štvrtok, 10. septembra 2015

Spotrebované august

Tento mesiac to bola bieda. Veľmi veľká bieda. V podstate plné balenie mám len sprcháč, odličovacie tampóny a lak, ktorý vyschol. A jeden tip na skvelé obrúsky do domácnosti. Sľubujem že o mesiac to bude lepšie, nakoľko mi teraz všetko dochádza.


O odličovacích tampónoch som písala samostatný článok. Sú zo 100% bavlny, neškrábu, nedráždia pleť, sú jemné, lacné a nevyhovuje mi na nich len to, že sú príliš tenké. 

Sprchový gél od dermacolu taká klasika na všetkých blogoch, no u mňa mal premiéru a dopadol na výbornú. Krásna vôňa a je na výber z viacerých druhov. Nevysušoval, super penil, vôňa sa držala a za 1,39€ v akcii? Šup ho sem :))

Vzorka mandľového sprchového krému mi vydržala na dve použitia. Nepenil, bol jemný a tak sa správal aj k mojej pokožke. Necítila som žiadnu výraznú vôňu a čaká ma ešte v plnom balení, na ktoré sa moc teším.

Lak má už 4 roky, dobre mi poslúžil aj na stužkovej i beániách. Mal taký ten úzky štetec, s ktorým sa dobre robili rôzne pásiky. Nebránila by som sa ďalšiemu baleniu.

Tieto univerzálne utierky z Lidlu nestoja veľa a sú úžasné. Voňajú a sú akurát vlhké. Utieram s nimi ako prach na stoloch, na linke, tak som s nimi čistila aj záchodovú dosku a všetko krásne ide vyčistiť. 

Čo sa podarilo vám spotrebovať? Minuli ste toho viac ako ja? Ja myslím že určite :D


19 komentárov:

  1. Mne strašne dlho trvá kým niečo spotrebujem :D Naposledy to bol krém ... :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa snažím míňať priebežne a neškrečkovať :)

      Odstrániť
  2. Dermacol sprchace jsou super!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dermacol sprcháče jsou výborné, vždycky musím mít nějaký v zásobě:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ mám teda dva, ale ani zďaleka nekončím :) tie vône to je pecka :)

      Odstrániť
  4. Tento mesiac toho naozaj nie je nejak veľa. :) Mne sa inak ešte ani raz nestalo, aby som minula lak na nechty :) Takže ťa obdivujem :) - mimo zdobiaceho ale tie sú aj objemovo menšie.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak ten sprcháč musím mít!! :O :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už ho moc nevidím v obchodoch, skôr tie iné :( .. ale je úžasný

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. už aj ja :) nádherne vône a nevysušujú + super cena :)

      Odstrániť
  7. Tie odličováky Cien sú fakt skvelé a s tou mini verziou krému od Weledy máš úplnú pravdu, ja mám taký maličký ružový krém tejto značky, krémujem sa ním už dlho a stále v ňom niečo je.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten ružový mám teraz načatý a som zvedavá aký bude :) ale zatiaľ mi viac vyhovuje kosatcový :)

      Odstrániť
  8. Z tvojich produktov ma zaujali jedine servítky na prach (ktoré mimochodom musím vyskúšať) a to hlavne preto, že tenkým odličovákom sa vyhýbam, mandľové veci nemám rada, dermacol sprcháče tiež nie sú moje obľúbené a laky na nechtový dizajn nejako nepoužívam :)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie vlhčené my kupujeme pravidelne a používa ich ako mamina tak aj ja :) ten sprcháč nevonia po mandliach, ale u niekoho som čítala že ako marcipán, no mne nevonia nijak :D

      Odstrániť
    2. No s marcipánom som na to ešte horšie :D

      Odstrániť
    3. No s marcipánom som na to ešte horšie :D

      Odstrániť
  9. Tenhle sprchový gel jsem zkusila poprvé a na mě strašně přeslazená vůně.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks