štvrtok, 15. októbra 2015

Moje obľúbené české blogerky N°3

Ahojte, keďže prvé časti obľúbených blogeriek, ale zo Slovenska mali veľký úspech, čo ma naozaj prekvapilo tak dnes si dáme pokračovanie ale s českými dámami. Prvé dve časti môžete nájsť tu a tu.  Hoci ak sa mám priznať. tak v sledovaní vedú slovenské pred českými. Dokonca mám pocit, akoby blogovanie u susedov v Čechách bolo na vyššej úrovni.


Baru sledujem asi od jej prvého článku a doteraz ma neprestala baviť. Viac už presedlala na youtube, ale jej videá zbožňujem. Vydáva ich pravidelne, sú zaujímavé, neobkecáva príliš dlho. Vždy hovorí k veci a už niekoľkokrát mi jej názor pomohol, či už pri kúpe alebo naopak. Väčšinou sú to beauty (nákupy, favoriti, spotrebované), ale napr. aj krabičky s jedlom a rôzne tipy ( napr. ako šetriť). Odporúčam každému :))


Zuzanka je z Čiech, ale je vydatá na Slovensku. Jej blog je prevažne beauty, ale už rok má úžasnú dcérku Sandričku, ktorá neuveriteľne rýchlo rastie. Si pamätám ako som Zuzke posielala pred rokom poďakovanie za jeden krém ponožtičky a fľašku pre malinkú :)) Píše vtipným spôsobom, pútavo a na veci voľne dostupné pre nás všetkých.

Tento blog píšu dve blogerky a to Maru a Radu. Blog je celý kozmetický a nájdu sa tam tradične recenzie, novinky a spotrebované. Kto má rad takýto typ článkov, určite si nájde svoje aj na tomto blogu :))


Terezku asi všetky dobre poznáte. Ja som ju objavila len v januári, kedy mi náhodne na youtube vyskočilo video ako oznamovala jej tehotenstvo. Malá Veronička už bude mať takmer 2 mesiace, ale Terry nezaháľa a točí videa, ktoré nájdete tu. Neuveriteľne krásne sa vie nalíčiť a vyzerá božsky. Je to nádherná žena že? :)) Koľkokrát som sa zamilovala do jej tutoriálu a bežala som sa aj o 23:30 tak nalíčiť :D


Kristínka už bloguje pár rokov, takže taktiež by ste ju mohli poznať. Vždy sa kochám nad jej fotkami, nádherne presvetlené, odfotené, nádherné outfity, líčenia. Píše pútavo a jej články čítam medzi prvými. Teraz začala študovať ešte len na VŠ, takže má celú blogovú kariéru pred sebou a teším sa na jej úspechy. Mimochodom, všimnite si jej dokonalé nechty, ako aj obyčajný lak vie skvostne odfotiť.


Poznáte všetky moje top české blogerky? Či dala som vám nejaký nový tip? Ešte ich pár je, tak bude niekedy opäť pokračovanie :))

Krásny zvyšok štvrtka prajem ♥

39 komentárov:

  1. Druhý zmiňovaný blog ještě neznám, tak se jím jdu prohrabat, díky za tip! :) Ostatní blogy mám taktéž ráda, hlavně Barušminky. .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. První dva znám, videa Barči mám moc ráda. Na ostatní mrknu. Už si viděla můj článek na Glanc box? Myslím, že stojí za to.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzana zo Space Sushi sa mi najaviac páči! :) a sledujem aj Baru a aj dievčatá z blogu Ultimate Chic :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. akože vážne ? :D Space sushi?? :D :D :D :D :D :D Julka Julka :D

      Odstrániť
    2. hladná som síce stále, ale že som myslela práve na sushi :D

      Odstrániť
    3. zajímavé, že pod "space sushi" mě už našlo dost lidí :DD

      Odstrániť
  4. Všechny zmíněné blogy znám :) Koukám na ně ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo to ma teší :)) tak máš dobrý vkus :)) :D

      Odstrániť
  5. Blog děvčat Ultimate Chic mám moc ráda a stejně tak Zuzky blog, mám slabost pro její smysl pro humor:-) A ostatní prozkoumám:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný výběr. Barušminky nesleduji, ale blog poznám. Jdu je všechny omrknout. Díky za tipy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nepoznám ani jednu, tak aspoň mám pár nových tipov :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ich prelúskaj a snáď sa bude páčiť :))

      Odstrániť
  8. Myslím, že poznám všetky a väčšinu aj sama sledujem. Youtube videá sledujem málo, viac ma baví čítať články. Spomedzi spomenutých je asi mojou naj Ultimate Chic.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jéé, ty jsi milá, díky moc :)
    Však já na Tvůj blog taky koukám :) b.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj to ma teší :)) a držím palce, ty to dotiahneš ďaleko :))

      Odstrániť
  10. jéé, ty jsi milá, díky moc :)
    Však já na Tvůj blog taky koukám :) b.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Niektoré blogy poznám len z počutia, tak som rada, že konečne mám čas sa na ne pozrieť aj osobne. Napríklad ale takú Zuzku som kedysi čítavala pravidelne, teraz už skôr len sporadicky. Zaujímavé je, že čo sa týka písaných blogov, dávam prednosť naším dievčatám, no pokiaľ ide o youtube kanály, tak sledujem hlavne české vlogerky :D Neviem čím tom je, ale tak to proste mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi ja to mám tak isto :D zo slovenských mam na youtube iba behindthegliters, patty image a momu :D a zvyšok české a naopak v sledovaní blogov mam asi 80% slovenské a zvyšok české, ale naozaj taká typická elita + možno 2-3 také menej sledované :D

      Odstrániť
  12. Ultimate chic mám moc ráda :) holky jsou super a jejich recenze skvělé, hodněkrát už se mi hodily při koupi některých produktů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Och, děkuji za zmínku! :) Ano, ano...jde to se mnou dole vodou od té doby co jsem mamou a už se nevěnuju blogu, tak jak bych chtěla...a proto i chápu, že Sue Diamond tu výše, zmiňuje, že už mě čte jen sporadicky...:)
    Btw. super blog...ani jsem netušila, že máš ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja čítam stále a ešte stále si ma neomrzela a ďakujeem :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks