štvrtok, 7. januára 2016

spotrebované za december 2015

Ani v tomto roku neplánujem prestať s rubrikou spotrebované. Podľa štatistiky vás to baví a mňa tiež, nakoľko až po používaní môžem zhodnotiť, či ten produkt naozaj za to stojí alebo nie. Za december sa mi podarilo spotrebovať 13 kozmetických produktov, čo je taký menší priemer. Do nového roka som si dala predsavzatie nekupovať do zásoby, ale miňať miňať a míňať, nech každý mesiac mám minimálne 10 produktov.



Gliss kur zbožňujem a tento kondicionér nebol výnimkou. Krásne hutný, z vlasov nestekal a po použití boli hebučké a ľahko sa rozčesávali. Určite odporúčam a o pár dní tu bude recenzia na výrobky gliss kur.  Mliečko od nivei pre rovné vlasy. Opäť rovnaký princíp ako všade. Votrieť do vlasov, rozčesať, vyfénovať a mala by som mať rovné vlasy. Opäť rovnaký výsledok a to nula nula nič. Vlasy to iba obalilo, mierne zmastilo, no nevyrovnalo. Neodporúčam. Obrúsky používam denno denne a to po umytí tváre. Neutieram sa do uteráku ( to by som ho musela kvôli hygiene každý deň prať), no skvelo mi postačujú tieto obrúsky. Či z Lídlu, Tesca, Kauflandu, to je jedno. Vytiahnem, utriem a zahodím. 


Masku od nivei zbožňujem a toto je už moje xy balenie. Ak mám pocit veľmi vysušenej pokožky, tak natriem, nechám na pleti veľmi dlho ( aj 2-3 hodinky ), moja pleť takmer všetko vpije a po umytí je neuveriteľne hebká, taká nacucaná a rýchlejšie sa mi zhojí akné. Odporúčam určite. Denný krém s kozím mliekom od ziaji bol skvelý, ale na moju sušienkovskú pleť nedostačujúce. Používala som ho na krk a dekolt, tam mi vyhovoval a pre nie tak suchú pokožku odporúčam. Odličovacie tampóny klasika, tie z lídlu milujem. Tie vpravo sú z lídlu, ale asi tak 9 rokov staré a ešte zo 100% bavlny. Keď dôjdem ku svokre, tak vždy nájdem rôzne skvosty. Maska od ziaji sensitive bola skvelá. Jemná, na pleti príjemná a taktiež zhydratovala pleť ( ale niveácka viac).


Sprchové gély palmolive zbožňujem a ešte ma žiaden nikdy nesklamal. Tento bol s jemnými pílingovými zrniečkami, no boli veľmi jemné. Čo to obrúsili, ale určite je vhodný na každodenné používanie a vôňa pitahay bola krásne letná. V zásobe mám ešte pár dezodorantov od FA a konečne sa mi podarilo domíňať ďalší. Táto vôňa bola kedysi vo výpredaji za úplne smiešny peniaz, tak som si ich kúpila toto bol tuším posledný. Nemám problém s potením takže za mňa áno, ale ak sa veľa potíte tak bude asi nedostačujúci. Krém na nohy Balea s ureou zbožňujem a určite budem dokolečka dokola kupovať stále. Čistič na štetce fajn, aj keď nenahradí klasické mokré umývanie. Na púdrové produkty bol skvelý, vyčistil a štetce krásne voňali. Na make-up bol trošku slabý a dokonalo ho nevyčistil. Čierna ceruzka na oči od dermacolu bola fajn, ale veľmi krátko vydržala. Bola veľmi tenučká a bolo jej málo. Stačilo párkrát s ňou prejsť a bolo po nej.


Čo sa podarilo spotrebovať vám? Idete s tým predsavzatím so mnou? Zbytočne nekupovať, ale spotrebovávať? Vyskúšali ste niečo z mojich spotrebovaných?

32 komentárov:

  1. Samé dobré produkty, zaujal ma hlavne Balea krém na nohy, musím sa naň do budúcna pozrieť :)
    Chcela by som už konečne spotrebovať svoju dekoratívnu kozmetiku, hlavne rúže a riasenky, ktorým už onedlho skončí spotreba. Potom mi ich bude ľúto vyhodiť, keďže niektoré produkty som použila len málokrát :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten rozhodne musíš vyskúšať :))
      no tak Janka nič nekupovať, ale míňať :)) hoci tie rúže to je ťažko minúť keď nechceš stále nosiť jeden

      Odstrániť
  2. Žádný sprcháč od Palmolive jsem nikdy neměla a to proto, že se mi hrozně nelíbí jejich obaly :D:D Jinak zajímavé věci, zaujala mě maska od Nivey :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maska od Nivei vyzerá skvelo, tú musím vyskúšať! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je skvelá, ale čakaj na dáku akciu :) inak to vyjde dosť draho :/

      Odstrániť
  4. :) pekný článok , skusim ten sprchač od palmolive :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To předsevzetí schvaluji, kéž by se to povedlo i mně, ale já nakupuji strašně ráda:-D Sprchový gel od Palmolive mám v zásobě, ale celkově si myslím, že Palmolive má dobré sprcháče, takže zklamaná nebudu:-) No a pak už jen krém na nohy Balea a čistič štětců Ebelin, to jsou mé stálice:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak nakupovanie mám aj ja rada, ale keď si predstavím koľko peňazí je v tej kozmetike a niektorú ani nestihnem spotrebovať :(

      Odstrániť
  6. dobre vedieť, že to mliečko na rovné vlásky nieje dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teď jsem si od Dermacolu objednala zebří fix na oči, tak doufám, že bude super :). Jinak já mám nejradši odličovací tamponky z Kauflandu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ten mám a keďže mám padnuté viečka, mne sa otláča na horné viečko a trošku počas dňa vybledne

      Odstrániť
  8. Ziaja krém s kozím mlékem používám právě teď a maximálně mi vyhovuje, na noc mám noční krém s kozím mlékem, který je hutnější a mastnější a taky super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám / mala som aj ten nočný, len sa mi niekde zapatrošil :D

      Odstrániť
  9. Palmolive sprcháč mám teraz prvý a zatiaľ je super :) a zaujímavé s tými obrúskami na tvár namiesto uteráku, ja ich používam zatiaľ len pri odlíčení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak je to praktickejšie ako potom prať 7 uterákov :D vytiahnem obrúsok, utriem a zahodím :)

      Odstrániť
  10. Sušienkovskú pleť, haha, presne viem, o čom hovoríš:) Ja to mám tak s rukami a chodidlami, takže ti úúúplne rozumiem - nie je krém ako krém:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no s nohami to mám tak isto, ale našla som si fantastický olej, ktorý ma zachraňuje :)

      Odstrániť
  11. Krem na nohy s ureou taky zboznuju :) Jinak ja mam tyhle linky od Dermacolu v tekute verzi a muzu vrele doporucit, dobre se s nimi pracuje a drzi krasne, psala jsem na ne i recenzi :) Cistic na stetce si chci poridit uz dlouho a ta maska od Nivei me zaujala, budu se po ni muset podivat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie sú linky, ale klasická čierna ceruzka :)) a tú masku sa oplatí kúpiť len keď je v akcii :)

      Odstrániť
  12. Nic z tvých spotřebovaných výrobků jsem ještě neměla. Pro odličovací tampony si budu muset zajít do Lidlu a ten krém na nohy bych taky ráda vyzkoušela. I já jsem si už několikrát říkala, že musím napřed spotřebovat zásoby, co mám doma, ale když vejdu do drogerie a uvidím hromadu skvělých věcí, které mě hned na první pohled zaujmou, tak se prostě nedá odolat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď toto :) ešte že teraz bývam na dedine kde nie je drogéria :D

      Odstrániť
  13. Ten sprcháč od palmolive má úžasnú vôňu :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tiež som si veľmi ibľúbila sprchové gely palmolive naposledy som si kúpila čokoládový a normálne by som ho zjedla tak perfektne voňal som zvedavá naň keď ho použijem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Láká mě krém na nohy Balea a chtěla bych vyzkoušet značku Ziaja.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks