utorok, 1. decembra 2015

Novinky za november

Posledné obdobie sa snažím trošku krotiť v nákupoch, čo sa mi aj celkom darí. Viac míňam ako kupujem ( bohužiaľ to neplatí pre dekoratívku ☺). Sem tam niečo vyhrám a niečo mám v rámci spolupráce. Tento mesiac mám noviniek 21, ale niektoré boli kúpené do momentálnej súťaže tak preto tu nie sú.




Masku a olejček proti teplu mi poslalo zastúpenie Henkel Slovensko a čoskoro bude recenzia. Kto číta môj blog pravidelne vie, že sprej z tejto rady som si naprosto zamilovala a písala som o ňom napr. tu. A ako malú nápovedu poviem, že tieto dva výrobky sú taktiež úžasné. Ako novinku v našich DMkach a to suché šampóny batiste som taktiež musela vyskúšať a najviac ma lákala práve táto vôňa. Budem ako ovečka a proste je to najlepší suchý šampón aký som doteraz skúsila. Nenechávala žiadne biele stopy na mojich vlasoch, odmastí, prevonia, urobí objem a dlho vydrží. Cena 3,99€ v každej DMke. Syoss color refresher taktiež skúšam a potom pribudnú fotky s mojim názorom na to. V Neposlednom rade zase šampón od garnier fructis a na oplátku tento oranžový. Najlepšie šampóny na moje vlasy a rovno som si kúpila tento 400ml. Jedinou nevýhodou je otváranie, tá gulička ma naozaj sere :D Niekoľkokrát to ani nejde otvoriť a vylamujem si na tom nechty.



Pasta od aquafresh bola v akcii a potrebovala som dajakú. Baby lips electro + make up+ lak na nechty + balzám na pery burt´s bees + rúž ( zabudla som ho dať na fotku ) som vyhrala u Táničky a na všetko bude recenzia. O makeupe som už písala v tomto článkuOdlakovač ebelin bola rýchla kúpa, môj od dermacolu sa mi minul. No bohužiaľ žiadna sláva a ten od dermacolu bol 100x lepší. Lak na nechty a color tattoo bolo v tej sade valencia čo sa mi podarilo vyhrať a som nadšená z oboch. CT mi najprv nedržalo, zlievalo sa mi, no akonáhle som sa dostala pod tú vrchnú vrstvu a zapúdrujem ho, tak sa ani nehne! A lak je nádherný, prekrásny, elegantný, len opäť jedna chybička. Bublinkuje. Tekutý camouflage cream to je láska a zháňala som ho pomaly v každej drogérke v Banskej Bystrici. Podarilo sa mi ho nájsť až v takej malej zapatrošenej DMke. Úžasne kryje, drží, super odtieň ( ten tmavší). Očné tiene v ceruzke od rimmel je na takej báze ako CT, len  niečo horšie držia. Všetko bude v samostatnom článku. A to najlepšie nakoniec. Úžasný, voňavý, lacný, najlepší, naj naj naj sprchový gél pod slnkom. Kto to ešte nevoňal tak rýchlo napraviť. Toto je dámy a páni závislosť. Kúpila som si jeden a hneď som musela aj druhý. Teraz mám jeden doma a druhý u svokry. Toto bude veľmi dlhá láska.

Čo pekné ste si kúpili vy v novembri? Vyskúšali ste niečo z mojich noviniek? ☺

27 komentárov:

  1. A mně se v nákupech vůbec nedaří v nákupech krotit, nakupuji jako divá:-D Čokoládový Palmolive mám taky, ze stejné kolekce jsem uviděla i vanilku a broskev, ty voní neméně krásně:-) Korektor od Catrice jsem taky dlouho sháněla, ale povedlo se, už ho mám i já:-)
    A budu se těšit na recenzi na výrobky Gliss Kur, ani jeden ještě nemám a moc ráda se nechám zase zlákat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak tá vanilka je tiež nádherná :)) asi ide riadne na dračku, každý ho chce :)) a odkedy ho mám, tak ten tuhý vôbec nepoužívam :)

      Odstrániť
  2. Ten odlakovač jsem si o víkendu koupila také, již po několikáté a jsem s ním spokojená.. Od Dermacol jsem nezkoušela :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Camouflage si musím aj ja zaobstarať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. camouflage cream jsem si teď taky pořídila a zatím to je nejlepší korektor, jaký jsem vyzkoušela. A mám taky sadu Vlanecie, se kterou jsem taky spokojená. Taky se snažím málo nakupovat a tento měsíc se mi to i podařilo :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma teší že sa aj tebe páči :)) aspoň si ušetrila :D koľko by sme mali peňazí keby sme mali len 1 riasenku, 1 púder, make up, 1 balzam na pery, 1 rúž a podobne :D

      Odstrániť
  5. Ten odlakovač a zubnú plastu používam aj ja. Ako vidím, kvalitnejšie a.zároveň lacnejšie vecičky (prevažne), super

    <a href="http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk/2015/12/2-adventna-giveaway.html> Blog by Katy aktuálne i s adventnou GIVEAWAY</a> o sadu pre ochranu (kaser + alarm)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak zatiaľ si nemôžem dovoliť drahé produkty a tieto mi plne vyhovujú :)

      Odstrániť
  6. Camouflage si musím aj ja zaobstarať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tu kuličku na šamponu moc dobře poznám. :-D Barvu od Syosu jsem kdysi měla a vůbec mi nechytla, tak snad s ní budeš více spokojená. Sprchový gel od Palmolive vypadá opravdu dokonale. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie je farba Maťka :)) ale také niečo že ti to má oživiť farbu vlasov :)

      Odstrániť
    2. Ahaaaa, tak to jsem tedy zvědavá a těším se na článek. :-)

      Odstrániť
  8. Šampon od Garnieru jsem měla zatím jen jednou, ale plánuji si ho koupit znovu :) Na ten make-up i olejíček proti teplu se hned podívám, protože od té doby, co mám kratší vlasy si je dost žehlím.

    Christmas giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď toto :) mám ten istý problém Maťka :))

      Odstrániť
  9. Ten Syoss je super, i keď neviem ,či na hnedých vlasoch bude tak viditeľný jeho efekt ako na mojich červených . Som zvedavá ako bude vyzerať na tebe :). Batiste a camouflage mám v pláne vyskúšať :)
    Vianočná súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no zatiaľ nič nevidím, ale nejak sa mi ani šampón nevymýva :)

      Odstrániť
  10. Tekutú camouflage som zháňala aj ja a všade bola vypredaná, takže v hľadaní naďalej pokračujem :) Na ten čokoládový sprcháč si ma riadna nalákala, už tie sprcháče pomaly nemám kam dávať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Z noviniek som neskúšala nič, ale o tom Batiste suchom šampóne toľko všetci píšu, že asi ho budem musieť vyskúšať aj ja :-)
    │Kaviareň u mačky│

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Čokoládové sprcháče miluju, atkže ten Palmolive by se mi určitě líbil :) Moc hezké novinky, brala bych snad vše! -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak ho niekde nájdeš ovoňaj ho :) zamiluješ sa :))

      Odstrániť
  13. Krásne novinky, ten camouflage by som si veľmi rada vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak nájdeš v drogérke tester tak vyskúšaj a keď sa zapáči tak ho ber! :) je skvelý :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks