piatok, 25. decembra 2015

Vianočné darčeky I.

Šťastné a veselé ♥

Snáď ste mali nádherný Štedrý deň, napapali ste sa a pod stromčekom ste si našli všetko, po čom ste túžili. Ja vám dnes prinášam prvú časť mojich darčekov a neskôr bude aj tá druhá :) Takže ak je niekto zvedavý, tak nech sa páči.


V decembri sa mi podarilo vyhrať nejaké súťaže a táto je prvá z nich, čo som si nadelila pod stromček od Viktorie. Úžasný body mist od VS s broskyňovou vôňou, voňavučký úžasný suchý šampón Batiste do zásoby, rúž Rimmel v odtieni 106, mydlo Nevo a vzorky. Ďakujem ešte raz Viki ♥


Tieto darčeky som si nadelila sama. Hutné telové maslo od Balei, štetec na kontúrovaníe z Aliexpressu, tmavý gél na obočie essence, laky na nechty essence a kniha Plávanie so žralokmi. Čítali ste ju niekto? ☺


Podarilo sa mi vyhrať na instagrame sprchovaciu penu a hneď ju dostala aj Julča. Konzistencia je riadne hutná a tá vôňa je proste úžasná. Mňam. Šťastie mi prialo naďalej a opäť som vyhrala u Gabrielly Salvete súťaž. Už tretiu :D Lak je úžasný krásny, linky skvelé, len sa blbo odličujú a riasenka po prvom vyskúšaní opadáva a robia sa žmolky. Uvidíme a podám report.


Šťastena mi priala aj u Biodermy a vyhrala som sébium produkty v hodnote 100€ + niečo som si sama dokúpila. Micelárku, gél a všetky krémy okrem sébium hydra som vyhrala. Snáď mi to pomôže na akné konečne.


Nesmú chýbať ani žiadne vosky a aromalampa. Tá stála iba 2,49€ v Asko nábytok a vosky to sme proste museli. Úžasné vianočné vône sugared apple, cranberry ice a pain au raisin ( škoricové slimáky).

Druhú časť darčekov od rodiny, to bude o pár dní na blogu.

Čo pekného ste dostali vy? Dostali ste všetko čo ste chceli?

40 komentárov:

  1. Jsou to hezké dárečky :) já jsem dostala úžasnou paletku od Makeup Revolution ♥ :)

    Merry Christmas

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti krásne Janka :)) tak to ti závidím v dobrom, paletiek nie je nikdy dosť :))

      Odstrániť
  2. Vyhrála jsi nádherné dárečky, gratuluji:-) A pochválit musím aromalampu i vosky, dva z nich znám a krásně voní:-) Já jsem dostala nejen vše co jsem chtěla, ale i daleko víc, takže jsem nadšená:-) Těším se na druhou část dárečků:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) tak to si bola celý rok poslušná keď si mala veľkú nádielku :))

      Odstrániť
  3. Tyjo, super dárečky! Sprej od VS si budu objednávat :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mona tak to je fakt nádielka a to sme ešte nevideli tú od rodiny. Micelárku aj gél od Biodermy z tohto radu mám veľmi rada, ja som toho na Vianoce dostala tiež viac než dosť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak si asi dosť poslúchala celý rok :)) a ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  5. Krásné dárečky a gratuluji k výhrám, máš obrovské štěstí. Já jsem s Vánoci velmi spokojená a co jsem dostala pod stromeček bude taky článek i s velkým překvapením pro mě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Maťka :) a videla som, nádherný prstienok :)) gratulujem ♥

      Odstrániť
  6. Fakt krásné, hlavně aromalampa s vosky by mě určitě potěšila :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné dárky :) Ségra taky dostala ten gel na obočí od Essence

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné darčeky. Dodatočne ti gratulujem k výhre a ako si sama hovorila, miluješ kozmetiku a tieto prípravky sú aj praktické :) úžasné :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyhrála jsi skvělé dárečky, věci od Biodermy mě by asi nejvíce potěšili :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krasne darecky, ten gel na oboci od Essence mam hrozne rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krasne darecky, ten gel na oboci od Essence mam hrozne rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tu vůni od VS si užij, je boží ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vonia krásne, ale viac mi vonia secret craving :)

      Odstrániť
  13. fíha, koľko výhier, darí sa ti celkom. :D mňa by strašne potešila micelárka od biodermy a tiež lak od gabrielly salvete. s voskami yankee candles mám vážne dobré skúsenosti, doma ich máme momentálne 4 rôzne a nemôžeme si vynachváliť celá rodina. cranberry ice je jeden z nich a sugared apple som nedávno voňala v obchode, obe sú skvelé. :) ach a batiste som dostala od sestry, ten je tiež super, samé dobré produkty. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za dlhý komentár :) vosky sa naozaj viac oplatia ako sviečky, stoja menej a viac prevoňajú, aspoň u nás :)) a snáď ti bude batiste vyhovovať :)

      Odstrániť
  14. Gratuluju k výhrám, vyhrála jsi samé hezké věci :). Už se těším na další článek s dárečkama. Já jsem toho dostala od ježíška docela dost, všechno už je na blogu :)
    14,000 Things to Be Happy About

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Ella :) ako vidím všetky sme dáko poslúchali :D

      Odstrániť
  15. Jeee krasne darky, taky jsem dostala batiste a je skvely!
    Jinak Biderma je vyborna, to si uzijes /)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tebe sa v tých súťažiach darí! Gratulujem :)
    Som zvedavá, čo povieš na Batiste :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a na batiste je už recenzia na blogu nejaký ten deň :D

      Odstrániť
  17. Wau na teba sa šťastie teda usmialo! :D Gratulujem a nemáš začo! :))) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Teda, tobě se daří v soutêžích :-) Zvu tebe i tvé čtenářky na svůj blog, kde taky probíhá GA: siraelxy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Gratulujem ♥
    Lampu na vosky si už konečne musím pozháňať aj ja :)
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Berenika :)) no veru pozháňaj, ja som kupovala v asku lacné :)

      Odstrániť
  20. Krásne darčeky. Kniha môže byť super.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks