nedeľa, 20. septembra 2015

TIP : Ako pridať YOU MIGHT ALSO LIKE | RELATED POSTS

Fúha, po takmer piatich mesiacoch sa znova stretávame pri tomto type článku a to blogger tips. Akosi mi došli nápady, nikto si nič nevyžiadal, takže som nemala potrebu hľadať a skúšať. Pred nejakým časom ma oslovila úžasná Danka či by som nechcela zmeniť šablónu, že ona sa nudí a spraví mi ju. Čert to nechcem a tejto nádhernej ( jarnej ehm :D ) šablónke vďačím jej ♥. No ja som si tam chcela pridať RELATED POSTS a tak som hľadala skúšala, až sa mi to podarilo a teraz vám tu ukážem návod, ak by to niekoho zaujalo :))

V prvom rade ideme do bloggera a prejdeme do sekcie ŠABLÓNA a klikneme na UPRAVIŤ KÓD HTML. 



Klikneme niekde do poľa a stračíme CTRL+F a do vyhľadávacieho okienka napíšte  </head>


Keď vám to nájde, tak nad to vložte 

 <!--Related Posts with thumbnails Scripts and Styles Start-->
<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;item&quot;'>
<style type='text/css'>
#related-posts{float:left;width:auto;}
#related-posts a{border-right: 1px dotted #eaeaea;}
#related-posts a:hover{background: #EEEEEE;}
#related-posts h2{margin-top: 10px;background:none;font:18px Oswald;padding:3px;color:#999999; text-transform:uppercase;}
#related-posts .related_img {margin:5px;border:2px solid #f2f2f2;width:110px;height:100px;transition:all 300ms ease-in-out;-webkit-transition:all 300ms ease-in-out;-moz-transition:all 300ms ease-in-out;-o-transition:all 300ms ease-in-out;-ms-transition:all 300ms ease-in-out;-webkit-border-radius: 5px;  -moz-border-radius: 5px; border-radius: 5px; }
#related-title {color:#666;text-align:center;padding: 0px 5px 10px;font-size:12px;width:110px; height: 40px;}
#related-posts .related_img:hover{border:2px solid #E8E8E8;opacity:.7;filter:alpha(opacity=70);-moz-opacity:.7;-khtml-opacity:.7}</style>
<script type='text/javascript' src='http://helplogger.googlecode.com/svn/trunk/relatedposts.js' />
</b:if>
<!--Related Posts with thumbnails Scripts and Styles End-->

Môžete si zmeniť aj rozmery toho okienka a prepíšte si tie čísla 110 a 100px na aké chcete ( rozumne :D ).

Potom opäť kliknete do vyhľadávacieho okienka a dáte hľadať <div class='post-footer'>.  Ale kliknite na enter 2x, pretože vám to tam nájde prvý raz a opäť druhý raz. Prvýkrát to ignorujte a až na ten druhý raz ( ako dement to píšem :D ) nad to vložte

 <!-- Related Posts with Thumbnails Code Start-->
<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;item&quot;'>
<div id='related-posts'>
<b:loop values='data:post.labels' var='label'>
<b:if cond='data:label.isLast != &quot;true&quot;'>
</b:if>
<script expr:src='&quot;/feeds/posts/default/-/&quot; + data:label.name + &quot;?alt=json-in-script&amp;callback=related_results_labels_thumbs&amp;max-results=5&quot;' type='text/javascript'/></b:loop>
<script type='text/javascript'>
var currentposturl=&quot;<data:post.url/>&quot;;
var maxresults=5;
var relatedpoststitle=&quot;<b>Related Posts:</b>&quot;;
removeRelatedDuplicates_thumbs();
printRelatedLabels_thumbs();
</script>
</div><div class='clear'/><div style="font-size: 9px;float: right; margin: 5px;"><a  style="font-size: 9px; text-decoration: none;" >Related Posts Widget</a></div>
</b:if>
<!-- Related Posts with Thumbnails Code End-->

Tu si zase môžete nastaviť koľko chcete návrhov na články. Dáte všetko uložiť a malo by to ísť. Vytešujte sa z návrhov na články :)) Snáď som poradila a keby niečo nešlo ozvite sa mi a nájdeme problém :)

Prajem krásny zvyšok nedele ♥

19 komentárov:

  1. Dik za tip.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto som skúšala ale trochu iným postupom čo som našla na nete pred mesiacmi bohužiaľ nešlo mi to.... teraz som skúsila aj tento tvoj... no neviem čo robím zle ale ani teraz mi to nejde :D ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vždy si to vložila nad to? a tú druhú časť musíš vkladať až pod druhý krát nájdené "'post-footer'>"

      Odstrániť
    2. áno vždy nad a pri post-footer až pri druhom, skúsila som to vložiť aj s medzerou aj bez, no aj tak mi to nejde... ja som asi mantavá :D

      Odstrániť
    3. fú to potom neviem v čom to môže byť ... http://www.best2know.info/you-might-also-like-this-widget-for-blogger-or-related-post-widget/ tu som našla nejaký návod v angličtine tak skús ten a snáď pôjde :)

      Odstrániť
  3. tohle se mi určitě někdy bude hodit, díky za návod :))
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé super už to mám na blogu aj ja ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tvé tipy jsou super, už mi hodněkrát pomohly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och :) ani nevieš ako ma tvoje slová potešili :) snažím sa dávať také tipy, ktoré by aj mne pomohli a ktoré sama využívam :))

      Odstrániť
  6. Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks