nedeľa, 13. decembra 2015

môj vianočný wishlist

Na dnes som nemala pripravený žiaden článok a ako som tak oddychovala a sliedila na videá na youtube, som si z ničoho nič spomenula na wishlist. Samozrejme všetko je v hviezdach a z tohto zoznamu dostanem len jednu vec, ak sa posnažím tak dve :D Ostatok je len také snívanie kým budem mať dostatok financií na splnenie si želaní.


Po sade štetcov rose gold od zoevy snívam už naozaj dlho a proste verím a viem, že si ku mne raz nájdu cestu! To dokonalé prevedenie, presne štetce ktoré využijem. Každý jeden. Makeup, bronzer, lícenka a tí ňuňáci na oči. Cena nie je ani tak strašná, zoženiete ich tu za 70€

Nechala som sa zlákať samými reklamami na olympus pen epl-7 a keď vidím aké natáča videá a ako fotí, tak ja ho chcem! Stoji 400€, je ľahký a prenosný. Plus pre blogerky, dá sa spárovať s mobilom, takže fotky na instagrame hneď nadobudnú nový rozmer!

Zišla by sa mi aj nová zimná bunda, nakoľko môj kabát nosím už piaty rok. No keď stále je fajn, tak nový nedostanem. Táto bundička stojí 100€ a dá sa kúpiť na eshope nahodsa.sk

Keď vyšla táto paletka, ja som ostala očarená. Nádherná a praktická. Všetky 3 sestričky spolu a úžasné kombo ako rozjasňovač, lícenka, bronzer, očné tiene,... proste na čokoľvek si spomeniete. Cena je okolo 25€ a momentále prebieha na thebalm.sk akcia 2+1!


Najlepší parfém na svete Giorgio Armani Si. Toto je tak dokonalá vôňa, že ju proste musíte ovoňať! Táto kráska je už na ceste ku mne a teším sa ňu. Ak by sa pre ňu aj niekto rozhodol, odporúčam skôr parfém a nie toaletnú vodu. Toaletka vonia úplne inak a tá mi nevonia plus ani nevydrží. 


Už dlhšie aj pokukujem po bielej čokoládke od I heart makeup, no stále sa neviem dokopať k jej kúpe. Stále si vravím že nepotrebujem ďalšie nude tiene, ale keď ona je tak dokonalo poskladaná že už jej asi dlho odolávať nebudem.

Stala som sa závislou na voskoch od YC a doma už snáď ani klasické sviečky nepoužívame. Sú drahšie a neprevoňajú interiér tak ako tieto. A táto nová vôňa chocolat truffle je proste úžasná. Asi si ho pôjdem kúpiť, pretože lebo :D Potrebujem ho!

Biele converse sú najkrajšie, hoci dlho by neboli u mňa čisté. No hodia sa ku všetkému, sú pohodlné a proste dokonalé. Možno raz niekedy keď donosím aspoň 15 párov topánok :D

Čo je na tohtoročnom vašom vianočnom wishliste? Ste tak isto "skromné" ako ja alebo naozaj skromné? ☺

33 komentárov:

  1. sadu štetcov a paletku od the Balm mám na svojom zozname aj ja :-) .. bundička je krásna a fotoaparat vyzerá skvelo..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však? tá paletka a štetce sú dokonalé :)) to by potešilo každú ženu :)

      Odstrániť
  2. Tie štetec vyzerajú fakt úžasné. Páči sa mi ich staroružová farba. Taktiež ma veľmi oslovila The Balm paletka, ktorá má krásne farby.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc pěkný wishlist, já si letos vůbec nevím co přát, asi vybavení do bytu, do kuchyně aták, když už jsem ve svojim :D ^^ jinak štětce jsou super, já osobně se už líčit bez štětců nedokážu, teď přesně nevím, co mám za značku, ale ségra má nějaké obyč z aliexpressu a je spokojená :)) jo a ta paletka! bomba!
    http://www.prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jóóój to poznám :)) to potešia každé osušky, návlečky, panvice a domáce spotrebiče :D

      Odstrániť
  4. Si jsem teď zkoušela v parfumerii a ta vůně je vážně super.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no ten foťáčik by potešil aj mňa :) ja mám tiež dnes na bolgu wishlist, ale kozmetický :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. foťák asi každú blogerku a idem sa mrknuť :)

      Odstrániť
  6. wuaa, tie štetce sú láska! keby mám peniaze tak ti ich kúpim! a aj sebe!!! :D a boli by sme vyhappené na ďalšie tri roky :)) to by bolo radosti! :D Ale aj ten foťáčik by nebol na škodu a bundička je tiež krásna. Conversky mám, ale sú celé zasvinené :D. A od theBalm sa mi najviac páči MaryLou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak si nájdi už toho mafióza! :D ale nesťahuj sa prosím ťa do Londýna, s kým by som chodila každý deň nakupovať a potom do kaviarne :D

      Odstrániť
  7. Stetce od Zoevy si pod stromecek preju taky, sice tahle Rose gold edice je vazbe nadherna, ale nakonec jsem si vybrala cernou basic sadu, protoze tam jsou snad vsechny stetce (nebo alespon velka vetsina), ktere potrebuju :) Jinak si taky moc preju Joco cup a Tangle Teezer, tak uvidime co vsechno vyjde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Stetce od Zoevy si pod stromecek preju taky, sice tahle Rose gold edice je vazbe nadherna, ale nakonec jsem si vybrala cernou basic sadu, protoze tam jsou snad vsechny stetce (nebo alespon velka vetsina), ktere potrebuju :) Jinak si taky moc preju Joco cup a Tangle Teezer, tak uvidime co vsechno vyjde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá je vraj najkvalitnejšia, len farba robí svoje :D a tie ďalšie dve veci schvaľujem :))

      Odstrániť
  9. Podobná sada štetcov by potešila aj mňa, avšak mňa zaujala sada od Dermacol.:) a keďže som milovníčka Conversov, jedny by určite potešili aj mňa:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie tú dermacol si nekupuj :( totálne sa neoplatí za tie peniaze a radšej investuj do štetcov hakuro alebo petralovelyhair :))

      Odstrániť
  10. Biele Conversky mám už na wishliste tiež dlho. Niekoľkokrát som si ich už skoro kúpila, ale stále sa presviedčam, že topánok mám dosť. A potom donesie kuriér po black friday na topánkove 3 krabice :D ale najbližšie už budú conversky. Fakt :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Samá krásná přání:-) Já si přeji pleťový olej Loreal, elektrický pilník na nohy Scholl a protože jsem byla celý rok hodná, tak bych mohla rozbalit i další variantu EOS balzámku, případně svíčky Yankee Candle:-) Skromná moc nejsem:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a tak kým to neni auto a nový byt :D tak docela skromné sme! :D

      Odstrániť
  12. Jee ty štětce vypadaj fakt krásně :) Já bych si chtěla pořídit aromalampu, abych si taky mohla kupovat vosky od Yankee Candle hehe -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak máte asko, tak ja som si tam kúpila za 2,49€ aj s nejakým voskom vnútri :D

      Odstrániť
  13. Po novém foťáku teď také pokukuji a tenhle Olympus mi také padl do oka :) nejsem si ještě jistá, který favorit to nakonec vyhraje, ale vypadá to na Olympus. Každopádně doufám, že se rozhodnu do Vánoc a stihnu si ho nadělit pod stromeček :) Tak doufám, že tam najdeš spoustu věcí z tvého seznamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Dominička velice krásne :)) no bohužiaľ o týchto mojich želaniach viem iba ja a vy :)) nik z rodinných príslušníkov, takže sa mi to nesplní :/

      Odstrániť
  14. Teraz má the Balm akciu 2+1 takže silno rozmýšlam na touto paletkou :) a Zoeva je naj!!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mám pocit akoby som sa pozerala na svoj vlastný Wishlist. Štetce, rovnaký typ fotoaparátu, tenisky, parfém... Musím povedať, máš vkus ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :D ale to je celkovo obľúbené a vidno na tom, lebo niektoré veci sú aj vypredané :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks