sobota, 24. októbra 2015

I ♥ Sally Hansen

Už cca v apríli som písala článok o laku od Sally Hansen, ktorý ma dosť prekvapil. Úžasne kryl, vydržal, vyzeral, stojí málo ( ak viete kde ho nakupovať). Písala som o ňom tu a je to ten úplne naľavo. Následne som si objednala ďalšie 3 a moja láska naďalej pokračuje a pretrváva.

Štetček majú široký, takže sa s ním lakuje jednoducho a hlavne rýchlo. Občas sa mi stane že trošku "vybočím", no to sa dá opraviť korekčným perom. Majú až 14,7ml čo je hoodne a skôr mi vyschne ako ho miniem, hoci pri tej zelenej asi ho skôr miniem.





O takýto istý fialkový momentálne môžte skúsiť šťastie v prebiehajúcej giveaway.




Všetky 4 mi vydržia na nechtoch neporušene cca 10 dní. Žiadne odštiepenie, odretie, no proste nič. Prvé náznaky odlupnutia malého kúsku nastávajú na 12-13. deň. Na výber je mnoho odtieňov od bielej, cez ružové, oranžové, červené, fialové, modré, zelené,... takže by si vybrala naozaj každá. Ja som sa trošku splietla pri poslednom 190 sheer bliss nakoľko som si myslela že to bude perleťová biela a je to len priesvitné s kopou shimmeru. Ja každopádne nekončím a keď sa zbavím pár odtieňov dokúpim ďalšie :))

P.S. momentálne je akcia na poštovné za 2,99€ miesto 4€ na www.parfemy-elnino.sk a osobný odber zadarmo ( ale to je stále :))

Taktiež milujete laky Sally Hansen? ♥

22 komentárov:

  1. Green tea vypada naprosto fantasticky.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Sally Hansen žádný vlak nevlastním ale strašně bych chtěla nějaký gel lak vyzkoušet :) máš pěkné odstíny
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. gel laky aj ja, ale príde mi to vcelku aj zbytočné, keď tieto mi vydržia viac ako týždeň :))

      Odstrániť
  3. Sally Hansen nemám, ale veľmi ma laky lákajú. Ten fialový je totálne krásny. Ale aj ostatné sú veľmi pekné :)


    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všetky sú krásne, plánujem viac odtieňov :))

      Odstrániť
  4. jeden lak od Sally Hansen mám, ale z inej rady, už ho mám asi pol roka, no ešte ani raz som ho nevyskúšala :D ale asi sa doňho pustím a dúfam, že bude aspoň taký dobrý ako tieto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak šup šup skúšaj :)) snáď bude taktiež dobrý :))

      Odstrániť
  5. Od SH jsem ještě bohužel nic neměla..Ten zelený a fialový se mi ale moc líbí :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od Sally Hansen mám jeden krásný růžový lak :))
    Moc se mi líbí ten fialový!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O Krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nejvíc se mi líbí odstín Lady Lavender, nádherná barvička:-) Já mám teď dva laky na nehty (moje první) od Sally Hansen objednané, už se jich nemůžu dočkat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. uuu ten green tea, nádherná farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. brutálny je :)) mám ho najčastejšie nalakovaný :)

      Odstrániť
  9. Mám skúsenosť s lakmi tejto značky a sú fakt úžasne! A ten vo fialkovom odtieni je priam božský. :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som rada že sedia aj tebe :)) ten je nádherný, tak sa ligoce s tým shimmerom :)

      Odstrániť
  10. Ten fialový vypadá nádherně. :-) Sally Hansen má skvělé laky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. má :) som zaznamenala že aj ty ich máš rada, najmä tie gellaky :)

      Odstrániť
  11. vážne ma prekvapila ich cena na tej stránke, keďže v dmku stoja okolo 5€ (alebo aj viac, nepamätám si presne). škoda len dopravy, ak by som mala možnosť prevziať to osobne, tak si pár kúpim, ale takto nemám chuť zaplatiť za dopravu viac ako za laky.
    na sally hansen som počula len samú chválu, preto zohnať aspoň jeden v primeranej cene je taký môj lakovací sen. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tam sú bezkonkurenčne najlacnejšie :)) no doprava je teraz v akcii za 2,99€ inak za 4€, ale je to dosť no :) vždy som si dávala osobný odber zadarmo

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks