streda, 7. októbra 2015

Ziaja olive leaf

Spolupracovať so značkou, ktorú zbožňujete neprestajne dva roky nesie v sebe nespočetne výhod. Rozšírite si obzor a vyskúšate produkty, ktoré by ste si za normálnych okolností nevybrali. Keďže mám suchú, citlivú pleť so sklonom k akné ( no nevyhrala som) siahla som po čistiacom oleji s výťažkami z olivových listov. Táto rada je určená práve na suchú a citlivú pleť + ako darček mi pribalili masku z rovnakej rady a ja som sa pustila do testovania.


Čistiaci olej sa predáva vo veľkosti 270ml za cenu 8,59€. Neobsahuje žiadnu vodu a mal by na pokožku pôsobiť zmäkčujúco, s čím musím súhlasiť. Naozaj som po pravidelnom používaní mala mäkšiu pokožku, takú jemnejšiu, hydratovanejšiu. Výrobok by sa nemal používať na odličovanie očí a s tým taktiež súhlasím, mne keď sa dostal len do očného okolia tak štípal. 


Tento olej je redšej konzistencie tak treba s ním pracovať rýchlejšie. Na pleť ho stačí menej pretože sa rozpení, ale stále je taký hutnejší. Neviem to popísať, možno nechápete, ale naozaj je redší, ale zároveň taký hutnejší, mazgľavejší a často si musím namočiť ruky aby som ho poriadne rozpenila. Keď som ho použila na celé telo, tak tam som ho zužitkovala viac, práve pre jeho vlastnosti popísané vyššie. Čo ma však zarazilo je to, že po pár dňoch som sa bohužiaľ neskutočne vyhádzala, vyzerala som ako pubertiačka. Proste akné na celej pleti, dokonca aj také podkožné čo bolia, no proste des. Nič som nezmenila z mojej rutiny a pridala som iba tento olej. Tak som ho vysadila a počkala si na doliečenie pleti. Potom som ho zase použila tak 2x a opäť som sa tak vyhádzala a liečim sa tak už 3 týždne a stále to trvá. Bohužiaľ na pleť ho už radšej nepoužijem, chcem normálne vychádzať von a neschovávať sa s tou zlou pleťou. Vaňu nemám, takže si nedoprajem kúpeľ, ale miniem ho ako sprchový gél čo bude vďaka jeho spotrebe čoskoro. Škoda ho, pretože naozaj mi zmäkčil pleť a bola jemnučká, ale len na chvíľu.Vôňu mal príjemnú, trošku sladkastú, jemnú, nevtieravú. Takže odporučiť môžem iba pre tých, čo netrpia na akné a majú naozaj len suchú a citlivú pleť.





Maska bola na tom o niečo lepšie, nevyhádzala som sa po nej a ostala mi len svieža čistá pleť. Vystačila mi len na jedno použitie a bola taká jemná a pripadala mi skôr krém na pleť. Stačilo naniesť a približne po 15 minutách buď vmasírovať do pokožky ako krém alebo umyť / zotrieť. Pleť bola hydratovaná a tú odporúčam. Jej cena je 0,56€ presne tu.




Vyskúšali ste niečo z tejto línie? Tiež sa vám stalo že ste sa po niečom tak vyhádzali?

16 komentárov:

  1. Od Ziaji nic nemám, chtěla bych vyzkoušet ten kozí krém :) super recenze
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie kozie mám aj ja :) a sú super, ale musím ich striedať :)

      Odstrániť
  2. Mám denní i noční krém s kozím mlékem a jsem spokojená. V zásobě mám i krém s olivovým olejem a na blogu tzv.vzorečkovou rezenci (2 díly) na jejich výrobky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie mám aj ja a sú super :) a aj ten olivový mám :D a tie recenzie som už čítala :))

      Odstrániť
  3. Z této řady nic nemám, ale pár výrobků od nich mám a jsem moc spokojená. Málo kdy na tuto značku čtu negativní recenze. Ale i já jsem jednu měla a to na jejich krém na ruce z řady kakaové máslo. Ruce byly po namazání ještě více sušší než před namazáním. Napřed jsem ho chtěla vyhodit, ale vyřešila jsem to tak, že si ho dávám v obrovském množství a než stihne všechen vsáknout a vyvolat ten nepříjemný pocit. tak usnu. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak píšem recenziu tak, aby som mala čisté svedomie :) snažím sa popísať všetko pravdivo :) a to som sa zasmiala na tom kréme, mám ho tiež ale šetrím si ho na zimu kvôli vôni :D ale tak škoda vyhodiť :D

      Odstrániť
    2. Tak to má být. :-) A už jsi ten krém na ruce zkoušela? Vyhovuje ti? Podle mě je to zatím nejhorší výrobek, co jsem od Ziaji zkoušela.

      Odstrániť
    3. nie nie ešte nie :) mám otvorené iné tak najprv musím tie domíňať :)

      Odstrániť
    4. Ahaaa, tak to jsem zvědavá, co na něj řekneš. :-)

      Odstrániť
  4. Značku mám ráda a zatím jsem byla spokojená se všemi produkty, které jsem vyzkoušela :) Jinak super recenze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to môžeš byť len rada :) mne všetko ostatné od Ziaji doteraz sedelo :) a ďakujem krásne :))

      Odstrániť
  5. Značku mám ráda a zatím jsem byla spokojená se všemi produkty, které jsem vyzkoušela :) Jinak super recenze

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Značku mám naozaj veľmi rada i toto vyzerá super.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ziaju mám ráda moc, ale přiznám se, že po ničem z oliv bych asi nesáhla, nevím proč,ale prostě mi nevoní, ta vůně je mi nepříjemná. Ale teď třeba mám pomerančové tělové máslo a ta vůně je dokonalost:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nemám rada olivy ale toto mi vonia :)) a pomarančová rada taktiež :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks