nedeľa, 20. decembra 2015

Tip na Vianoce - vytvor si vlastné tričko so stránkou shirtinator II.

Ako som už písala v predchádzajúcom článku vytvorenie vlastného trička zo stránky shirtinator je originálnym darčekom na Vianoce. Aj keď už by ste to asi nestihli podarovať pod stromček, stále to môže byť povianočný darček alebo k nejakému sviatku. Ja som si dala vytvoriť mužské tričko o veľkosti M. Môžem ho nosiť ako ja, tak i môj priateľ. Napríklad teraz mu poslúžilo ako tričko na spanie, tak môžem zhodnotiť svoje dojmy.

Tričko mi prišlo v stredu kuriérom a ihneď po rozbalení som bola prekvapená kvalitou trička. Naozaj pevné, nikde žiadne nitky netrčali, dobre zošité a nebola to taká priesvitná handra, ale naozaj kvalitné bavlnené tričko. Takže v tomto ma to naozaj prekvapilo. Tričko bolo vyrobené a expedované naozaj rýchlo aj spolu s dodacím číslom, takže som si mohla kontrolovať kde sa práve nachádza. 



Čo sa týka potlače, myslela som si že to bude ako taká nálepka, ktorá sa po pár vypraniach ošúpe a nebude to pekné. Ale toto je naozaj kvalitná práca a keby som nevedela že je to potlač, myslela by som si že to je normálne látka. Trošku ten mimoň mohol byť väčší, ale to je moja chyba a mala som sa s tým trošku viac pohrať. Po vypraní je všetko v poriadku, nevyťahalo sa tričko, ani nezcvrklo a potlač je taká, aká má byť. Ja stránku shirtinator naozaj odporúčam a prekvapili ma rýchlosťou a spracovaním trička.


Objednali ste si niečo z tej stránky? Páči sa vám moje tričko? ☺

20 komentárov:

  1. Jeminečky, to je cute! :D Zbožňujem mimonov a toto čo si si vyrobila je rozkošnučké :D So shirtinatorom som spolupracovala aj ja a majú naozaj velmi kvalitne trička. Dokonca môj nápis sa nezničil ani po niekoľkých praniach. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeee, takové tričko na spaní by se mi taky líbilo. Od Shirtinatoru mám tričko už od léta a stále je hezké. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z této stránky jsem už triko s potiskem pořizovala a byla jsem velmi spokojená, tak věřím, že nadále budeš i ty :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takéto tričko by ma veľmi potešilo, lebo zbožňujem mimoňov, sú to moje najobľúbenejšie postavičky:)))
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To tričko je MEGA cute :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Vianočnou giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi tematické tričko, kedze každý momentálne miluje Mimoňov :) Zaujímalo by ma, ako v ňom vyzeráš no určite ti pristane

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. normálne ako v tričku :D len je na ňom mimoň :)

      Odstrániť
  7. so cute! :D ale fakt mohol byť väčší, ale to isté vtedy aj u mňa, na budúce sa s tým viac pohráme :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno :D a ty už vieš aké si máš dať! :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks