utorok, 15. decembra 2015

Vyhodnotenie GA

Ahojte ☺

Dnes o 16:00 skončila GA a zišlo sa tam vyše 100 komentárov. No do úvahy som brala aj komentáre pod článkami, ktoré boli vydané po začatí súťaže. Takže niektorí mali až 9 komentár a to sa im vyplatilo, teda aspoň jednej z vás :) Všetko som si vypísala do excelu a náhodne vybrala jedno meno.


Šťastie sa usmialo na Maťku a mňa to len teší, pretože jej komentovanie mojich článkov prinieslo víťazstvo ♥ Snáď ti aspoň trošku spríjemním Vianoce a už aj ti idem napísať mail. :))


Ďakujem všetkým a nabudúce len klasika komentáre pod súťažou :)) Či páči sa vám takáto taktika??

14 komentárov:

  1. Podľa mňa je to tak o mnoho lepšie, keďže odmeníš pravú čitateľku, ktorá chodí na tvoj blog, číta články, komentuje.. :) niektoré dievčatá sa do súťaží rady zapoja, ale ak nevyhrajú, tak odoberú odber na blogu, čo mi príde divné .. Víťazke gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Janka za komentár :) tiež to tak beriem, ale šancu mali aj tie ktoré ma len odoberajú :))

      Odstrániť
  2. Maťke gratulujem! Aj ja som si všimla, že je aktívnou čitatelkou, takže si isto zaslúži výhru! :) A dúfam, že ju potom zverejní na blogu, lebo som zvedavá, čo sa pod touto súťažou skrýva :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ty by si si ju zaslúžila, ale ty už Vianoce odo mňa mať budeš ;) uvidíme čo tam bude a či sa poteší :))

      Odstrániť
  3. Maťke gratulujem! Aj ja som si všimla, že je aktívnou čitatelkou, takže si isto zaslúži výhru! :) A dúfam, že ju potom zverejní na blogu, lebo som zvedavá, čo sa pod touto súťažou skrýva :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc děkuji, velmi jsi mě potěšila. Na balíček se strašně těším. Miluji překvapení a tvůj způsob odměňování se mi líbí. Když mám čas, tak velmi ráda sleduji blogy a komentuji. Tvůj blog se mi moc líbí, ale to vlastně víš. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gratulujem, ja tiež urobím radšej taku súťaž a vyberiem čitateľku ktorá viac navštívi moj blog a okomentuje:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratulujem víťazke:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jé, tak to gratuluju, výhra před Vánocemi vždy potěší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratuluji.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks