utorok, 13. októbra 2015

Oh my gloss!

Ahojte ☺,

akosi nikdy som neholdovala leskom na pery. Neznášala som ich lepivosť, ako sa mi vždy vlasy doňho zamotali a mala som potom také mastné pramienky. Poslednú dobu fičia matné rúže a ja som sa zamilovala do tohto lesku. Prvýkrát som ho spatrila u blogerky Kristínky a mala presne tento odtieň 500 OH LA LA a moje srdce zaplesalo a objednala som odtiaľto.




Aplikátor má príjemný a ľahko sa s ním dá vykresliť aj línia pier. Je dostatočne pigmentovaný, čo uvidíte na fotkách nižšie a pomerne aj dlho vydrží, samozrejme po jedle a pití treba obnoviť, čo mne ale neprekáža. Nevysušuje a na perách je príjemný. Cena je priaznivá, no v drogérii vychádza drahšie. Na výber je mnoho odtieňov, či už výrazných alebo bledších, čo si určite vyberie každá ten svoj. Ja ho zbožňujem na také denné líčenia kedy nepotrebujem extra dlhú výdrž, ale pekne zvýraznené pery.






Ja určite doporučujem a na leto si vyberiem nejaký ďalší odtieň :))

Vyskúšali ste tento lesk? Obľubujete lesky či skôr matné textúry? ☺

28 komentárov:

  1. Už jsem na ně několikrát koukala :) Líbí se mi ty odstíny :) Já mám nejraději matné rtěnky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj majú krásne odtiene :) a matný finish je matný finish no :)) preto mám len jeden lesk a zvyšok matné rúže :D

      Odstrániť
  2. Má krásnou barvičku :) já už jsem o koupi uvažovala. super recenze! :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Deniska :)) tak ak by si si ho náhodou kúpila, čakám na tvoj názor :)

      Odstrániť
  3. Já mám lesky dicela ráda, a barva toho Tvého je nádherná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) tiež ma najviac zaujal práve tento :)

      Odstrániť
  4. Lesky mám moc ráda, na tenhle jsem se ještě v drogérii nedívala, ale určitě se podívám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezká recenze :) já dávám před leskem přednost spíše nějaké jemnější rtěnce :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. velmi pekna farba .) mam rada aj lesky ale poslednu dobu ma chytila mánia matnych pier

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) chcela by som mať tvoju zásobu rúžov :D

      Odstrániť
  7. Super farba.

    Www co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot sk aktuálne ceny s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá hezky a líbí se mi ten název! :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá moc hezky. Navíc máš pěkné rty, tak to je potom radost nosit takový lesk. Tyto lesky jsem taky neměla moc ráda, protože dříve skoro každý lepil. Ale už jsem našla pár, které nelepí a nosím je ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ktoré to sú ak smiem vedieť?? :) lebo ti poletujúce vlasy, ktoré skončia na lesku nie sú nič moc :D

      Odstrániť
  10. Vypada docela dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Už jsem je obhlížela a rozhodně mně nenechávají chladnou:-) Máš nádherný odstín:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo tak som zvedavá ak nejaký vyskúšaš :)) a ďakujem krásne :))

      Odstrániť
  12. tiež leskom neholdujem, ale tento vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. on aj je super :D a díkičko že podporuješ moje menej čítané články ! :D

      Odstrániť
  13. Lesky jsem uz hodne dlouho nepouzivala ale tenhle vypada vazne krasne, budu se po nem muset podivat :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks