pondelok, 28. septembra 2015

Moje obľúbené slovenské blogerky N°2

Ahojte krásky,

po týždni sme opäť pri článku a to pokračovanie mojich obľúbených slovenských blogeriek. Musím priznať že som dlho rozmýšľala, kým som naplnila ďalšiu päťku. U mňa sú požiadavky najmä zaujímavé články, dizajn, ako taká pravidelnosť článkov a odpisovanie na komentáre. Neznášam ak sa niekoho na blogu niečo spýtam a ani po týždni nenájdem odpoveď. Tak rovno prestávam ten daný blog komentovať a len prečítam článok a zavriem. Niekoľko takých blogov som si aj úplne vymazala zo sledovania a nebudem podporovať niekoho, kto nie je schopný mi ani jedenkrát odpísať na komentár a hlavne niekomu odpíše alebo neodpíše nikomu. No po dlhom úvode poďme na blogerky.


Katku som spoznala na stretnutí s weledou a jej blog si zamilovala. Kvalitné nádherné svetlé fotky, úžasný dizajn, pravidelnosť, pútavosť. Píše o kozmetike, sem tam nejaké outfity, cestovanie, lifestyle. Myslím si že keď ju začnete sledovať, tak nebudete ľutovať ( ešte sa to aj rýmuje :))

Janku sledujem už cca 1 rok a má naozaj taký chutný "jemný" blog. Píše pravidelne rôzne recenzie, rôzne tipy na kozmetiku. Píše zaujímavo a dovolím si povedať, že čítam každý jeden článok :))




Kejmy to je úžasná osôbka sama o sebe a priznám sa, že som ju pred stretkom weledy absolútne nepoznala ( až sa hanbím). Má skvostný dizajn, úžasné články či už kozmetické, DIY, outfity,... Fotí nádherné fotky, blog píše dvojjazyčne. Kto nesleduje tak klik ju sledovať :))


Tento blog som objavila pomerne nedávno a to náhodným kliknutím na odkaz v komentári. Samozrejme som začala šmejdiť a hneď začala sledovať. Ak hľadáte inšpirácie, chcete sa kochať fotkami a pútavým textom, rôznym DIY oblečením, cestovaním, tak tento blog vás naozaj nesklame.


Janku alias claire clairmont sledujem už naozaj dlho a píše prevažne články ako ja. Novinky, spotrebované, favoritov, recenzie,... píše tak netradične, ale naozaj pútavo a celý článok prečítam na jeden raz.

+ bonus blogerka a youtuberka v jednom lízatková kráľovna Nikolka. Poslednú dobu mi chýbajú jej videá ( nákupy, spotrebované, obľúbenci za každé ročné obdobie) tak makaj točiť Niki! :)) a jej youtube kanál tu.


Poznáte nejaký z týchto blogov? Táto rubrika sa tu raz začas objaví, len musím nájsť tie správne blogy, ktoré naozaj treba sledovať :))

Krásny zvyšok dňa ♥

30 komentárov:

  1. <3 ach monička točim točim len som prerabala izbuuuuuuu , uz len editujem a editujem :D za teba jedno video akurat teraz pridávam takpodme pozerat !!!!!
    a dakujem že si ma sem dala , hrozne som sa potešila !!!! <3333

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kejmyn blog proste milujem :) Nádherné dievča, ktoré má v sebe toľko charizmy a ešte k tomu jej šikovné ruky :) Jednoducho perfektná je :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za nové tipy na blogy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni ani nevieš, akú radosť si mi spravila týmto článkom. Teší ma, že sa ti môj blog páči a ako tak vidím, tak sledujeme veľa rovnakých blogov. Claire mám veľmi rada a tiež som schopná prečítať si jej články doslova jedným duchom, má neuveriteľný štýl. Inak tvoj nový dizaj je skvelý, páčila sa mi aj predchádzajúca šablóna, ale táto nová je azda ešte lepšia.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeej, veľmi si cením a zároveň sa veľmi teším, že som v tvojej TOP 5-ke! Ďakujem :-) ♥

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeej, veľmi si cením a zároveň sa veľmi teším, že som v tvojej TOP 5-ke! Ďakujem :-) ♥

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Amazing post!!!! kiss from Italy
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thanks, but I´m not sure if you understand :D but ok :))

      Odstrániť
  8. ách, monika, ty vieš teda človeka potešiť!!! ani nevieš, čo to pre mňa znamená! :).
    a to, že si ma predtým nepoznala nie je podstatné. ak sa mám priznať, ani ja som predtým o tvojom blogu nevedela, ale som rada, že teraz už viem! :).
    inak, výber máš naozaj dobrý! všetky blogy poznám!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lenže ty máš o 1000 sledovateľov viac, tak ja by som ťa mohla poznať :)) ale to je jedno, už ťa poznám a to je hlavné :)

      Odstrániť
  9. jeej, toto ma veľmi potešilo! ďakujem :) a super výber! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pár blogů z tvého výběru sleduji také a holky mají opravdu krásné blogy. Některé ani nepoznám, tak jdu k nim nakouknout. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže majú :)) myslím že sa dievčatá potešia :)

      Odstrániť
  11. všetky dievčatá sledujem a sú skvelé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Janku, Kejmy a Nikolu sledujem tiež už zopár mesiacov, vlastne už sa to dá rátať na roky.. S Jankou sa dokonca poznáme aj osobne vďaka Ziaji, skvelé to žieňa ;-) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks