pondelok, 30. novembra 2015

Tipy na vianočné darčeky

Vianoce sa blížia čoraz viac, sviečky mám už skoro všetky vypálené, ale hlavne darčeky nakúpené a pobalené. Už len posledná várka je na ceste za mnou a oddýchnem si. Vždy som zháňala darčeky na poslednú chvíľu a teraz som riadne v predstihu. No možno si niektoré lámete hlavu čo komu kúpiť, tak sem prihodím pár mojich tipov. Najviac tu bude pre ženy, pretože chlapom vymyslieť niečo originálne je ťažké. U nás najviac funguje klasika PSP ( pyžamo, slipy (( trenuše :D)) a ponožky).

Väčšina žien jednoducho variť musí a čo jej tak spríjemniť pobyt v kuchyni? Vymeniť staré panvice za nové a hlavne za keramické. Akože poviem vám, odkedy sme si kúpili prvú ( cca mesiac dozadu) tak nedusíme a nesmažíme v ničom inom a už ich máme asi 7. Dokonca ma budú ďalšie dve čakať pod vianočným stromčekom ( áno budem sa musieť tváriť prekvapivo ☺). A do konca novembra prebieha akcia na eshope tescoma a za odber noviniek ešte pribalia 5%. Ja už mám nakúpené a vrelo odporúčam.


Poznáte tie dni kedy sa vám nechce vyliezť z postele? Zapnete si fajn film, prinesiete jedlo, stále v pyžame a zohrievajú vás teplé obliečky. Za posledný rok kupujeme len z mikrovlákna, čo je hebučké, mäkkučké ( predstavte si hebučkého plyšáka a to je ono). Máme už asi 12 rôznych a naposledy mám kúpené tieto. Trošku infantilné, ale pre deti / mladších súrodencov/ pre ľudí s detským srdcom ako vyšité. Pre dospelých sa dajú zohnať rôzne a ceny sa pohybujú cca od 10€ a vyššie. Tieto sú z Aska z 50€ na 19€.

Kozmetika, kozmetika a kozmetika. Každú ženu poteší a využije ju. Podľa mňa tie darčekové balenia sa neoplatia ( iba po vianociach v 75% výpredajoch). Teraz sú rôzne akcie, čiže voňavka, paletka, rúže, laky, sprcháče, to všetko záleží od stavu vašej peňaženky a predstavivosti.


 Opäť sa dostávame k tradícii a to šperky a doplnky. Nejaké náušničky, náhrdelníky, hodinky, náramky to nosí každá žena a nejakému peknému výberu sa určite poteší. Dajú sa zohnať od lacných šuntov z ebaya cez také isté šunty z ebaya čo sa predávajú v bižuteriách za 15x drahšiu sumu až po drahé a mali by byť kvalitné zo zlatníctiev. 


Ak poznáte niekoho kto miluje mimoňov máte vyhraté. V tescu a vlastne skoro všade je niečo s motívom mimoňov a frajerovi som kúpila také tanieriky a prestieranie. No ešte rozmýšľam že čo k tomu ( dáky tip? :D).


Dekorácie, sviečky, aromalampy, vosky, prestierania, obrusy, to všetko určite každá žena využije a poteší ju to ☺.


A chlapovi? Typické PSP, nejaká kozmetika lebo sami si ju asi nekúpia :D, dáke oblečenie, príslušenstvo k počítaču. Napr. všímam si čo mi ocino vraví celoročne a hneď som vedela že na Vianoce mu podarujem nové slúchadlá. Tie svoje má polámané, lúpu sa a na mall.sk mali fajn ceny tak som podľa recenzií vybrala marshall major. Verím že sa poteší ☺.


Čo kupujete vy tento rok? Trochu sa inšpirujme, častokrát tápeme a nevieme ☺

21 komentárov:

  1. Tie navlecky sú úplne nádherné :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem vosky od yankee candle, minulý rok som mala závislosť ich kupovať úplne každému, vrátane seba :DDD
    Pozývam teba a aj tvoje čitateľky na moju Vianočnú giveaway :)
    http://www.vanesasworld.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ nie som na nich závislá a vystačím si so 4 :)

      Odstrániť
  3. To jsou super tipy! Mě by nejvíc udělala radost asi kosmetika, bižu nebo ten poslední aromatický bod :) Tátovi letos dávám trenky, takže zůstávám u toho PSP :D -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :)) no je to taká klasika a chlapi to využijú :D

      Odstrániť
  4. Já mám letos už všechny dárky nakoupené, tak kdybych to měla vypisovat, tak by ten komentář měl kilometr :-D ženám většinou kupuju kosmetiku - tchýni kufřík Estee Lauder, mamce parfém, pak tradičně šály a fotokalendář s fotkami dcery. Tchánovi trička na cvičení, parfém a kravaty. No a manželovi to mám nejjednodušší ten vždycky dostane gramo desku a lístky na oblíbenou kapelu, oblečení, parfém, letos ještě power banku a hodinky.

    Maru adventní giveaway o balíček značky Too Faced

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to teda závidím svokre :)) vidíš tá power banka to je super tip :) ďakujem Maru :))

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zrovna dnes som videla niektoré z týchto vecí v letákoch, ktoré nám zase raz pristáli v schránke, tak som sa rozplývala nad nimi. Škoda, že už nie som dieťa, asi by som sa cítila divne pred návštevou keby spím pod mimoňskými obliečkami alebo mám všade mimoňské vankúše :-) :-D Už aby som mala vlastné deti, nech sa mám na koho vyhovoriť pri nakupovaní detinských blbostí

    Ozaj, rada by som ťa pozvala na moju giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš kde mám pocity :)) keď chcem mimoňov tak si ich kúpim ! :D lúbi sa mi to, je to super, tak si to kúpim :D

      Odstrániť
  7. Já mám koupených jen pár drobností, hlavně kosmetických, to bude pro kamarádky a ženskou část rodiny, aneb co potěší ženskou víc než kosmetika?:-) A pak plánuji nějaké svíčky a další drobnosti, sestavím z toho balíčky:-)
    No a s chlapama je to horší, tam mi pravidelně dochází inspirace. Takže to bývá většinou taky kosmetika a pak takové ty každoroční nutnosti jako hromada ponožek a tak dál:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď toto :D pre ženy to je primitívne a pre chlapov to je des :D

      Odstrániť
  8. Skvělé tipy. Kdybych něco z tvého výběru našla pod stromečkem, tak bych byla spokojená. Já ještě nic nekoupila, chystám se na nákupy o víkendu. Většinou kupuji kosmetiku a přítel chtěl boty, ale ty si bude muset jít vybrat a vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi dobré tipy ... Najviac ma zaujali tie obliečky :) Tie sú krásne :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks