piatok, 18. septembra 2015

V čom som divná?

Tento článok neviem zaradiť do žiadnej kategórie, tak som ju šupla do tagu a snáď sa zapojí aj nikto z Vás, rada by som si prečítala. Poslednú dobu ma napadajú veci, ktoré by som chcela zmeniť na sebe a verím, respektíve dúfam že v pár veciach nebudem sama.

1. Som závislá na kupovaní kozmetiky. Mám nespočetné zásoby telovej kozmetiky, ktorú viem že niekedy miniem ale dekoratívna? Mám x púdrov, riaseniek, paletiek a myslím že ani nemusím pokračovať.

2. Napriek tomu že mám toľko kozmetiky sa moc nelíčim lebo to neviem. Spraviť si pekné nude dymové líčenie? Vyzerá to, ako keby som mala monokle okolo očí.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/89/ce/28/89ce283a377db40506c05c4b116a2349.jpg
3. Tým že mám veľa kozmetiky a niekedy to nestihnem spotrebovať je spôsobené, že veľa vecí je už po záruke alebo pred dátumom spotreby a stále neprišli na rad.

4. Nie som schopná niekomu podarovať kozmetiku a ani tú, ktorá mi nesedí. Radšej ju budem mať doma nech sa pokazí, ako keby som ju mala niekomu dať. ( Výnimka sú niektoré kamarátky ktoré sú za ňu rady :))

5. Neustále si nakupujem kozmetiku napriek tomu, že ju moc nepoužívam ( telové mlieka a rôzne iné vychytávky). Koľko vám trvá niečo spotrebovať? Mne dlho a napriek tomu si to všetko kupujem po pár kusoch, lebo akcia !!

6. Neviem ušetriť väčší obnos peňazí a vždy to rozflákam a ani neviem ako. Euro sem, euro tam a je po zárobku.

7. Všetky paletky čo mám sú nude, ako keby mi nestačila len jedna :D

8. Nemám rada sladké. Samozrejme občas si dačo dám, ale aby som si otvorila čokoládu? Možno raz za 5 rokov. Zo sladkého moc ľúbim také zelené kyselé jablkové koliečka z Lidlu, ale tie sú viac kyselé jak sladké a mám ich tak cca 1x za rok.

9. Nedokážem nikomu známemu povedať že mám blog. Vie to iba jedna spolužiačka a inak som inkognito.

10. Rozčuluje ma, keď nemám každý deň riadnu nálož beauty článkov a videí. Pritom sama moc nie som aktívna :D

Máte so mnou niečo spoločné? Toto bolo len také polemizovanie a čoskoro opäť niečo beauty :))

Krásny zvyšok piatka prajem ♥

40 komentárov:

  1. Se šestkou to máme stejně! Ještě s tím, že se nelíčíme moc.. Ale tak mě je 14 a už s tím pomalu začínám. :D Pěkný článek!
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja mám cez 20, čiže ja by som sa aj mohla :D

      Odstrániť
  2. Máme spoločné množstvo nude paletiek :D Ešte k tomu mám aj veľa takých, čo sú takmer rovnaké. Závislosť proste a úplne ťa chápem :)

    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď nikdy nie je odtieň rovnaký, tak ich treba viac :D

      Odstrániť
  3. Ja som tiež dlho o svojom blogu nikomu nehovorila,ale už sa to zmenilo, blog beriem ako svoj koníček, články píšem veľmi rada, baví ma to, každý má nejaké svoje hobby a jedným z tých mojich je práve blog, tak prečo sa nepriznať, dokonca už za mnou chodia kamarátky pýtať si radu, keď si idú niečo kozmetické kúpiť, je to skvelý pocit. Chlapov môj blog až tak nezaujíma, ale chápem, nie je to celkom ich téma, česť výnimkám. A neboj sa, všetky blogerky a takmer všetky ženy míňajú na kozmetiku možno niekedy viac, ako je treba, tiež mám doma neskutočné množstvo telových krémov a fakt neviem, kedy ich miniem, jedno mám až z Afriky a nejako stále nedošlo ku spotrebe. A líčenie očí? No dymové ešte ako tak zvládam, ale musí byť dobrý deň, nie vždy sa mi ti podarí, ale líčiť sa nejako extra profesionálne tiež nedokážem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak mne zatiaľ neprišiel čas sa priznať, pretože v mojom okolí sú pomerne nechápavé aj dievčatá a keď si založila spolužiačka blog, tak ju všetci vysmiali :) a to nemám za potreby

      Odstrániť
    2. Za školských čias som blog nemala, takže to neviem porovnať, ale asi je to horšie, na vysokej možno už tak nie, ale stredná a základná sú des, puberta atď. chápavosť v tom období nie je silnou stránkou.

      Odstrániť
    3. práveže na vysokej to nevedeli pochopiť :) ale tak už som so školou skončila tak mi to je jedno :))

      Odstrániť
  4. inkognito štýl si idem aj ja :D no už poslednú dobu to vyšlo akosi samo na povrch pred pár kamarátkami a aj spolužiačkami na VŠ a som za to napokon aj celkom rada, pretože počuť ohlasy aj od niekoho z blízkych je fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ono to je fajn mať kamarátky zanietené do kozmetiky, no niektoré v mojom okolí nepoznajú ani pinzetu a nebodaj nejaké BB alebo bronzer :D

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. ale zase ulietavam na slanom :/ veľké čipsy? behom 5 minút je po nich :D a neni to moc zdravšie jak to sladké :D

      Odstrániť
  6. S tou kozmetikou to máme úplne rovnako. Ani ja ju nedokážem nikomu dať, ale zato ju požičiavam aj sestre a tak sa to postupne míňa. Samozrejme niekedy dám kamoške :) .... Ale s tým sladkým? Ja by som ho jedlá na kilá.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja nemám sestru :( nemám komu dávať a požičiavať :D

      Odstrániť
  7. ja mám doma kopec makeupov ktoré vôbec nepoužívam lebo:
    a) nesedí mi odtieň
    b) vôbec makeupy nepoužívam :D

    :D super článok pobavil :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ti závidím dokonalú pleť ! :)) daj článok čo používaš na pleť :)

      Odstrániť
    2. Uhm :D Článok by bol - ráno vstanem, umyjem sa a dám si linku, špirálu a violá! :D

      Odstrániť
    3. do řiti :D čím sa umyješ? iba čistou vodou sa opláchneš? :D

      Odstrániť
    4. pche ! :D závidím okrem obočia už aj pleť :D

      Odstrániť
    5. to pche! to úplne vystihlo! aj ja chcem, aj obočie aj pleť :D

      Odstrániť
    6. ešte ju tak prehovoriť nech natáča videá :D

      Odstrániť
  8. Haha, tak to je mám presne opačný problém - som strašný žgruľo a je mi ľúto míňať peniaze na kozmetiku, keď existuje iks užitočnejších spôsobov ako ich oplieskať ...napríklad na cestovanie:) Jedinú spoločnú máme deviatku:) **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už toľko peňazí som si zarobila a odložila na dovolenku, len cez rok sa vždy nájdu "doležitejšie" veci a sú fuč :D

      Odstrániť
  9. Myslím, že ani nemá smysl psát článek na toto téma, protože bych ho mohla jen zkopírovat. Jsem ve všech bodech úplně stejná jako ty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to asi blbé, ale veľmi ma to potešilo že nie som v tom sama :))

      Odstrániť
  10. Rozhodně máme společné to, že se neumím nalíčit tak jak opravdové beauty blogerky😀, kouřové líčení je pro mě vysněný cíl, který je daaaaleko. A to my není náct, už se maluji hodně dlouho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba len skúšať a skúšať :) snáď sa nám to raz podarí :)

      Odstrániť
  11. Kedysi som sa ani ja nedokázala zbaviť kozmetiky, ktorú som vedela, že nikdy využijem :) Čo by som dala za to, aby som to mala rovnako s tvojim bodom číslo osem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som asi inak naprogramovaná, nepoznám nikoho kto by neľúbil sladké :)

      Odstrániť
  12. wuáá ten design je super! a tá dvojka je mi veľmi podobná, aj keď sa snažím ako chcem, nie je z toho žiadne líčenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danda robila, sa nudila :D no musíme dáko nech využijeme šecky tiene čo máme :D

      Odstrániť
  13. Jablečná kolečka z Lidlu taky úplně zbožňuju :D A o mém blogu ví taky jenom jedna spolužačka, stejně tak třeba o mém twitteru nebo tumblr. Nerada se prostě dělím o dvůj a život a práci :D -L

    OdpovedaťOdstrániť
  14. taky mám všechny paletky nude :DDD zajímavý článek :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  15. No v tej kozmetike sa väčšinou zhodneme. Tiež mám toho až až na doživotie a mám pocit, že z dekoratívky nedopoužívam snáď nič dokonca (okrem makeupu a riasenky). No čo sa rozdávania týka, tak s tým nemám problém, i keď aj u mňa sa nájdu veci, ku ktorým mám citovejší vzťah a neviem sa ich vzdať a to aj napriek tomu, že som ich nepoužila ako je rok dlhý.
    Naopak ja som na sladkom úplne závislá a neviem si predstaviť deň bez čokolády, i keď som to kedysi skúšala, ale bezúspešne :D
    A čo sa týka toho čerstvého prísunu blogov, článkov a videí, tak v tom som tiež skôr opačná. Ja mám články pripravené dopredu niekedy aj dva týždne, kým k čítaniu blogov som sa nedostala už dobrý mesiac (proste po dovolenke som na to nejako nemala vôbec chuť) a začala som až dnes, takže teraz ležím v posteli a študujem zaradom všetky tvoje články :D
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj aký komentár :)) ďakujem veľmi pekne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks