pondelok, 19. októbra 2015

favoriti za september

Je 19.10. a ešte len sa dostávame k favoritom, naozaj si dávam načas. Už som sem dokonca chcela pridať aj októbrové, ale tie budú v samostatnom, keďže ich bude akosi kvantum ( díky Džuls :D ). Z telovej kozmetiky tu nemáme žiadne zastúpenie, nakoľko všetko som používala to isté ako v auguste a má možnosť hviezdiť dekoratívka. Ospravedlňujem sa za absenciu paletky naked a báze pod očné tiene od catrice, tie boli vychválené v tomto článku.

Je jeseň a to sa prejavuje na farbe mojich pier a sú zväčša zahalené do sýto červenej alebo takej fialovej. Dermacol je neuveriteľne pigmentovaný, dosť dlho vydrží, matný a nevysušuje. Neuveriteľne ma baví :)) Swatch nižšie :))


O tomto masielku som písala ešte v zime a to v tomto článku. Svoj názor som nezmenila a páči sa mi na nej odtieň, hoci dosť zvýrazňuje žlté zúbky.


O paletke som taktiež písala v letných mesiacoch a svoj názor som zmenila. Písala som o nej že mi nevydrží na viečkach ani s bázou, no zmenila som bázu, zmenilo sa počasie a paletku som si zamilovala najmä teraz na jeseň. Ak sa trošku odhanbím možno sem časom pribudne aj moje obľúbené jesenné líčenie s ňou.

Laky som si obľúbila skôr také nenápadné a matné. Mám matný top coat od manhattan, ktorý síce nespraví 100% matné nechty, ale také len polomatnolesklé čo tiež nie je špatné. Gellak od gabriely salvete sa mi podarilo vyhrať ( okrem iného) a má nádherný otieň, presne takéto ja môžem, ale bohužiaľ dá mi len také 3dni + / -. Matný naľavo to je dačo krásne, elegantné, úžasné. Drží mi aj 2 týždne, len musim dať dole kvôli odrastom ale je božský. Čoskoro pribudne článok s obľúbenými lakmi na nechty a tam ho uvidíte.


Tak nejak som rýchlo zhrnula týchto favoritov a tešte sa na okróbrových, tých bude mega veľa a už aj z telovej kozmetiky ☺

Aký boli vaši obľúbenci za september? Vyskúšali ste niečo z mojich? :)

Krásny zvyšok pondelka prajem ♥

39 komentárov:

  1. Ta paletka vypada skvele, super ze ti uz sedne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. za to som už aj ja rada a môžem ju naplno využívať :)

      Odstrániť
  2. Tie laky vyzerajú úžasne! :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten Dermacol "click" rúž mám aj ja, v hnedej a je skvelý...pamätám si ako som ho len náhodou zahliadla v drogérii, práve v dákej akcii...akurát odvtedy som tam naň nenatrafila, čo je škoda, lebo je skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ho kúpila za 2,50€ vo výpredaji na eshope dermacol :) takže už asi nebude k dispozícii :/

      Odstrániť
    2. mala som také nepríjemné tušenie :/ škoda, treba nájsť nového obľúbenca :)

      Odstrániť
    3. majú ešte nejaké s modrým a bielym obalom, no tie som ešte neskúšala :)) ale láka ma aj mac, nakoľko sú obľúbené a vychvaľované :)

      Odstrániť
    4. ani ja som ich neskúšala, ale mama skúsila taký ten "dvojstranný" rúž od Dermacolu- z jedenj strany farba z druhej priesvitný balzam....niečo podobné má aj Max Factor tuším- Dermacol je o pár eur lacnejšia varianta, ktorá sa aj ľahšie odličuje, ale bez problémov vydrží celý deň, takže spokojnosť.

      Na MAC som počula tiež len chválu, tak zvažujem :)

      Odstrániť
    5. už to má aj rimmel a maybelline :) ja som to ešte neskúšala, no možno niekedy sa prehovorím na kúpu :)) ak sa ti podarí kúpiť mac daj mi vedieť či sa oplatí :) predsa len nestojí ako nejaká essence :D

      Odstrániť
    6. hej majú, len čo sa týka ich výdrže, zatiaľ som to nezisťovala :) nuž mac je iná investícia ako essence alebo miis sporty rúže, ale ak náhodou, tak isto dám vedieť :)

      Odstrániť
    7. a tak ešte nikdy som nepotrebovala mať niečo na perách 16h a viac, takže mne by stačilo aj tých 6-8 :D a ďakujem ♥

      Odstrániť
  4. Pěkné kousky :) nějaké laky od Gabrielly Salvete bych taky chtěla vyzkoušet :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú cenovo dostupné a majú super výber, tak si určite nájdeš svojho favorita :))

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. len riadne ale naozaj riadne zvýrazňuje žlté zuby no :/

      Odstrániť
  6. Super vecičky, to maslíčko od Astoru som už okukovala aj ja, ale ako vravis, bojim sa tych zltych zubov, takze neviem ci by to bol odtien vhodny pre mna :(
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najprv si musíme počkať na biele zúbky a až potom si užívať bezstarostne takéto odtiene :))

      Odstrániť
  7. Astor masilicka na rty jsou uzasne. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, veľmi pekný článok. Zaujalo ma masielko, veľmi pekný odtieň. Pozriem sa po ňom v drogérií. :) ďakujeme za článok

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten matný od GS vypadá opravdu dobře :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Astor masielko má nádhernú farbu! Zaujal ma ten matný lak od Gabrielly Salvete, teším sa na článok s obľúbenými lakmi :).
    Inak pozývam ťa i tvoje čitateľky na môj blog, kde práve prebieha giveaway :)
    Klaudy's shopping enjoyment - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj ďakujem :) tak sa ho posnažím vydať čo najskôr :))

      Odstrániť
  11. Tak sa prosím ťa odhanbi, chcem líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Paletka vypadá vážně skvěle. Nějakou potřebuju, tak po té kouknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tu paletku očních stínů mám i já. Taky připravuji podobný článek a je taky v mých oblíbencích. Stíny mi vydrží na očích v pohodě celý den bez použití báze. Já jsem z ní úplně nadšená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ti závidím :) mne vydržia iba s bázou od catrice :))

      Odstrániť
  14. Tuhle paletku si chci poridit uz dlouho a pro ten bily matny lak se do drogerie chystam v nejblizsich dnech, vypada dokonale :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. on nie je čisto biely, ale je to odtien caffelatte :))

      Odstrániť
  15. Maslo od Astroru mám tiež, avšak v ružovom odtieni:) a paletka má krásne farby:)
    Potešilo by ma, ak by si navštívila môj blog http://sajafrey.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Máslíčko na rty má nádherný odstín, že bych si rozšířila sbírku?:-) A lak na nehty od GS má krásnou barvu, zrovna tenhle odstín se mi líbil téměř nejvíc:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no dosť mega zvýrazňuje žlté zuby a hoci sa to nezdá, sám o sebe je ten odtieň výrazný a dosť kričí :)) a ďakujem, naozaj je nádherný :)) čoskoro bude na blogu :))

      Odstrániť
  17. paletka má naozaj nádherné farby. Taká by sa zišla i mne

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks