sobota, 3. októbra 2015

Novinky za september

Ďalší mesiac ubehol a ja sa nestačím čudovať ako to je možné. Veď len teraz ste všetci začali chodiť do školy a už ubehol september. Ja keď som chodila do školy to tuším tak rýchlo nešlo :)) No nemáme tu polemizovanie ale štatistiku mojich nákupov. Ako vždy som sa snažila šetriť a ako vždy mi to nešlo. Okrem tohto s priateľom zariaďujeme našu kúpeľňu, tak tá naozaj dosť peňazí spapká.


 Párkrát som zavítala do DMky, Tesca alebo Ebaya a odniesla si týchto krásavcov. Báza je neskutočne úžasná a už som ju vychválila v tomto článku, top veci pod 4€ a stála 3,69€. A taktiež som tam vychválila aj paletku naked, ktorá samozrejme nie je originál, ale nedalo mi to. Je proste úžasná a za cca 2,70€ som ju musela mať, nakoľko v drogérii som nikde také nezohnala. Nekonečná láska a ešte viac. Paletka od essence bola vo výpredaji a vyšla ma na 1,80€. Nebanujem že som si ju kúpila, dajú sa s ňou vykúzliť zaujímavé líčenia, ale mne fungujú fajn len s catrice bázou. Pigmentácia nie je boh vie čo, ale na také rýchle denné líčenia je dostačujúca. Gél na obočie je super, len nechápem ako niekomu môže fixovať obočie. Mne ho len dofarbí na miestach kde mám nula nula nič, ale obočie mi absolútne nezafixuje. Cena okolo 2€.

Prišla jeseň a musí sa to niekde prejaviť. U mňa najmä na nechtoch a perách, nakoľko nemám šatník prispôsobený ročným obdobiam a mám pocit že furt nosím to isté. V tescu prebiehala akási akcia a tento lak som kúpila za menej ak 1€. Chápete taká akcia a ja si kúpim iba lak? Odolávam :)) A rúž je klasicky z DMky a tá farba je tak neuveriteľne famózna, užasná. Čoskoro recenzia a možno aj s líčením jesenným :)


Hmm a toto som akosi nezvládla a utrhla som sa s výrobkami Gliss Kur. O tom zlatom som už ospevovala niekoľkokrát a môžete oň súťažiť aj v aktuálnej giveaway. ten druhý hore som chcela vysúšať a kondicionéry ja používam po každom umytí, takže tie sa nestratia. No zatiaľ používam ten biely a moc nadšená nie som. To niekedy opäť v recenzii :))

Čo pekného ste si kúpili vy v septembri? Vysúšali ste niečo z mojich nákupov? ☺ Ak máte aj vy nákupy na blogu hoďte mi ich sem s linkom, zbožňujem tento typ článkov :))

Krásny zvyšok soboty prajem ♥

34 komentárov:

  1. Rtěnku od Miss Sporty mám taky, jen jiný odstín. Do tvojí GA jsem zapojena :-) Ve článku píšeš ať vložíme odkaz, tak tady je: http://siraelxy.blogspot.cz/2015/09/spotrebovano-zari-2015.html Není na Nákupy, ale Spotřebováno, snad to nevadí.
    Mimochodem, v poznámce máš, že si nepřeješ vkládat odkazy na naše blogy......

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je rúž od essence :) ja viem že to tam mám, aj tak mi sem všetky hádžu tie linky :D a takto som si to sama vyžiadala :))

      Odstrániť
  2. Laky sú fakt krásne i rúž vyzerá super :) Čo sa týka šampónov, ja používam iba Milvu, keďže mi dokonale sadla k vlasom.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) Milvu som ešte neskúšala

      Odstrániť
  3. pekné nákupy ,catrice primer by som chcela skusit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) tak vyskúšaj, ja ho zbožňujem ♥

      Odstrániť
  4. Naked Basics bych si strašně přála :) super novinky
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja, preto som si objednala fake :D a ďakujem Deniska :)

      Odstrániť
  5. pěkné věcičky, ten lak má úplně nádhernou barvu :)
    in anohter galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. má, preto tam bol aj posledný :) úžasná jesenná :)

      Odstrániť
  6. ten catrice primer musím teda vyskúšať, keď ho stále ospevuješ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a keby ti nevyhovoval, kúpim ho od teba k sebe do zásoby :D lebo sa desím dňa, keď ho prestanú vyrábať a bude vo výpredaji :D

      Odstrániť
  7. za mě je catrice primer. BOMBA :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada :) je úplne famózny a za tú cenu proste och láska ♥ ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  8. Krásné nákupy:-) Gel na obočí Essence je super, ale mám to stejně, fixace žádná, ale na to dobarvení plně vyhovuje:-) A Gliss Kur mám ráda,hlavně ty bezoplachové balzámy ve spreji, ty se v mé koupelně střídají už spoustu let a nikdy se jich nevzdám:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak :) tie bezoplachové sú super :)) ďakujem za komentár :))

      Odstrániť
  9. Tvé novinky jsou pěkné, rtěnku od Essence mám dokonce i ve stejném odstínu. Od Gliss Kur jsem zatím zkoušela jen nkolik těch expres balzámů. Jinak tuhle značku přehlížím, ani nevím proč.
    Moje nákupy za září jsou zde: http://lovelylady6.blogspot.cz/2015/10/new-in-september-2015.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne gliss kur zachránilo vlasy ešte tak 10 rokov dozadu, kedy som si ako 13ročná stále farbila a fénovala vlasy...tak aj dopadli suché, skoro zhoreté a len gliss kur mi ich dal dokopy :)

      Odstrániť
  10. Od Gliss Kur jsem asi nikdy nic neměla, ale tvoje zásoba je teda obdivuhodná :D A lak, který vyjde tak levně? No paráda! :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díkičko :)) výpredaje a akcie? tam som ja :D

      Odstrániť
  11. Na paletky od Essence se taky chystám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na tie nové aj ja :D snáď niekedy sa dostanem do DMky :)

      Odstrániť
  12. Rtenky od essence mam velice rada.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tolik radostí. :-) Lak je sice levný, ale nádherný. Rtěnku mám taky doma a jsem s ní spokojená. Na paletku od Essence jsem četla spoustu kladných recenzí, ale já stále váhám. Co se týká Gliss kur, tak jsem měla řadu Million gloss a nebyla jsem vůbec spokojená. Vlasy byly těžké a rychle se mastily.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá rada million gloss mi neprišla vôbec sympatická, neviem prečo

      Odstrániť
  14. Gliss kur byla vždy má nejoblíbenější značka, co se vlasů týče - hlavně na masky na vlasy, protože je mám dost poničené už nějako dobu :) http://www.salony-krasy.cz/photos/thumbnails/e1/novinka-gliss-kur-oil-nutritive-GK-JAR-200ml-OilNutritive-CEE2-1409-m-big.jpg - právěže tuhle ze stejné sady jako ten sprejík si nemůžu vynachválit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám pocit, že všetky tieto spreje sú úžasné :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks