piatok, 13. novembra 2015

FILM | #3

Len nedávno som vám ukazovala nejaké tipy na víkend, ktoré môžete nájsť tu a dnes som tu opäť s ďalšími. Nemám čo na robote okrem upratovania, varenia a blogu, tak po večeroch pozerám filmy a užívam si ešte chvíľku bezstarostného života. Preferujem komédie a romantické filmy, takže žiadne horory a podobne tu nečakajte. A keďže je dnes piatok trinásteho , tak radšej buďte doma a pozerajte filmy :))
http://www.imdb.com/title/tt2170593/

Tento film ma akosi zo začiatku nudil a nevidela som v ňom žiadnu pointu, no na konci som plakala ako malé dieťa. Miestami na plakanie, miestami som sa smiala a miestami mi to prišlo nudné. Niekedy si rada ten film znova pozriem :))


http://www.imdb.com/title/tt2288568/
Tento film je taký klasický romantický, že po 3 minútach filmu viete ako to skončí. Nič na rozmýšľanie, len taký oddych a užívať si kvapku romantiky a občasného humoru.

http://www.imdb.com/title/tt3079380/?ref_=nm_knf_i4
 Tak naopak tento vrelo odporúčam a mám chuť si ho pozrieť teraz opäť :D. Akčné komédie si sem tam tiež pozriem, ale tento film je asi jeden z najlepších za tento rok a smiala som sa skoro non stop. Vynikajúce herecké obsadenie, hlášky, no proste tento film si musíte pozrieť.
http://www.imdb.com/title/tt1800246/
 Zaca Efrona mám rada ešte z čias High school musical kedy mi bolo 13 rokov a fičala som na tom. Sem tam zahliadnem dáky jeho film a tento je jeden z nich. Chlapi sa neradi viažu a užívajú si len s určitými benefitmi a tento film je vlastne o tom, ako si títo traja dali záväzok, že nebudú zadaní. Taktiež taký oddychový film a pár vtipnými momentami ( najmä taká párty :D ).
http://www.imdb.com/title/tt2967224/?ref_=nm_flmg_act_5
Reese Witherspoon patrí taktiež medzi moje top herečky a skoro každý film s ňou si musím pozrieť. Tu hrala totálne antisexi policajtku, ktorá musela zachrániť takú bohatú pipinku. Vtipná akčná komédia, ktorú mám na zozname "ešte niekedy pozriem".



No čo? Videli ste nejaký film z ďalších týchto? Aký film mi odporúčate?

20 komentárov:

  1. Reese mam taky rada, ale tenhle film byl priserny. Vulgarni blbost, ktera me silene zklamala.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Další várka tipů, bude se určitě hodit:-) Jeden z nich už jsem skoukla a na zbylé se moc ráda podívám:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Viděla jsem poslední dva filmy a nebyly nejhorší. Já na filmy poslední dobou moc nekoukám, mám spoustu seriálů :D
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  4. That Awkward Moment jsem viděla a dost se mi to líbilo :) Taky mám Zaca Efrona ráda a hlavně na HSM ujíždím ještě teď v 17 :D -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. i ja v 22 :D :D :D len by sa mohol holiť pod pazuchou, to je riadne antisexy :D

      Odstrániť
  5. Z týchto som videla len That awkward moment a celkom ma to bavilo :) A chystám sa niekedy najbližšie pozrieť si aj Be my valentine a hot pursuit :) Ja naopak za seba ti môžem odporúčať The longest ride pre niektorých síce klasická romantika filmová, ale príde mi trochu námet z iného prostredia takže mna to strašne bavilo a veľmi sympatická dvojica, ktorá si zahrala filmové postavy :) A tiež odporúčam romantickú komédiu - ženich na odstrel :) Toto som videla už zopárkrat ale stále ma to baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Marcelka :) nevidela som ani jeden z tvojich tipov a veľmi rada sa na ne pozriem :))

      Odstrániť
  6. Díky za typy, to se vždy hodí. Zrovna teď stahuji Millerovi na tripu :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja by som ešte určite doplnila internship a lets be cops :) to sú moje top, môžem pozerať dookola a stále sa budem smiať :) inak dobrý výber :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :)) ja ďakujem za tipy a komentár Miška :))

      Odstrániť
  8. tipy vyzerajú naozaj super, ak pôjdem pozerať nejaký film zapamätám si tento tvoj príspevok a vyzerá to tak, že určite si niečo vyberiem. Máš podobný vkus ako ja, takže teším sa, že najbližšie nebudem musieť nič hľadať ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej Domi ďakujem za komentár :) to robí asi to že sme z rovnakého okresu :D

      Odstrániť
  9. ani jeden som nevidela, nie to ešte o nich počula :D ale to posledné si pozriem, ako takú oddychovečku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, tvůj článek přišel jako na zavolanou :)) Akorát jsem se vrátila z nákupů s vínem, sýry a pamlsky, abych si udělala hezký večer, ale nevěděla jsem ještě jaký film si stáhnu, teď už vím, Be my Valentine, ten jsem ještě neviděla a romantické filmy já tak ráááda, děkuji za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma teší Domi :)) snáď sa bude páčiť :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks