pondelok, 7. decembra 2015

Japan candy box october 2015

Tak nejak sa stalo že sa mi podarilo vyhrať októbrový japan candy box u mojej obľúbenej ♥ a bola už len otázka času kedy mi príde. Všetko je farebné, hravé, a v cudzom jazyku že som ani len netušila čo sa nachádza vnútri balenia. Okrem pár vecí som vyskúšala takmer všetko a skúšala som to s maminkou a ujom, tak vám nejak zreferujem čo na to vravíme ☺.

Zrovna tieto paličky si nechávam na niečo špeciálne a potom vám zreferujem. Ale vraj sú úplne skvelé, tak sa na ne teším :)) ( p.s. vraj chutia lepšie ako OREO, tak som zvedavá).


Také obyčajné suché cesto upečené, nejak ma to neohromilo. Navyše mi niektoré prišli rozlámané a rozdrtené. Nevadilo by mi, keby tam ani neboli.


Sušienky plnené čokonuletou boli výýýborné. Krehučké cesto a sladučká náplň. Jediná chyba, bolo ich tam málo :( Chutili ujovi aj maminke ☺




Mangové také žuvacie cukríky, niečo ako u nás sisinky. Chutili ujovi, maminke, mne, tete aj ocinovi. Taká sladko zvláštna chuť manga, ale naozaj skvelá. Na to že mi mango samo o sebe nechutí, tieto cukríky sme zbaštili na posedenie. Veľké plus bolo, že sa nelepili na zuby.



Mňaaaam tak toto by ste mali všetky povinne vyskúšať. Po vyskúšaní som si ich schovala a nepodelila sa :D Sladučké jahodové cukríky a vnútri bola ako keby taká šumienka, ale taká sladučká. Naozaj boli výborné a bolo to asi najlepšie z celého balenia.




Upečené cesto plnené bielou čokoládou. Bolo to naozaj také jemné, sladké, lahodné a na tomto si fičala mamina. Chutilo to všetkým a spapalo sa to behom chvíľky ( díky mami :D ).



Pravdu povediac na toto som sa tešila najviac. Myslela som si že to bude nejaké vajíčko plnené sladkým krémom a omyl dievčence. Ako odvážna som si dala prvá a tak kyslo som sa zatvárila. Ono to bolo obalené asi v 0,6cm šumienke, ale neuveriteľne kyselej fuj. Vypľula som ju do koša. Ujo sa zatváril kyslo a bolo mu to blbé asi vyhodiť tak to statočne dobojoval a vnútri bolo také čosi lepivé na zuby. Hrozno v tom vraj nebolo cítiť. A maminka si na tom zase fičala a tej to chutilo :D



Toto čudo si musíte vyrobiť a akosi nemám chuť niečo z prášku vyrábať a zloženie E E E E E E, niečo ako známky v spolužiakovom indexe :D


Jahodové koliečka nič moc, myslela som si že to bude ako hroznový cukor, ale necítila som žiadnu jahodovú chuť. A dole sa ukrývala postavička dinosaura.


Klasické jablkové gumené cukríky, ale boli famózne. tak pravú chuť kyselých jabĺk som ešte u cukríkov nemala a taktiež chutili všetkým.





Čo by ste chceli vyskúšať z tohto boxu? Vyskúšali ste niekedy japan candy box? ☺

Krásny zvyšok dňa prajem ♥

22 komentárov:

  1. Mnam, to vypada uzasne, hned bych se na neco vrhla :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj by som sa celkom bála , ale vyzerajú chutne niektoré veci :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som sa bála, ale tak vyskúšala som :D je to japonské a nie čínske :))

      Odstrániť
  3. Ty první tyčinky a mangové bonbony mě zaujaly asi nejvíc, ale celé to vypadá skvěle :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je úžasné. Ja som po týchto japonských velmi túžila, len sa mi nejak nepostastilo :( vyzerá to veľmi roztomilo :)


    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Júú som myslela, že sa už nedočkám :) vyskúšala by som tie jablkové a mangové cukríky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale dočkala si sa, len boli iné naplánované články a tento som stále posúvala :D

      Odstrániť
  6. Tak to bych taky ráda vyhrála, moc mě baví ochutnávat nové věci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno bude niekde na nejakom blogu súťaž :)) budem držať päste

      Odstrániť
  7. Na jednu stranu me tenhle boxik laka, sladkosti maji krasne obaly a rada zkousim neco noveho, ale na druhou stranu me to zase nelaka, protoze mi prijde, ze tyhle japonske cukrovinky jsou sama chemie. Slozeni jsem teda nevidela, jen to na me tak pusobi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na jednu stranu me tenhle boxik laka, sladkosti maji krasne obaly a rada zkousim neco noveho, ale na druhou stranu me to zase nelaka, protoze mi prijde, ze tyhle japonske cukrovinky jsou sama chemie. Slozeni jsem teda nevidela, jen to na me tak pusobi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gratuluji k výhře. Boxík vypadá skvěle. Všechno je krásně barevné a líbí se mi, že ses podělila s celou rodinou. Mě by asi ty kyselé bonbonky chutnaly. Sladké sice moc nemusím, tohle bych měla zásobu tak na rok, ale taky bych tento boxik ráda vyzkoušela. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Maťka :)) ani ja nie som moc na sladké, ale tak koštovala som :D

      Odstrániť
  10. Neměla bych číst články s jídlem na večer, pak z toho vždycky dostanu hlad :D. Všechno to zní skvěle, taky bych něco ráda vyzkoušela, nejlépe teda všechno :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snáď niekedy ešte budú súťaže a podarí sa ti vyhrať :))

      Odstrániť
  11. To je barev, vypadá to úžasně:-) Po obědě už jsem, ale stejně bych si dala, mňam:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tieto boxíky sledujem už asi pol roka a čím ďalej tým viac ma lákajú :) Keď chcem nejakú mňamku tak si zbehnem do maďarska do jednej drogérií kde majú super pochúťky. Tak si to nahrádzam namiesto tohto :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks