streda, 9. decembra 2015

vlasová záchrana

Určite to poznáte aj vy. Nestíhate si umyť vlasy, chcete objem alebo ste jednoducho lenivé si ich zmývať. V tom vás zachráni suchý šampón. Na trhu ich je hneď niekoľko a pomaly každá znaka prichádza so svojím. Niečo ako micelárka. Ja som vyskúšala dva a prinášam vám svoje porovnanie a čo to o nich.

Klasická alpa s vôňou pitralónu. Niekomu vonia a niekomu smrdí. Na začiatku mi to voňalo, ale teraz to nemôžem ani cítiť a je to taká starobná moc silná vôňa. Ak niekomu nevadí vôňa a je blond tak už si nemá na čo stažovať, jedine už len na aplikáciu. Je to menej praktické najprv si to naklepať na ruku a následne vtrepať do vlasov. Stávalo sa mi že niekde som mala celé biele miesta a po použití som vyzerala ako mladá, ktorej vyrastajú šediny. Nepomohlo ani zapracovanie rukami a vyčesanie. Po cca 8 mesačnom občasnom použití som sa dostala do polovice. Cena 1,19€ v tescu.




Výhodou batiste je výber vôní. Čerešňa, tropical, oriental, fresh, original,... Ďalšou výhodou je určite aplikácia. Zoberiete pramene vlasov a jednoducho streknete k nim, vmasírujete a odmastené vlasy voňajúce dokonalo. Dokonca spraví aj objem, čo ja teraz s krátkymi vlasmi len privítam. Nevýhodou bola dostupnosť, no momentálne zoženiete v každej DM drogérii za 3,99€. Myslím že nemá cenu o ňom viac písať, pretože sú tak preslávené a určite odporúčam vyskúšať každej ☺ 




Mali ste aspoň jeden z týchto suchých šampónov? Aké vyhovujú vám? ☺

31 komentárov:

  1. Měla jsem Amicu, jsem blond, takže jsem stopy nepozorovala, ale vadila mi vůně, způsob aplikace, i to, že se pudr musel z vlasů vydrbávat. A teď mám nově Batiste a to je úplně jiná liga, moje nová láska. Na suché šampony sice zas tak moc nejsem a využívám je spíš sporadicky, ale Batiste už chci mít vždy po ruce:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som nechápala ich významu, ale akonáhle som ho raz vyskúšala musí byť vždy po ruke :)) keď som lenivá si umyť vlasy tak je to naozaj záchrana :)

      Odstrániť
  2. Amicu mám a jsem s ní docela spokojená, tím, že mám tmavé vlasy jdou bílé stopy docela vidět, ale když si udělám culík, tak se to tak nějak vždy skryje.
    Určitě bych ráda vyzkoušela i jiný suchý šampon, třeba zrovna od Batiste :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Batiste jsem ještě nevyzkoušela, ale všude slyším jen chválu, tak ho možná taky vyzkouším. Já mám suchý šampon od Dove a je opravdu skvělý :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám Amicu, celkom mi vyhovuje, za ten malý peniaz :) No a práve ako všade čítam na neho ódy, tak premýšľam o jeho vyskúšaní, aj keď ma trošku odrádza cena (v porovnaní s Amicou), no uvidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no je 4x drahší a vydrží asi menej keďže je v spreji, ale pohodlnejšie nanášanie a hlavne vôňa je 1000x lepšia

      Odstrániť
  5. Amicu jsem driv taky pouzivala, kdyz suche sampony jeste nebyly tak popularni, tak tohle pro me byl zazrak :) Ale ted uz mam radeji taky spise ty ve spreji, aktualne pouzivam Timotei a nemuzu si stezovat, ale Batiste chci urcite taky vyzkouset :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. timotei som tuším ešte ani nevidela :) ale asi batiste už nevymením :)

      Odstrániť
  6. Amicu jsem driv taky pouzivala, kdyz suche sampony jeste nebyly tak popularni, tak tohle pro me byl zazrak :) Ale ted uz mam radeji taky spise ty ve spreji, aktualne pouzivam Timotei a nemuzu si stezovat, ale Batiste chci urcite taky vyzkouset :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Šampon od Alpy velmi dobře poznám a byl to můj úplně první suchý šampon. Od Batiste jsem ještě nic nezkoušela a ani mě nějak celkově suché šampony nelákají. Věřím, že ten od Batiste je o hodně lepší, protože má i praktičtější dávkovač, je ve spreji. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale koľkokrát je to záchrana :)) je to skvelý pomocník

      Odstrániť
  8. Batiste milujem ale šampón od alpy som ešte nevidela :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Alpu jsem dříve používala, teď už jen Batiste, je nejlepší :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám taktiež Batiste, radu original a mám ho veľmi rada :) Mám aj od Tony&Guy, ale ten je oproti Batistovi úplná bieda.
    Ak by si mala záujem, prebieha u mňa vianočná giveaway, tak ťa pozývam :)
    GIVEAWAY pod stromček: Mary Kay & Avon

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Batiste som skúšala a aj pár ďalších, ale žiadny mi nevyhovoval tak ako od Schaumy, tú si stále kupujem, v tomto čiapkovom období je super mať sucháč po ruke:) Inak najhorší som mala od Swiss O Par :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o ňom som čítala zlé veci tak som sa mu radšej vyhýbala :) ako vidím 100 ľudí 100 chutí :))

      Odstrániť
  12. Alpu som chcela vyskúšať, ale asi všetky baby ,ktoré nie sú blond sa sťažovali na biele fľaky, tak som ho nekupovala. Ale Batiste určite vyskúšam :)
    Vianočná súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nekupuj si ho, dosť aj smrdí :D skoč do DMky po batiste :)

      Odstrániť
  13. Tak to teda.Áno..tieto dva prípravky mám vždy aj ja v.skrinke a.neviem si predstavit, že.by som to v niektorých pripadoch nemala.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mám suchý šampón od Dove, ale nie je to ono. Nerada ho používam, lebo ma po ňom zvykne svrbieť vlasová pokožka. Rada by som skúsila Batiste, len ho stále zabúdam kúpiť, keď som v DMke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba prechádzať regál po regále a všetko sledovať :D potom snáď napadne :))

      Odstrániť
  15. Vyskúšala som obidva. U Amica mi vadí vôňa. Iné ako Batiste už kupovať nebudem. Vyskúšala som ich už asi 10 a Batiste je najlepší. Hlavne výberom vôní si ma získal

    OdpovedaťOdstrániť
  16. z týchto 2 mám doma Batiste, ale neotestovaný, lebo som si povedala, že najprv musím minúť tie načaté...:))) a to asi chvíľku potrvá..:)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks