piatok, 30. októbra 2015

FILM | #2

Ahojte,

pred nami je víkend a plno voľného času. Čo je lepšie v tomto počasí ako si uvariť teplý čaj, pripraviť dobré jedlo, zapáliť sviečku a zababušené v deke si pozrieť dobrý film? Ja to takto praktikujem často a verte, moje telo si riadne odpočinie ( nie že by som bola nejako extra unavená ☺). Zopár som si ich pozrela a prinášam vám výber tých najzaujímavejších a snažila som sa aj nejaké tie najnovšie.

http://www.imdb.com/title/tt3289712/

 Jenny´s wedding ma nadchol už len svojím hereckým obsadením, nakoľko Katherine Heigl zbožňujem a "Rory" z Gilmorových dievčat tiež. Nechcem moc prezrádzať obsah, ale docela som sa aj pri ňom zamyslela, ako by som sa správala keby som mala v rodine homosexuála. Odporúčam pozrieť.

http://www.imdb.com/title/tt2203939/
In your eyes je nááádherný film, pri ktorom som si aj poplakala a navyše tam hrá sexi herec. Je to zaujímavé ako sa môžu nájsť dve spriaznené duše, hoci je to trošku sci-fi. 

http://www.imdb.com/title/tt2203939/

Možno ste tento film videli, ja som ho videla celý až nedávno. Začiatok mi prišiel taký nič moc a preto som ho vypala. Pozrela som si ho po nejakom čase až prednedávnom a na konci som sa pekne zasmiala. Ako plus je vynikajúce herecké obsadenie, nakoľko Cameron Diaz, Kate Upton a Leslie Mann zbožňujem.

http://www.imdb.com/title/tt1524930/?ref_=nm_flmg_act_3

Pokračovanie bláznivej dovolenky po xy rokoch. Griswoldovci sa vydávajú na dovolenku a samozrejme zase ich čaká cesta plná zážitkov. Otec je vlastne syn pôvodnej zostavy a nemôžu tam chýbať ani rodičia a jeho sestra. Film na ktorom sa zasmejete a oddýchnete.

http://www.imdb.com/title/tt1655441/
The age of Adaline je trošku z iného súdka a tešila som sa naňho akonáhle som ho videla v kinách. Úžasné herecké obsadenie, vynikajúci výkon hlavných postáv. Adeline po autonehode prestala stárnuť a každú chvíľu cestuje po svete pod falošnými menami, aby to nikto nezistil. Dokonca musela opustiť aj svoju dcéru. 


Videli ste nejaký z mnou odporúčaných filmov? Pozriete sa na nejaký? Chceli by ste častejšie tieto movie tips? 

Krásny zvyšok víkendu ♥

24 komentárov:

  1. Nemám na co koukat teď, takže díky za tipy :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší Deniska :) snáď sa budú páčiť :))

      Odstrániť
  2. Děkuji za inspiraci! O posledním filmu jsem už slyšela a viděla dobré recenze, takže se na to asi v nejbližší době podívám! :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ďakujem za komentár Teri :)) to ma teší a snáď sa bude páčiť :)

      Odstrániť
  3. Druhy film neznam, ostatni chci ale urco videt, nejvice ten posledni :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zrovna tohle bodlo, inspirací na filmy není nikdy dost:-) Už se těším až si uvařím něco teplého, zabalím se do teploučké deky a budu si užívat filmovou chvilku:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma teší :)) ja to tak tiež vidím a máš na to dva týždne :) potom bude ďalšia nádielka filmov :))

      Odstrániť
  5. The age of Adelaine som videla a ten film ma dostal, bol nádherný, silný, prekrásny a herecké obsadenie bolo fakt úžasné.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. The Other Woman jsem viděla už dvakrát a nikdy mě neomrzí. Navíc Cameron Diaz zbožňuji :) Chystám se podívat na The Age of Adelaine.

    La vie est belle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa to zo začiatku nebavilo, ale potom ti prišlo :)

      Odstrániť
  7. nevidela som ani jeden, ale ten posledný si určite pozriem :) Blake milujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelé tipy <3 Milujem tieto filmy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jediné In your eyes neznám, tak to si budu muset rozhodně stáhnout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Poslední film je úžasný, ostatní budu muset zkouknout:-) Dík za tipy.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Videla som len posledný film a bol úžasný! Inak skvelé tipy, určite využijem! :)
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  12. The Other Woman jsem viděla a je to supr :) Asi se dneska podívám na to Jennys wedding, celkem mě to zaujalo, díky za tipy! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na In My Eyes se už chci hrozně dlouho podívat. Z těchto filmů jsem viděla The other Woman a The Age of Adaline :)
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks