piatok, 15. januára 2016

kneipp telový olej

Ahojte ☺. Tento olej mi prišiel v DM boxe ešte začiatkom júna a odhodila som ho do zásob. Veď načo mi bude telový olej v lete. Koncom decembra pri nastávajúcich mrazoch som potrebovala väčší kaliber na moju pokožku a spomenula som si na tento olej. Teraz sa 200x fackujem za odvrhnutie, pretože toto je objav roka a milujem ho ♥


Ide o bio olej od značky kneipp, ktorý stojí okolo 8€ a dá sa zohnať v každej DMke. Po otvorení sa má spotrebovať do 3 mesiacov, takže ak ho nemienite hneď používať, tak ho radšej vopred ani neotvárajte. Je v malej sklenenej fľaštičke, ktorá ukrýva 100ml tohto zázraku, ktorý vonia po mandarinkách. To je tak úžasná vôňa a realistická, že jednoducho tento olej patrí k Vianociam ( preto tie usušené šupky z mandaríniek berte s rezervou :D malo to vyjadrovať tú vôňu, ale vyzerá to otrasne :D).

Má byť na jazvy, strie a suchú pokožku. S mojou veľkou starou jazvou mi to nič nespravilo, strie nemám napriek môjmu terajšiemu rapídnemu priberaniu ( možno vďaka oleju, možno vďaka genetike) a na suchú pokožku to je zázrak. Natieram sa ihneď po vylezení zo sprchy, čiže ešte keď som mokrá. Samozrejme pokožka ostane mastná, ale krásne hebká a vyživená. Stačí sa mi natierať cca každý 3. deň a moja pokožka si to užíva a moje čuchové bunky tiež. Jediné mínus je cena, malý objem a strašne rýchlo ubúda ( cca na 7 použití len na stehná a lýtka).



Ja som z neho nadšená, odporúčam a viac som si ho obľúbila ako klasický kokosový olej. Ak sa ku mne nejakým spôsobom ešte dostane, nepohrdla by som ani litrovým balením :)) Ak ho nič neprekoná ( čo dúfam že cenou a objemom áno), tak sa objaví v budúcoročných obľúbencoch a to je čo dodať.


Vyskúšali ste tento olej? Čím sa natierate vy a ste spokojné? ♥ a nezabudnite sa zúčastniť prebiehajúcej súťaže :)

19 komentárov:

  1. Ten olej je perfektný, ja som ho tiež mala možnosť vyskúšať práve z dm boxu a za mňa to bol top výrobok boxíku. Mne naopak príde, že sa veľmi pomaly mína a to ho používam dosť často a mám tam ešte dobrú polku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si ho vždy trošku nalejem na ruku a natieram :D a to neni som nejaká mohutná obryňa :D

      Odstrániť
  2. ja ho používam skoro rok, ale iba na pleť.. mám pocit, že mi pomáha na jazvičky... mám z neho dobrý pocit... :) aj ja mám pocit, že sa mi pomaly míňa (možno je to tým, že ho nepoužívam na telo)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a neupcháva póry a neni z neho akné na pleti? ja sa toho obávam :))

      Odstrániť
  3. tiež ho mám a je skvelý! a tá vôňa je jednoducho úžasná :) a skúsim ho niekedy aj ja na pleť ako Petra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, musí krásně vonět, miluji mandarinky a jejich vůni, hned z toho mám vánoční náladu. :)
    Kracmarovat blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak sa pozri po ňom v DMke, ja som nadšená :))

      Odstrániť
  5. Možno by ho mohli mať aj lacnejšie, u nás majú okrem tohto aj iné oleje od značky kneipp za približne 5-6eur v predajni so sypanými čajmi :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neskúšala som tento olej, so striami som kedysi bojovala, ale tiež márne, ak sa raz vytvoria tak sa ich nedá žiaľ zbaviť, už sa tým nezaoberám, chlapom je to aj tak jedno tak načo sa trápiť zbytočnosťami. Oleje mám ale veľmi rada, radšej ako telové mlieka, momentálne používam Eucerin a chystám sa na olej Yves Rocher.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chlapi sa nepozerajú po striách, ich zaujíma niečo iné na ženách :))

      Odstrániť
  7. Nezkoušela jsem, myslím, že ani od značky jako takové jsem doteď nic neměla, ale tělové oleje mám ráda, hlavně teď v zimě, kdy mám pokožku i přes všechnu péči skoro jako struhadlo:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak to ti odporúčam oleje a mazať mazať a mazať :))

      Odstrániť
  8. O oleji jsem ještě neslyšela, ale vypadá opravdu dobře a clkem mě zaujal :) Značka Kneipp je podle mě velmi kvalitní -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nič iné som od kneippu nemala, ale voňala som sprcháče a jako bomba :) najmä melonový a tuším papaya :)

      Odstrániť
  9. Já se přiznám, že jsem od téhle značky nezkoušela zatím nic a na tělo jako olej používám kokosový. Dost si mě tímhle článkem nalákala se po tomhle oleji minimálně poohlédnout :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks