utorok, 24. novembra 2015

jessup štetce

Používate na líčenie prsty, hubky alebo štetce? Do začiatku tohto roka som si nanášala make up iba prstami a nevedela som o čo prichádzam. Začala som si viac všímať recenzie na rôzne štetce a pre začiatok mi stačila sada z ebaya za cca 8€. Recenzie boli na ňu veľmi kladné tak som nerozmýšľala a sadu si objednala. Stačilo mi iba 8 štetcov ( boli sady aj po 10, no aj samostatne na oči alebo na tvár ). Skúšala som ich poctivo celých 11 mesiacov, nakoľko písať recenziu na štetce po jednom použití alebo po pár použitiach to nemá význam, ale budiš ☺


Každý z týchto štetcov je špecifický v niečom inom. Ten čo je úplne naľavo používam výhradne na make up. Výborne ho zapracuje, nerobí žiadne šmuhy a nevpíja ho. Je ultra jemný, hustý a neskutočne na pleti príjemný. Po asi 9 mesiacoch začali vypadávať štetinky, čo nie je moc príjemné. Po použití sa vždy nájde asi 6ks štetiniek na tvári čo si potom sfúkavam alebo oprašujem.

Druhý používam buď na make up alebo na púder, záleží od nálady alebo podľa toho, či je štetec hore čistý☺. No má celkom dlhšie štetiny a tak sa pri nanášaní make upu trošku viac ohýba a preto ho mám radšej na púder, ktorý do pleti s týmto štetcom vťupkávam. Z neho štetiny nevypadávajú a drží ako má.

Ďalší krásavec používam buď na rozjasňovač alebo na kontúrovanie. Je zúžený, vďaka čomu je veľmi precízny. Taktiež z neho nič nevypadáva a je ultra jemný.

Posledný je mierne skosený, čím je super adept na lícenku. Len do nej vťupnem, oprášim, nanesiem a rozmažem. Tak krásne nanesenú prirodzene lícenku docielim iba s ním. Z neho taktiež štetinky nevypadávajú a je hebučký.


Štetce na oči sú zmenšeninou štetcov na tvár. No niektoré mi prídu na oči veľké, ale na také zapracovanie korektora alebo rozjasňovača úžasné☺Ideme taktiež zľava.

Prvý a druhý používam najčastejšie na rozblendenie. Sú hebké, ohýbajú sa a tým sa dá krásne rozotrieť tieň aby pôsobil prirodzene.

Tretí je taký zvláštny a ten používam na korektor, zväčša na tuhý camouflage. Krúživými pohybmi zapracujem do pleti.

Posledný používam na nanesenie tieňu do záhybu alebo na rozjasnenie vo vnútornom kútiku. Je veľmi precízny, takže sa nestane že by ste sa netrafili. Len je trošku tvrdší a v tom záhybe by som privítala niečo jemnejšie.


Lepidlo sa neuvoľnilo, nič sa neolupuje, sú stále krásne čierno zlaté a rada sa s nimi líčim. Periem ich v detskom šampóne alebo v nejakom bez silikónov a používam čistič štetcov ebelin. Všetko bolo v tomto článku. Raz keď budem silno bohatá, nie srandujem ☺ ... ak budem mať peniaze nazvyš pre svoje potešenie sa, doprajem si asi zoevu, ale silno rozmýšľam aj nad štetcami od PLH, najmä tá nová rose gold je pecka ♥

Aké kvalitné štetce by sa mi doporučili? Čo používate na líčenie vy? Vyskúšali ste štetce z ebay? ☺

32 komentárov:

  1. Veľmi sa mi páči, že každý používaš na niečo iné a že i všetky používaš. Čo mňa na nich ale oslovilo je tá dvojfarebnosť

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ono to ani nejde keby som mala používať všetky štetce na to rovnaké :) :D

      Odstrániť
  2. Taky jsem ještě před nedávnem nanášela make-up prsty, nechápala jsem proč používat štětec, dneska naopak nechápu jak jsem se bez něj mohla obejít:-D Ale tyhle štětce vypadají hezky, protože zatím taky ještě nejsem milionář (:-D), tak přemýšlím, že až budu potřebovat nové, tak sáhnu po těchto:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak :) a kedysi aj očné tiene prstami :D a žiadny blending nič :D

      Odstrániť
  3. Vypadají dost luxusně! Já mám taky štětce z Ebaye a přijdou mi fakt parádní. Za 180kč a takový zázrak :D Taky bych si ráda pořídila štětce od Petry a to hlavně ten konturovací mi přijde skvělý :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej ale časom začnú pĺznuť no :) ale to vra aj od sigmy čo sú 20x drahšie :D

      Odstrániť
  4. Ďakujem krásne za recenziu hneď ich objednávam! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Po týchto štetcoch pokukávam už dlhšie, ďakujem za objasnenie :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líbí se mi, když mají štětce pěkný design a jsou barevné. Já používám teda většinou jen prsty na nanášení makeupu. Kde ale používám štětec jsou oční stíny. Mám takový krásně růžový. :-))
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. raz vyskúšaš štetce a nevzdáš sa ich :)) nikdy som si tak dobre nenaniesla make up ako práve štetcami :)

      Odstrániť
  7. Tyhle štětce se mi velmi líbí a dlouho přemýšlím o jejich koupi :-))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aj ja mám tieto štetce (teda nie všetky) a som s nimi veľmi spokojná. Úplne najradšej mám štetec na lícenku. Dobrú skúsenosť mám aj so značkou Hakuro.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. používam štetce na make up, puder, a očne tiene a tiež som spokojná :) ma to vyše baví ako rukami :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a asi o trošku aj hygienickejšie, teda ako kedy no :D

      Odstrániť
  10. Ja som robila tiež recenziu na tieto štetce. Sú super ,ale len tie na tvár. Tie na oči proste ee ,používala som ich málo, mne to s nimi nešlo a sú dosť veľké. Ale tie na tvár by som si kúpila znova :)
    http://lavanduladiary.blogspot.sk/2015/08/jessup-stetce.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak na oči mám na blendenie a ten špicatý tak ako som písala :) na nanesenie na celé viečko ich nepoužívam :))

      Odstrániť
  11. Taky je mám doma, ale tu sadu po 10 a jsem s nimi taky moc spokojená :) Za tu cenu jsou vážně parádní!

    Serrlaid

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada že aj tebe sedia :)) sú važne skvelé :)

      Odstrániť
  12. aj ja ich mám už vyše roka a som s nimi veľmi spokojná, tie na tvár používam dosť často hlavne na makeup, či lícenku, tie na oči a korektor už pomenej, ale aj tak sa oplatia za tú cenu aj keď ich používam len pár z celej sady :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím Peťka :)) a ako vidím sú aj dosť obľúbené :)

      Odstrániť
  13. Ja mám taký mix štetcov. Najviac mám asi Hakuro - na makeup, púder, lícenku, základný na tiene a potom blendovací. S nimi som veľmi spokojná, sú fajne hebké, mäkké, dobre sa používajú a nepúšťajú chlpy. Potom mám zopár Essence - na pery, korektor a precízny do očného záhybu. A potom nejaké mixované na tiene. Ale rada by som skúsila nejaké od Zoevy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vyzerajú fajne, aj ja som teraz poobjednávala pár z Ebayu, jeden bol aj v new ine a tiež nie sú na zahodenie! :) inak mám tiež taký mix ako Zuzu napríklad Essence, Catrice, Oriflame :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Aj som rozmýšľala či si kúpiť nejaké štetce z ebey alebo z ali, ale mala som pochybnosti o kvalite, o hustote štetín, o ich vypadávaní atď.. veď vieš... nakoniec som sa po asi dvoch rokoch slintania nad zoevou a ďalšími profi značkami rozhodla investovať rovno do kvalitných štetcov s dobrým menom a tak som šupla do košíku bambusákov od Zoevy. Ale musím sa priznať, že zatiaľ ši ich šetrím, ešte sú panensky čisté a ani netuším kedy ich začnem naplno používať. predsalen na jednoduché líčenie mi stačia aj moje staršie drogérkové štetce a make-up nanášam prstami.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to bola aj škoda objednávať :)) len ich začni používať a spisuj recenziu :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks