pondelok, 5. októbra 2015

spotrebované za september

Ahojte ☺,

pred mesiacom som mala v článku o spotrebovaných iba chabé 4 výrobky a písala som, že tento mesiac bude zase bohatý. Akosi mi všetko dochádzalo a tento mesiac to pokračuje, čo mňa len teší a aspoň trošku sa mi zmenšujú zásoby. Aspoň na presťahovanie nebudem potrebovať sťahovaciu službu a kamión len na kozmetiku :D

Bioderma sebium gel moussant je môj miláči všetkých miláčikov a zbožňujem ho. Pleť skvele vyčistí, odlíči, neštípe ani v očiach, skvelo pení, nevysušuje a dlho vydrží. Týchto 500ml mi trvalo spotrebovať od januára 2014 pri pravidelnom používaní, takže jednoznačn vravím áno a už mám v kúpeľni ďalší + o jeden si môžete zasúťažiť v aktuálnej giveaway. Bohužiaľ mne ružová micelárka nesedí, tak som z nej tak 90% vyliala a preliala si tam zelenú na cesty. Tá tyčinka s vodičkou na akné mala už nejaký ten rôčik a prišlo mi to nehygienické, keďže nanášanie bolo možné len pomocou "vankúšika" čo bol v tom. Maska od nivei na akné nerobila nič, nevyčistila mi ani póry, takže som rada že som si kúpila len toto jedno balenie.



Sprcháče palmolive milujem, spomínam to všade, no táto vôňa za mňa nie. Kedysi som ju mala rada, ale teraz už nevyhovuje mojim čuchovým bunkám. Dove sú tiež fajn, ale taktiež tá vôňa nič moc. Taká moc jemná, nevtieravá, no ja mám rada poriadne dávky ovocia a sladkých parfemácií. Mydlo od dettolu milujem, zbožňujem a budem kupovať stááále :) Nádherne voňalo, docela dlho vydržalo.


Šampón z manufaktúry bol dobrý, vlasy umyl, nádherne super krásne voňal a niekedy si ho určite zas kúpim. Kondicionér od elseve bol super, krásne vlasy uhladil a niekedy sa k nemu vrátim, no momentálne mám zásobu od gliss kur. Kokosovú olej, to nemusím vysvetľovať, to je zázrak na všetko.

Masku popíšem samostatne v recenzii ešte s niečím iným. Odličovač od oriflame bol fajn, neštípal, odlíčil, ale nepotrebujem ho znovu. Vzorka sprcháču od weledy mi vystačila na dve použitia, voňala ako kvapky na kašel a bol super, ako všetky od weledy :) Balzam na pery vitalos z môjho detstva, tento bol bez vône a bol fajn :)) taký vazelínkový a niekedy si kúpim med, to bol môj miláčik. EOS pomegranate raspberry mi došiel a bol proste úžasný. Mám ich doma ešte 5, takže mám čo míňať a niekedy sa isto vidíme zase :))

Krém na nohy od oriflamu ma neuchvátil, tak som ho domíňala a už nikdy viac. Deodorant z billy ani neviem ak sa u mňa ocitol, každopádne voňal pekne príjemne a bol vcelku fajn, ale už neplánujem jeho kúpu. Fa bolo len také na doma a príjemne voňal, ale neplánujem jeho kúpu, resp. tejto vône. Ústna voda klasika, colgate mám rada. Neštípe tak že by som z toho plakala a je docela príjemný v ústach narozdiel od Listerine ( nechala som sa zlákať listerinom a teraz mi doma trčia 3 flaštičky..och )


Vzorka krému od weledy, proste láska láska láska. Raz určite v plnom balení, po minutí zásob ( asi 8ks v zásobe iných :D ). Zubná kefka použitá len párkrát ako nutnosť niekde inde a radím nekupovať. Boli dve, táto a čierna, stáli 1€ v tescu a vraj mäkké. Tvrdé, boleli ma, z nej ďasná, no odpad a ide het. Odlakovač bol výborný, absolútne nesmrdel, že vôbec som nemusela po ňom vetrať a nevysušoval mi okolie nechtov.


Čo pekného ste spotrebovali vy? Koľko ks približne spotrebujete? U mňa rekordných 22 a teším sa na ďalší mesiac, pretože toho bude tiež dosť :))

Prajem pekný zvyšok pondelku ♥

30 komentárov:

  1. 5 EOSů v zásobě? Maniačko :-) Hezké Spotřebováno, Weledu chci dlouho vyzkoušet, Manufakturu miluji, Dove mám ráda, ale jen tu původní vůni, kokosový olej- i love......

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som maniačka na všetko, vidím niečo nové a už si to kupujem :)) ale musím sa polepšiť a dávam si taký záväzok :)) oo to ma teší a ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Fíha tak tomu sa hovoria riadne spotrebovance :D
    Z tvojich vecí mám skúsenosť asi len s kokosovým olejom a mickou bioderma (ktorá mne naopak veľmi vyhovuje a nedám na ňu dopustiť), z ostatných vecičiek poznám ešte napr. sprcháče ale v inej vôni a tiež EOS ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snažím sa míňať všetko čo je dlhšie otvorené a akosi nie a nie sa k tomu dokopať :) preto je toho viac, lebo niečo mi tu ležalo dva roky a ostalo tam minimum na minutie :))

      Odstrániť
  3. Tiež mi ružová micelárka Sensibio a absolútne nesedí, je skrátka pre iný než mastný typ pleti, so zelenou som maximálne spokojná. A EOS balzamy tie sú trieda, milujem ich hoci som mala zatiaľ len jeden mentolový, ktorého vôňa určite nie je pre mňa tým pravým orechovým, ale účinky EOS balzamov sa mi osvedčili, takže si určite kúpim v blízkej dobe nejaký nový s lepšou vôňou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám suchú pleť a napriek tomu mi viac sedí tá zelená, ružová ma štípala :) a na ten nový eos sa teším, snáď bude na blogu :))

      Odstrániť
  4. Super veci:)..na ten kokosový olej sa chystám už dlho a produkty Dove a Palmolive mám veľmi rada:)..a voňal ako kvapky na kašeľ:D
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zelenou biodermu jsem ještě neměla, jen tu růžovou a s tou jsem byla spokojená. Od Dettolu mýdla si kupuje moje mamka a moc hezky mi voní. Už aspoň 2 měsíce se chystám, že si koupím kokosový olej a stále nic. :-( Příště si ho už snad koupím. Od Eosu mám doma summer fruit a vůbec mi nevoní, ale za to do jahodového jsem se úplně zbláznila. Tento krém na nohy od Oriflamu mám a jsem s ním spokojená. Odlakovač Lilien je skvělý. měla jsem a byla velmi překvapená, jak nehtová kůžička byla ošetřená a vůbec nevysušoval. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja chcem aj summer fruit, ale tá jahoda ma akosi neláka neviem prečo :) skôr mentolový, potom všetky limitky a blueberry acai :)) tak ja som zvyknutá na nohy iný krém a to sa nedá zrovnávať :)) a odlakovač je naozaj super :) ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  6. A já mám naopak růžovou Biodemru nejradši! :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak každému sedí niečo iné :D a aspoň mi ľudia nevykúpia akcie 1+1 na zelenú :D

      Odstrániť
  7. Ja tiež spotrebovávam pomalinky :D Ani nemôžem písať o spotrebovaných každý mesiac. Mne ružová bioderma úplne sadla, krásne odličuje ,neštipe. S listerinom mám rovnaký problém, proste strašne páli ,štípe ,ale ja sa to snažím vydržať, verím, že takáto bomba zabije všetky baktérie :D.

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa to ani nedá použévať, smrdí to, nechutí to :D fujky

      Odstrániť
  8. Tak to je riadna spotreba! Zapáčil sa mi Lilien odlakovač, určite sa po ňom pozriem!
    Klaudy's shopping enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja budem rada ak budem mať na konci mesiace 5 výrobkov :D riadna nálož, ale ako vravíš aspoň krátiš zásoby :) tie žmi ružová bioderma nevyhovuje, ale ani tá zelená nie je žiaden zázrak pre mňa :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to sa aj mne občas stane že len 5 výrobkov a aj to som rada :D aleee, o chvíľu by mali zase dávať 100ml zelenej zadarmo podľa mojich zdrojov, tak si naber pre celú rodinu :D

      Odstrániť
  10. Wau, tak toho je veľa. Tú Oriflame tyčinku na akné.som mala i ja, ale.Ako roztok takže to bolo hygienickejšie. V každom prípade mi robila dobre.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk spolu s prebiehajúcou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nebola zlá, ale nerobila zázraky :) a vadila mi tá hygiena proste, toľko baktérii tam muselo byť a ja som na to háklivá :D

      Odstrániť
  11. Vždy som sa divila ako človek môže toľko spotrebovať ( keď som nepísala blog) a potom neskôr, keď som písala blog som zistila, že ej to úplne rýchlo a vpohode :D Dove nemám rada, ale inak sme na tom rovnako :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odkedy mám blog síce viac nakupujem, ale snažím sa pravidelne míňať aby mi to nestálo v poličke a neotvárala furt nové veci :))

      Odstrániť
  12. Tak to je pořádná spotřeba:-) Ale když se nakupuje, tak je nutný i spotřebovávat, jinak bychom tím byly zavalený:-D
    Odličovač Oriflame jsem měla, zezačátku byl fajn, ale pak mně dráždil oči, sprcháče Palmolive mám hodně ráda i Dove si občas pořídím no a kokosový olej nesmí nikdy chybět:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ešte že mňa neštípal :D ale veľmi rýchlo ubúdal, ale však chvalabohu :D

      Odstrániť
  13. Tak tolik spotřebovaných nikdy nemám :D Šampon od Manufaktury bych ráda vyzkoušela -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď sa ti občas nahromadia skoro vypotrebované produkty tak budeš mať :D :))

      Odstrániť
  14. Přesně tak, kokosový olej je zázrak! Nechápu, jak jsem bez něj mohla tak dlouho žít...:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ho tiež objavila len pred dvoma rokmi :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks