utorok, 22. septembra 2015

Moje obľúbené slovenské blogerky N°1

Blogy sledujem pravidelne 2 roky a odvtedy som prečítala nespočetné množstvo článkov od mnoha blogeriek. Niektoré som už aj prestala sledovať, lebo buď to bola samá reklama alebo ma už ničím nezaujali. No pár mám takých, čo si prečítam ich každý článok a teším sa keď niečo publikujú. Mám ich asi tak do 10, tak si ich rozdelíme na dve časti a dnes je článok o prvej päťke.

Danka z blogu LIVSNJUTARE alebo DanyČuks. Jej články sú pútavé, je mimoriadne šikovná čo sa týka HTML kódov ( ona mi robila šablónu, resp. moju šablónqu :D ). Poslednú dobu je prevelice aktívna a vždy jej článok prečítam na jeden hlt. Píše rôzne blogger tips, beauty články, zhrnutia HOLIDAY WEEKS, ktoré dúfam že budú pokračovať na SCHOOL WEEKS.


 Julinka s ktorou sa ako s jedinou z týchto dievčat poznám osobne a je veľmi zlatá, milá, maličká a vtipná ( cicka :D ). Píše pravidelne beauty články, nákupy, recenzie, outfity, výlety. Z každého rožka troška a každý si tam nájde svoje :)) Julka píše blog Ľúbezná.



Linda je pôvodom z Nitry, no momentálne cestuje ako au pair kade tade. Najprv Anglicko, teraz Mallorca a onedlho poblíž New Yorku. Píše beauty články ako aj fitness a rôzne recepty. Píše pútavo a má vždy krásne fotky. Myslím že ju aj poznáte.


Momu sledujem asi od jej začiatkov, respektíve ako začala mať stránku na facebooku s tipmi, kde dávala rôzne nail arty a vychytávky. Fascinuje ma ako je sebavedomá a ide si za svojimi snami. Píše beauty, fitness, fashion, recepty,.. a najnovšie ( no už trošku dlhšie ) natáča videá. Píše taktiež pútavo a na to koľko má rokov je riadne vyspelá.


Nikču sledujem už nejaký ten rôčik a fascinuje ma, že vždy má dokonalé fotky. Úžasne naaranžované, presvtlené a produkty úžasne zrecenzované. Píše recenzie na rôzne produkty, či už obyčajné z drogérie alebo trošku drahšie a každý si na jej blogu nájde svoje. Občas má články o cestovaní a väčšina kozmetika ( recenzie, nákupy, obľúbenci, spotrebované...)



Aké sú vaše obľúbené slovenské blogerky?  Máme nejakú rovnakú? Pokračovanie ďalších bude o týždeň :))

Krásny zvyšok dňa želám ♥

22 komentárov:

  1. Mojou najobľúbenejšou je Kejmy, ako osoba tak i jej blog sa mi veľmi páči. Ľúbeznú som si ale tiež veľmi obľúbila :)

    Môj blog www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk v novom plášti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nikču i Julinku taky sleduji a ráda si u nich přečtu článek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Momu, Lindu a Julku sledujem taktiež, patria medzi moje najobľúbenejšie:)
    Potešilo by ma, ak by si navštívila môj blog:) Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem za tipy :) okrem momy, tú sledujem už dávno
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jééé to je tak krásne ♥ Ďakujeeem :* A šablonqa high-five! :D A nope, holiday weeks sú nadobro preč :( A moja aktivita, well, už teraz nestíham :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak aspoň nejaké mesačné zhrnutia :)) a neni zač ;)

      Odstrániť
  6. Všetky blogerky poznám a Momu mám neskutočne rada! Je mi veľmi sympatická :)
    leuslifestyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma teší že máme rovnaké blogerky rady :)

      Odstrániť
  7. Jéééjo, ďakujem za také milé predstavenie :)
    Si poklad :*
    Som rada, že sa ti blog páči a vždy sa teším z každého tvojho komentu ;)
    BTW, aj ja mám veľmi rada tvoj blog :)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvoj blog mám veľmi rada, asi sa zhodneme na DanyČuks, je fakt dobrá a pre mňa ešte blogerka Biela Mačka, na jej články sa teším neskutočne a vždy ich doslova hltám.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kromě Momy sleduji všechny holky :) a jsou opravdu skvělé :3 :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks