sprchové emulzie a gély, takže odporúčam sa na ne mrknúť. Kúpite napr. v DMku alebo na ich shope :)


Palmolive som ospevovala hádam v každom príspevku na blogu a tento nebude výnimka. Najkrajšie voňajúci sprcháč na svete a nepreháňam! Toto je už moje druhé balenie a modlím sa, aby ho nikdy neprestali vyrábať. Cena okolo 1€ v akcii a odporúčam všetkými desiatimi :)


Aké sú vaše najobľúbenejšie sprchové gély v tomto zimnom období? Vyskúšali ste nejaký z mojich ? ☺

29 komentárov:

  1. Kávový Dermacol a čokoládový Palmolive jsou úžasné, tyhle jedlé vůně opravdu můžu, hlavně teď v zimě:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Väčšinou používam sprchové gély od Balei. Sprcháč od Palmolive vyzerá veľmi chutne, ešte som ho nevyskúšala, ale určite si ho kúpim do zásoby. Pri pohľade na neho, som dostala chuť na čokoládu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dermacol latté mám zatím v zásobě. Weledu zkusím koupit dceři, teď v zimě ji atopický exém neskutečně trápí.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článek :) Musím s tebou souhlasit se sprchovým gelem od Dermacol. Mám vůni hrozny s limetkou a je to něco úžasného když se sprchuji. Většinou se sprchuji večer a vůně na mě vydrží do doby než usnu a ráno ji už necítím, což je docela škoda :(
    La vie est belle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja milujem mangový :)) a tak za tú cenu nemôžeme chcieť niečo moc extra, čo by sa udržalo celý deň :)

      Odstrániť
  5. Kávovou vůni miluju a kakaovou Ziaju bych taky ráda vyzkoušela :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to skús niekde ovoňať :) ale palmolive je krajší :))

      Odstrániť
  6. Behem zimy mam nejradeji kremove sprchace od Dove, jsou krasne hutne a vyzivne :) Z tveho vyberu mam zkusenost akorat s tim od Weledy, ktery mi ale vuni bohuzel nesedl. Je to zvlastni, ale v tube mi vonel pekne a pri pouziti mi hrozne smrdel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dove sú taktie skvelé, ale nie pri každom mi sedí parfemácia :) ( granátove jablko a slivka sú najlepšie ) :)

      Odstrániť
  7. Behem zimy mam nejradeji kremove sprchace od Dove, jsou krasne hutne a vyzivne :) Z tveho vyberu mam zkusenost akorat s tim od Weledy, ktery mi ale vuni bohuzel nesedl. Je to zvlastni, ale v tube mi vonel pekne a pri pouziti mi hrozne smrdel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sprcháč od Weledy mám aj ja a som vážne spokojná :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teda ten od Palmolive musím skúsiť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám radšej ovocné vône, ale ten Weleda marcipánový musí byť geniálny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ovocné a takéto čokoladove sú top :)) tá weleda je taká jemná :)

      Odstrániť
  11. za ten kakaovy palmolive sa pojdeme byt ak ho prestanu vyrabat :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :D myslím že by sa k nám pridali viacerí :D

      Odstrániť
  12. Já kávu vůbec nemusím, ale musím souhlasit. Ten kávový sprcháč od Dermacolu je naprosto super :) Stejně tak jako ten od Weledy, vůbec celou mandlovou řadu mám moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dermacol sprchace jsou super. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Na weledu nedám dopustiť :) síce drahšia, ale tie sprchové krémy sú naozaj super, a neobsahujú žiadne škodlivé látky ako SLS, ktoré pokožku zaťažujú. Ja mám najradšej levanduľový- naozaj krásne vonia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala som tuším všetky okrem levanduľového :)) ja moc neholdujem práve tejto vôni, ale verím, že má veľa priaznivcov :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks