utorok, 17. novembra 2015

moje obľúbené youtuberky #4

Ahojte ☺,
snáď si užívate voľna a len oddychujete pri dobrej káve, filme alebo pri svojich obľúbených youtuberoch. Každý deň pribúdajú noví a noví vlogeri, len nie každý dokáže niečím zaujať. Dnes vám ukážem moju päťku a nehľadajte tu nejaké extra známe mená ( shopaholička, Lou, PLH a podobne, to je samozrejmosť☺).


Baru točí videá od februára tohto roku a sledujem ju od jej prvého videa a vlastne cca aj článku na blogu. Je krásna, skromná, milá, úprimná, na nič sa nehrá a jej videá žeriem. Pravidelné hauly, favoriti, spotrebované, challenge, videá z domácnosti, unboxingy a po novom aj kecacie videá. Ja ju odporúčam všetkými desiatimi a jej kanál nájdete tu


Hanka nie je vo svete youtubu alebo blogu žiaden nováčik a preto by ste ju každá mali poznať, napriek tomu že má "len" 22 tisíc odoberateľov. Jej hlas je upokojujúci, má nádhernú pleť a točí opäť videá, ktoré ja sama vyhľadávam ( nákupy, spotrebované, favority, hauly,...) Jej kanál s videami nájdete tu.


Oli z tohto kanálu točí veľmi dlhé videá, ktoré niekomu môžu vadiť. Mne to nevadí, naopak ja si ich vychutnávam. Pri varení, upratovaní, fotení vecí na blog pozerám jej videá a sú úžasné. Pred pár týždňami sa jej narodila malá Ninka a tak sa stala dvojnásobnou maminkou :). Na jej kanále nájdete vlogy, niečo o tehotenstve a domácnosti + nesmie chýbať nejaká tá kozmetika ☺.


Kto by nepoznal našu Paťku, neuveriteľne optimistickú a plnú života. Denne inšpiruje stovky ľudí, dodáva im energiu a chuť do života. Jej manžel Róóóbert naopak má kanál s varením. Ich challenge sú úžasné, líčenia precízne. Kto nepozná tak šup šup pozrieť :) 

Nechápem ako môže mať Sima toľko málo odberateľov, tá už by ich mala mať tisíce. Premakané kvalitné videá, úžasné líčenia a veľmi sa mi páči, že častokrát využíva klasické veci z drogérie, ktoré si môžeme zväčša dovoliť každá ☺. Odporúčam odporúčam a ešte raz odporúčam! 

No čo ? Ktoré youtuberky sledujete vy? Koho by som mala začať sledovať? 

Krásny zvyšok voľného dňa prajem ♥

20 komentárov:

  1. Super článek, určitě se na ty holky mrknu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár Lola :) myslím že to poteší aj dievčatá :))

      Odstrániť
  2. Super článek a tipy :) Hanku sleduji velmi často, má dobré názory a je příjemná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani jednu z nich neznám, protože české/slovenské ytbrs celkově sleduju opravdu málo. Jak jsi zmínila samozřejmostí je Lou a PetraLovelyHair, ale to je asi všechno...Mám mnohem radši ty zahraniční, ale na tvoje tipy určitě kouknu :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa pozri a snáď dáš nejakej odber :)) zaslúži si to každá jedna :)

      Odstrániť
  4. Poslední dvě dámy vůbec neznám, moc ráda na ně mrknu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hana a Patty sú top! :)) ale mám rada aj Baru, na ostatné dve sa musím pozrieť, ale myslím, že mi tie kanály niečo hovoria, takže som isto už nejaké videá videla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Simu som ti už posielala, takže tú si isto videla :D

      Odstrániť
    2. už viem! len v poslednej dobe som na ňu úplne zabudla a nepozerala, ale už som to dohnala :)

      Odstrániť
  6. Mám to stejně jako ty. Patty naprosto zbožňuji :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Neli a určite aj Patty by bola rada :))

      Odstrániť
  7. Patty mám strašně ráda, má boží makeup tutoriály :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. simu som tiež nedávno objavila a je skvelá !

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja youtuberky absolútne nesledujem :D koho si raz za mesiac pozriem je Style with me :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem za parádne tipy ;) Ja zvyčajne pozerám zahraničné youtuberky a odkedy som sama začala robiť videá veľmi rada objavujem nové slovenské a české tváre. Zaujala ma Hana B. Neverím, že som ju doteraz vôbec nepoznala. Ešte raz vďaka :)
    Keby si bola zvedavá na môj kanál tu je ;) https://www.youtube.com/channel/UC8NBoe3RrE_22LXjCjyTZ8w

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks