sobota, 28. novembra 2015

vianočná súťaž

Dievčatá ja som tak nadšená z tejto GA že si neviete ani predstaviť. Podarilo sa mi kúpiť také veci, že výherkyňa bude mať naozaj krásny darček odo mňa ( aspoň ja by som sa potešila ♥). Obsahuje aj nejakú tú hodnotnejšiu vec a nejaké drobnosti. Ale bude tu háčik. Balíček je utajený aby to bolo prekvapenie ( a poctivo výherkyňa otvorí až pod stromčekom!!! inak jej to nedám ☺).


http://static.itnews.sk/a501/image/file/2/0047/cAjr.darceky_jpg.jpg

Obsahuje výrobky ako z dekoratívnej kozmetiky, tak aj z telovej a nejaká tá drobnosť. Podmienky sú úplne jednoduché

1.) Povinne ma verejne odoberať cez GFC a napísať pod akým menom ma sledujete 

2.) Čo sa vám páči / nepáči na mojom blogu, aké články máte najradšej, aké by ste privítali a pod. ☺

za komentár navyše 

- sledovanie ma na facebooku a napísať pod akým menom
- sledovanie ma na instagrame a napísať pod akým menom
- akékoľvek verejné zdieľanie a napísať sem link

Mail dávať môžete / nemusíte, je to na vás.

Hlasovanie prebehne možno cez random, možno ručne alebo jednoducho vyberiem náhodne z ľudí čo mi tu komentujú. Je ľahké sa zapojiť do GA, nekomentovať, nesledovať a po skončení GA zrušiť odber. Preto robím zväčša túto GA naozaj pre moje verné ♥

Takže zapojiť sa môžete do 15.12.2015 do 16:00 aby to výherkyni stihlo prísť do Vianoc a rozbalila si to pod stromčekom. Potom poprosím od nej fotečku aby som ukázala aj ostatným čo si tam našla ☺

Prajem každej veľa šťastia a teším sa na vaše komentáre ♥

108 komentárov:

  1. Libi se mi články na tema moje sbírka a recenze.
    Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opäť skúšam svoje šťastie ako tvoja verná faninka, ...milujem prekvapenia :) a určite by som otvorila až na Vianoce :) Čo sa týka tvojich článkov, veľmi sa mi páčia články v štýle "moja zbierka" alebo nejaké recenzie (najmä na balíčky). A na tvojej stranke sa mi nepaci, ak máš niekedy malinku odmlku (vždy ss teším na.tvoje clanky) :( ....

    GFC: Katarína Sládečková
    Facebook: Katka Katalin
    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavá soutěž. Mám ráda soutěže, kde nevíš co vyhraješ. Na tvém blogu mám velmi ráda Novinky a všechny recenze. Vždy se podívám jak ti produkt vyhovuje a až podle toho si ho buď koupím nebo ne.
    GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluji tajemství, stačí mrknout na můj blog, je to tam samý tajemný box :-) Na Tvém blogu mám ráda recenze, nejsou nijak rozvláčné, jdou k věci. Co se mi nelíbí? Nic mě nenapadá.
    Sleduji Tě jako Michaela Bárthová na GFC...........

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ........a jako Siraelxy na Instagramu. Samozřejmě jsem do komentáře výše zapomněla mail, tak snad bude stačit tady: siraelxy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mona tvoj blog čítam veľmi rada a takáto secret giveaway je úžasný nápad, úprimne som na tomto základe uskutočnila svoju nedávnu giveaway aj ja na blogu, prekvapenia sú predsa to najkrajšie na svete. Páčia sa mi tvoje kozmetické články a tiež skvelé návody na blog, bez nich by som bola doslova stratená, v mnohom mi pomohli.
    Sledujem cez GFC ako Janka Bianka
    mail: biankacosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tvoj blog ma zaujal, ešte keď som sa len pohrávala s myšlienkou založenia vlastného :) páčia sa mi tvoje klasické kozmeické články a recenzie, a hlavne tvoje fotografie :)
    GFC-lifebydena
    mail-lifebydena@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sledujem cez GFC pod týmto účtom, mám rada prekvapenia tak uvidíme či sa usmeje šťastie.
    Mám rada Tvoje články ako blogger tips a pekné a úprimné recenzie...a veľmi sa mi páči dizajn blogu!
    petra.kklv@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Peťuška
    ja mám najradšej recenzie, ktoré mi pomáhajú pri nákupoch... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC:Lucia Pentíková
    Krásna súťaž a nie som si istá,či by som balíček vydržala neodbaliť až do Vianoc(asi nie:)) ...Tvoj blog mám veľmi rada a najradšej čítam recenzie na nejaké kozmetické produkty,spotrebované alebo sa mi veľmi páčila aj zbierka napr.balzamov:))Nenapadá mi nič,čo by sa mi nepáčilo..

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sledujem a čítam ťa už dlhšie pod menom Lenka Brestenská.
    A čo by som si priala, je možno o trošičku viac farebnosti na blogu (ale to je len môj pocit.). Čistá biela je krásna, ale niekedy by to chcelo trochu viac farieb.
    Inak sa mi páčil článok o iných youtuberkách, kukla som, a tiež naposledy o zbierke makeupov :).
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. A na FB tiež pod tým istým menom Lenka Brestenská

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sledujem ťa už veeeeľmi dlho ako Andrea Zuravcikova
    na blogu mam rada všetko pretože ked sa nudím tak si zajdem sem pre inšpiraciu a zabitie času :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC: Miriama Rusinová :)
    Tvoj blog sa mi páči, často si ho čítam, aktuálne prípravky, články super len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. juuj, som zvedavá na výhru! :)
    mám rada recenzie, naposledy sa mi veľmi páčila ta o jessup štetcoch, už som ich aj omrkla a uvažujem nad kúpou :)
    linkinzuzka@gmail.com
    a sledujem ako Zuzanka

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Já bych na Tvém blogu neměnila nic, pro mně je super. Mám moc ráda Novinky, kde ukazuješ, co hezkého sis pořídila a já se mohu inspirovat, líbí se mi i Spotřebované. A pak samozřejmě recenze, které pro mně opět slouží jako mohutný zdroj inspirace:-) A moc jsi mně potěšila třeba i s články, kde ukazuješ jednotlivé části své kosmetické sbírky, však víš, sbírku balzámů na rty a make-upů:-) A pokud odbočíme od kosmetiky, tak mně potěší třeba i filmové tipy:-)
    Abych to shrnula, jsem ráda, že jsem si k Tobě našla cestu a opravdu se mi u Tebe líbí:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Líbí se mi u tebe články "Moje sbírka" "Weekend movie tips" a samozřejmě recence. Za poslední dobu se mi nejvíc líbila ta o Naked basics paletce z Ebay. :) Dole jak běží fotky z instagramu mi příjde taky super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tvůj blog mám moc ráda, nejvíc asi recenze a sbírky :)
    sleduju jako cottonlatte
    laurinka61@gmail.com
    -L

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Milujem prekvapenia! :-) Sledujem ťa pod menom Nelly Bellová.
    Na tvojom blogu sa mi páči dizajn, máš ho jednoduchý a pekný. Mne sa páčia od teba všetky Beauty články ale najradšej mám recenzie. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Na Facebooku sledujem ako Nelly Bellová.
    E-mail: nelly1132002@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Na Instagrame sledujem ako nutelalovers11.
    E-mail: nelly1132002@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Tak tvoje recenzie sú podľa mňa veľmi fajn, niektoré sú aj dlhšie, no zhrnieš v nich všetko, čo máš , takže ;)
    A v tomto období rada čítam články s vianočnou tématikou, takže by som sa veľmi potešila, ak by si aj ty nejaký napísala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC: Ella88
    Nejprve musím pochválit vzhled, jako milovník květin jsem z něj unešená :D. Nedávno jsem myslím psala, že se mi moc líbí tvé články o sbírkách kosmetiky a tipy na filmy a ještě jsem svůj názor nesplnila :D. A kdybych náhodou vyhrála, tak fotečku určitě pošlu :)
    doubleinfinity.ella@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Na instagramu sleduju jako ellapeterson88
    doubleinfinity.ella@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Mne sa tvoj blog páči, najmä články o novinkách a spotrebovaných produktoch :-)
    GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sleduji tě už déle na GFC jako Denisse Beauty. Email mám denissebeauty@seznam.cz
    Tvůj blog mám moc ráda, moc se mi líbí tvé zpracování článků, vzhled, písmo, barvy, fotky , prostě vše :) taky máš originální články, což mě taky moc baví ^^ Nic bych tu určitě neměnila :)) jinak super GA, překvapení jsou nejlepší! :) přeju si štěstí i všem ostatním :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC: Lavandula Diary
    e-mail: lavanduladiarybytatiana@gmail.com

    Ja mam veľmi rada tvoje recenzie :) asi by som nemenila nič :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Katty
    barneyisnotdead@gmail.com
    Sice jsem tě objevila jenom díky GA, ale nemám ve zvyku odběry odebírat po skončení GA, zdá se mi to nehezký. Vlastně jsem prohlídla půlku tvého blogu a moc mě zaujal! :)
    Baví mě celkově Hauly a ukázka vlastní kosmetiky, vždycky načerpám spoustu tipů na věci, co nutně, nutně, ale opravdu NUTNĚ potřebuju! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  32. GFC - Diary of a Girly Things
    Tvůj blog je moc fajn! Vzhledově je moc příjemný, články se čtou skvěle a na fotky se hezky kouká. :) Baví mě číst tvojí "sérii" článků "Moje sbírka" a potom jakékoli favority a novinky! :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. FB - Jana Pelíšková
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. IG - janapeliskova
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Musím sa zapojiť aj ja, chcem vedieť, čo to je za prekvapenie, dúfam, že víťaz potom odhalí! :)
    Sledujem GFC ako Ľúbezná, a samozrejme, že ma bavia recenzie a teraz naposledy aj zbierky, môžem porovnávať, či mám viac alebo menej, a zatiaľ vedieš ;D.
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. sledujem FB ako Ľúbezná
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. sledujem insta ako lubezna :))
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. a zdieľam tu https://www.facebook.com/lubeznablog/posts/594554877364745 A nech sa ti zapojí, čo najviac ľudí :*
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Na tvoj blog vždy rada zablúdim:)
    Sledujem GFC ako vaja vaja, a tvoje recenzie sú naozaj super a haulz sú fajn.
    wendi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. a zdieľam tu https://www.facebook.com/simona.belasa/posts/527821394059779?pnref=story
    wendi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Sleduji jako Jana Nováková na GFC. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    páčia sa mi články o tvojích nákupoch, či zbierkach ale najradšej mám recenzie podla ktorých potom nakupujem :D naposledy štetce.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    páčia sa mi články o tvojích nákupoch, či zbierkach ale najradšej mám recenzie podla ktorých potom nakupujem :D naposledy štetce.. :)
    fb Barborka Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  44. gfc: Jana Nuzíková

    Tvůj blog nesleduji nějak extra dlouho, ale články se mi líbí. Vždy si ráda počtu nějaké ty recenze, díky kterým jsem si už něco koupila :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC roumí
    aj.ro.na.trio@gmail.com
    Pár článkov som zahliadla a veľmi sa mi páčia hlavne tie o produktoch na pery lebo som ja taký maniak:))

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC: Terka Černá
    Líbí se mi dess, přehlednost blogu a kosmetické články :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. GFC- Vanesa Kralova
    Celkovo tvoj blog milujem a musím priznať, že skoro všetky tvoje články ma neskutočne bavia. :)
    Pozývam nielen teba, ale aj tvoje čitateľky na moju Vianočnú giveaway.
    http://www.vanesasworld.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Sdílím - https://plus.google.com/114038359467541295997/posts/XyRVZSpbZH1

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Ahoj, sleduji přes GFC jako Easy on the Eye. Líbí se mi v podstatě všechny články ze sekce Blogger Tips, především Weekend Movie Tips.
    kontakt: Easy on the Eye

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Som veľmi zvedavá, čo všetko sa v balíčku nachádza, určite tam budú samé krásne vecičky :) Na tvojom blogu najradšej čítam články o zbierkach tvojej kozmetiky, novinky a spotrebované :)
    GFC: Klaudy's enjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Zdieľam tu: https://www.facebook.com/Klaudys-enjoyment-1013012162073071/

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Juu, ja rada prekvapenia, to je taká tá dvojitá radosť - raz keď človek vyhrá a druhýkrát keď sa dozvie, čo vyhral ^_^ Čo sa mi na blogu páči? No samozrejme komplet všetko týkajúce sa kozmetiky, ale čo na blogoch býva výnimočnejšie, sú články o iných blogeroch, resp. youtuberoch, takže ma baví sledovať tvojich obľúbencov, často sa stane, že polovicu ľudí ani nepoznám, tak si rozširujem obzory týmto zábavným spôsobom :-)

    sledujem na GFC ako Sue Diamond

    OdpovedaťOdstrániť
  53. +sledujem na FB ako Cookies and cocaine :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. vidím, že tu nie som jediná fanynka, ktorá miluje prekvapenia :)
    Na blogu sa mi páčia všetky články- už len tým, že máš fajn štýl písania, ktorý sa mi dobre číta :) ale mám rada články ako zbierka balzamov, make-upov,... a aj recenzie samozrejme... rada si prečítam názor druhých na určitý produkt, nehovoriac o prípadoch, keď som v štádiu zvažovania kúpiť-nekúpiť....to vtedy asi v celej blogosfére hľadám názory :D
    a celkom ma potešia aj články s odporúčaním filmov- videla som ich mnoho a často mi dochádza inšpirácia, tak je fajn nejakú na víkend načerpať :)

    GFC: Majka Maťová

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Ach, tak teraz som celkom napätá z toho, čo sa v balíčku môže ukrývať :D
    Tvoj blog sa mi veľmi páči - skvelé fotky, pravidelné pridávanie článkov... Taktiež máš niektoré príspevky fakt originálne :)
    GFC: Ev.
    Mail: hellomynameisev@gmail.com

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  56. gfc Kristýnka, mencovakristyna@email.cz, moc se mi líbí ten obrázek v záhlaví, je boží

    OdpovedaťOdstrániť
  57. + fb Kristýna Mencová, mencovakristyna@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  58. + inst yummylikeme, mencovakristyna@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  59. GFC Genevra. Tvůj blog se mi hodně líbí a sleduji tě od mého začátku s blogováním na blogspotu. Nejraději tu mám recenze, spotřebované výrobky a různé sbírky kosmetiky jako makeupy nebo balzámy na rty.
    Miluji překvapení a tento balíček by mě velmi potěšil, ale to asi všechny. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. FB Martina Lesová
    genevra43@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Ahoj,
    přes GFC sleduji jako KačaVal :)
    Miluju překvapení a určitě bych balíček otevřela až na Vánoce :)
    Co se mi hodně líbí na tvém blogu je design, fakt zajímavý a jednoduchý a přitom tak krásný :)
    Moc se mi líbí všechny tvé články co píšeš, jelikož jde vidět, že do psaní dáváš kus sebe a pak se mi články opravdu dobře čtou :) Moc se mi líbil článek o tvé sbírce make-upů, nebo balzámů na rty, to jsem fakt koukala kolik jich máš :) :D A líbí se mi články Novinky za daný měsíc :) a tvém blogu mi nic nechybí, ale mohla by jsi udělat další článek o tvé sbírce něčeho :D Takové články miluju <3
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Sleduji na facebooku jako kača val :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Sleduji už dávněji i na istagramu, ale instagram veřejně nesděluji, snad bude stačit katerinaz......... (samozřejmě v případě výhry bych ti ho poslala ke kontrole ) :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Sleduji už delší dobu přes GFC jako Radka K. radka.kaiserova@gmail.com
    Tvůj blog čtu ráda, protože mi připadáš dost rozumná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  65. :D zapojit sa musim ! sledujem cez tento
    n.princess@azet.sk
    tvoj blog citam lebo si uplne super a som strasne rada ze sa to tu tak rozbehlo a chodim sem mocmoc radaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  66. https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/
    zdieľam

    OdpovedaťOdstrániť
  67. gfc : simona sakačova
    email simonasakacova@gmail.com
    tvoj blog sa mi velmi paci :) ale uvitala by som tu mozno nejaky diy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Sledujem na GFC pod týmto menom :)
    A veľmi sa mi páči tvôj dizajn blogu kedže je veľmi elegantný a hlavne tie kvetiny úplne hore nadheraaaa (milujem kvetiny veľmi :D ) .
    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Sledujem na FB pod týmto menom :)
    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Sledujem na Instagrame pod menom @theresahoran :)
    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Zdieľam na FB : https://www.facebook.com/terezia.sentelikova.77/posts/894470250643552
    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  72. gfc jay
    juliapavlikova2@gmail.com
    najradšej mám také tie "tematické" články typu tvoja zbierka balzamov (nad tým som seriózne slintala) a potom aj klasické spotrebované produkty, kde v rýchlosti zhrnieš čo za čo stálo a nestálo. :) a milujem minimalistické dizajny, takže aj týmto pravidelne boduješ!

    OdpovedaťOdstrániť
  73. zdieľam verejne https://plus.google.com/109555504271134080726/posts/aiYrFUfhrs6
    juliapavlikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. môj fb júlia pavlíková
    juliapavlikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  75. instagram @jayis_
    juliapavlikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Takové překvápkové GA mám moc ráda, zvlášť na Vánoce :) A u tebe si určitě ráda potom přečtu, co jsi našla pod stromečkem ty :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  77. FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Sdílím: https://plus.google.com/+%C5%BDanetKov%C3%A1%C5%99ov%C3%A1/posts/3kBkq8hzDKp
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Akto tu už baby písali, aj mne sa veľmi páči to že nevieme o čo hráme :) to bude super prekvapenie pre tú vyvolenú :) najviac sa mi páčia články Moja zbierka a Novinky
    GFC Denisa Slobodová

    OdpovedaťOdstrániť
  80. sledujem pod tymto učtom :)
    páči sa mi tvoj jednoduchy design blogu :) a mam rada recenzie, oblubené za mesiac a new in :)

    OdpovedaťOdstrániť
  81. sledujem Ta cez GFC ako Tinky Rinky
    thina.bacova@gmail.com
    kedze v poslednej dobe ficim na prirodnej kozmetike - najviac sa mi pacia prave taketo clanky...a aj ked clovek nekomentuje Tvoje prispevky, neznamena to, ze Ta pravidelne nesleduje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  82. sledujem Ta tiez aj na FB ako Martina Bačová
    thina.bacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  83. a uz aj na Instagrame ako tinkyrinka
    thina.bacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks