utorok, 3. novembra 2015

spotrebované za október

Aj tento mesiac sa radí k tým, u ktorých je spotreba naozaj maximálna a to 24ks. Podobné číslo sa mi podarilo spotrebovať aj minulý mesiac, ktorý je tu. Mám tu len dve vzorky, inak všetko plné balenia a sem tam niečo, čomu prešla expirácia a konečne aj dekoratívka tu má svoje zastúpenie.


Šampón head&shoulders je taká klasika a raz za čas ho použijem na dôkladné umytie vlasov. Lupiny nemávam a skôr ho používam kvôli sviežosti a dobrému pocitu. Na dlhodobejšie používanie to asi nebude, nakoľko som čítala že vysušuje. Kondicionér od Gliss kur som minula rekordne rýchlo, nakoľko som mala pocit že nič nerobí a na vlasy som si ho musela dávať kvantá. Bohužiaľ už si tento konkrétny nekúpim, uvidím ako budú na tom ostatné. No zatiaľ žiaden netromfol kondicionéry od garnier fructis. Môj milovaný šampón, ktorý úžasne voňal, umyl, penil a zanechával mi vlasy božské. Mal by ako keby "zhusťovať"  vlasy, čo sa mu aj celkom darilo a vyzeralo to, ako keby som ich mala viac hoci mám asi len 3 chlpy na hlave :D 


Úžasne úžasné masielko od Ziaji s pomarančovou vôňou bolo proste dokonalé, pocit hydratovaného tela som cítila aj na druhý deň a nemala som potrebu sa škriabať. Milujem ich a na zimu si pravdepodobne zaobstarám kakaové, ak sa mi podarí domíňať aspoň dve telové mlieka, ktoré mám momentálne nečaté. O masielku som písala v tomto článku. Sprcháč od cienu z Lidla bol skvelý, krémový, nevysušoval, krásne voňal a je veľmi lacný. Celkovo mám sprcháče z Lidli rada, takže sa k nim ešte v budúcnosti vrátim. Sprchové gély palmolive zbožňujem, ale tento by som si už asi nekúpila. Hoci nevysušoval, umyl a mal príjemné také mikroguličky, ktoré boli fakt rozkošné, no vôňa mi nesadla. Mám rada skôr ovocné, kvetinové ako takéto "termálne". Konečne sa mi podarilo minúť túto penu na holenie, ktorú som najprv stratila, potom našla, potom na ňu zabudla a opäť stratila a potom našla a minula :D. Bola bez všetkých tých parfémov, parabénov a podobne, čo mi bolo sympatické. Docela rýchlo aj ubúdala a videla som rozdiel po oholení s ňou a bez nej. Keď som ju nepoužila, mala som suché také šupinkové nohy. Takže za mňa odporúčam, len už som ju v DMke nevidela.


Odličovacie obrúsky boli fajn, ale nepoužívala som ich výhradne na odlíčenie celej tváre. Skôr len také hrajkanie sa pri filme a istil to gél a micelárka. Mali príjemnú parfemáciu a mám ešte jedno balenie s tou ňuňu žltou krabičkou. teraz sú už iné limitky ( toto je minuloročná). Hydrabio sérum milujem a už mám toto minuté asi 3-4 balenie. Úžasne mi sadne pod makeup, sadne mi aj večer a hydratuje aj moju sušienkovskú pleť. Jediná nevýhoda je cena a to cca 20€. O maskách od nivei som písala, sú proste úžasné, moja pleť ju celú vcucne a je potom taká napapaná. Odličovacie tampóny Bel katastrofa, pichľavé, nezošité, oddelovali sa a dráždili mi pleť. Fuj fuj fuj ( bohužiaľ mám ešte dve balenia - vyhrala som ich :D ).

Mliečko od gliss kur som mala už nejaký ten čas, podarilo sa mi ho minúť, no už si ho nekúpim. Bolo moc hutné, zaťažovalo mi vlasy, zlepovalo mi ich a žiadne zlepšenie kvality som si nevšimla. Vzorka šampónu mojej milovanej značky garnier fructis nesklamala. Po použití som mala opäť čisté svieže vlasy, len to balenie bolo o trest. Nedalo sa otvoriť ani suchými rukami a podarilo sa mi len zubami vo vani aspoň ten malý rožtek :D Som tam s tým šermovala, balenie by mohli vychytať aj na vzorke i na veľkom šampóne. Vzorka kondicionéru na farbené vlasy Goldwell bola fajn, vlasy mi tak uhladila. Od vzorky som vlastne toho moc ani nečakávala.


Čierna ceruzka na oči od miss sporty bola naplno využívala pred ôsmimi rokmi na strednej škole. Bola dostatočne mäkká, dobre kreslila, len teraz už vyschla. Vtedy bolo ešte in maximálne orámované oko, že som vyzerala no proste strašne :D Rúž od she ešte v starom balení bol taký krémový, nič moc nevydržal, bolo ho tam málo a už je fuč. Opäť moja milovaná riasenka od maybelline, o ktorej som písala v tomto článku. Milujem zbožňujem a navždy som jej verná. Zmatňujúci fluid od oriflamu som bezbožne milovala. Za čias keď som mala mastnú pleť bol pre mňa zázrak, stiahol póry, zmatnil a pomáhal mi proti akné. Neviem či sa dá ešte teraz zohnať, ale toto milujem. Make upy od oriflamu som mala rada, vždy mi sadol druhý najsvetlejší odtieň, dobre kryli, vydržali. Už nemám prístup k oriflamu, čo je občas škoda, ale aspoň čo to ušetrím :D


No a teraz tu mám pár zástancov tej expirácie. Dole od oriflamu je minutý a za čias môjho mládi mi dostačoval. Hore nad ním avon colortrend bol tiež fajn čo si pamätám, taktiež sa mi ho podarilo minúť ( len neviem prečo som ich nevyhodila skôr :D ). Vľavo dole bol tmavý púder z Londýna, no bohužiaľ sa mi rosypal a po spravení s alkoholom absolútne nefarbil a nič sa nedalo nabrať tak putuje do koša. A akýsi púdro bronzér čo má asi 6 rokov a je kupovaný z dákej bižutky ( ale vtedy stál asi 6€!) vyhadzujem kvôli expirácii ( max do 2013 :D ).


Takže toto boli moje spotrebované produkty za minulý mesiac. Čo sa podarilo vám spotrebovať? Vyskúšali ste niečo z mojich prázdnych produktov?

24 komentárov:

  1. Tieto odličováky Bell sú hrozné, teraz majú ale novinku Balea Nature a tie sú skvelé, tieto staré mi pripadajú ako vata, nič moc skrátka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no neviem, nemám chuť skúšať nejaké ďalšie Bel... vsádzam na istotu :)

      Odstrániť
  2. tu řasenku od Maybelline chci strašně zkusit, láká mě ten kartáček :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super spotřeba, to já střádám pomalu a článek můžu psát tak za několik měsíců, nevím jak to dělám, holt mi všechno dlouho vydrží :D Kdyby to aspoň bylo k tomu, že by míň kupovala novou kosmetiku, ale ono ne :D Jinak jsem asi nic nezkoušela, pěnu na holení mám od Baley borůvkovou a je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poslednú dva mesiace sa mi to míňa a míňa a míňa :D ale som tomu rada :)) tú mám teraz aj ja a je to pecka tá vôňa :)

      Odstrániť
  4. Head shoulders šampon taky používám a nevěděla jsem o tom, že vysušuje vlasy. Já mám po něm vlasy hezké a jsem s ním spokojená. Nejvíce jsem si oblíbila šampon od Pantene z řady Aqua light. Jinak tu řasenku od Maybelline mám taky a patří mezi mé oblíbence.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som niekde čítala vraj pri stálom používaní vysuší... neviem... ja som ho používala občas keď som mala chuť na svieže vlasy :)

      Odstrániť
  5. Colortrend púder som dlho používala :D no v poslednej dobe si ma viac získal ten od Rimmelu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten od rimmelu som ešte vôbec nevyskúšala :D možno niekedy :)

      Odstrániť
  6. Head Shouders používám jen občas, když se mi objeví lupy, běžně raději ne. Spotřebivala si hidně věcí, šikulka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Giordani make-up jsem taky měla a byl super :) Zajímala by mě ta řasenka od Maybelline, ale zatím jsem věrná Kiko :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zase neskúšala nič od Kiko a to by zaujímalo mňa :))

      Odstrániť
  8. Pomarančovú Ziaju nemôžem zohnať ,ale kakaová rada je super, krásne vonia :) Ja som mala rada tieto prírodné holiace peny od Balei ,ale potom ich trošku zmenili a už nie sú také dobré ,tak som si začala kupovať inú :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz rozmýšlam, ale tusím som pomarančovú nevidela ani v kauflandoch ani v 101 drogériach ... jedine z netu :)) ale gél je lepší ako pena, dlhšie vydrží :) stačí ho málinko a rozpení sa jak ďábel :)

      Odstrániť
  9. Taková spotřeba, smekám:-) Mám řasenku od Maybelline a je to láska trvalého charakteru, lepší řasenku jsem ještě neměla:-) A pomerančové máslo Ziaja, které nádherně voní, budu si muset obstarat další:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj to ma teší že sa všetko aj tebe páči :))

      Odstrániť
  10. ten make up z Oriflame som mala aj ja a bol fakt skvelý :) a tiež som mala aj púder a na také maľovacie začiatky úplne stačí :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :D ten je už pár rokov starý ale pre moje násťročné časy mi dostačoval :D

      Odstrániť
  11. mne ten šampón od Garnier maximálne zvýrazňoval moje suché končeky, som mala po ňom vlasy ako slamu :D a tú riasenku musím konečne vyskúšať!! :)
    sušienkovská pleť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak jedine ostrihať Julijána :D no som sušienka :( :D

      Odstrániť
  12. riasenka od maybelline je skvela :) tiež ma hneva že bioderma serum stoji tak vela :D hlavne ze sme mali zasoby , haha ... ale je skvele

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tá pena znie skvelo. Skúsim sa po nej niekde popozerať ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks