sobota, 26. septembra 2015

malí "veľkí" pomocnící

Málo na blogoch vídím takýchto kozmetických pomocníkov, ktoré určite každá používa. Pilník na nechty je potreba mať stále pri sebe, veď často sa nám zlomí necht alebo len naštiepne. Pinzetu používame určite každá a hlavne je potreba vlastniť dáku kvalitnú, ktorá hravo vytrhne aj ten najmenší chĺpok.


Ako som už spomenula, pilník by mala nosiť pri sebe naozaj každá a v prípade potreby ním zasiahnuť. Nemám rada, ak sa mi začína štiepiť necht a ja sa to snažím ako tak zachrániť a vždy si ho odtrhnem celý, vrrr. S pilníkom by sa mi to nestalo. Tieto sú pevné, pilníkujú super rýchlo a vydržia v dobrom stave dosť dlho. Mám ich už 4 roky a boli v sade na gélové nechty.

Táto čudo pomôcka, taká palička je pomôcka na vytláčanie akné. Je to určite hygienickejšie ako prstami, najmä špinavými. Namočím ju do alpy nech sa trošku vydezifikuje, vytlačím čo je potreba a vyčistím pleť aj to "vytláčatko". Kupované na ebay za cca 0,60€ presne tu, tak prosim nekupujte na iných stránkach čo to predávajú 5x drahšie a objednajú to za vás z ebaya.

Dlho som zháňala kvalitnú pinzetu a skúšala rôzne. Preto sa mi doma stretlo asi tak 5ks a všetko to boli len mäkké plechy, ktoré nedokázali nič. No keď na parfums prebiehal výpredaj, ja som ju hodila do košíka a stála ma 1€. Je prenádherná, pevná, presná a vytrhne všetko čo má. Bola kupovaná tu, len bohužiaľ teraz ju nemajú.

Pomôcka na čistenie tváre / štetcov je od Ebelin z DMka a zdá sa mi, že stála 2,50€ ale neni som si istá. Je mäkká, takže v žiadnom prípade nedráždi pleť. Výborne vyčistí štetce a ešte lepšie pleť. Odkedy ju používam (cca mesiac), tak mám pocit, že sa mi lepší pleť a ľahšie sa mi vstrebáva krém. Nevypadáva z ruky a je ružová ♥


Používate niečo z mojich pomocníkov? Aké sú vaše potrebné kozmetické pomôcky? ☺

Krásny zvyšok dňa prajem ♥


18 komentárov:

  1. Odpovede
    1. to len ja som akási pozadu :D a potom nariekam že ho nemám so sebou :D

      Odstrániť
  2. Pilníky mám doma, v práci, v kabelce....tyčinka na akné-ta je doma taky, zatím nevyužitá, mám ji asi týden, pinzeta=samozřejmost. Jen tu pleťovou houbičku nebo co to je, nemám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak rýchlo napraviť, tá čistiaca pomôcka je zázrak :)

      Odstrániť
  3. Pilník je můj must have, ale hodně často si ho zapomínám a jsem pak naprosto bezradná :D Pinzetu mám obyčejnou kovovou z Tety a naprosto mi vyhovuje :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi sa mi páči, že vždy dávaš odkazy i ceny toho, čo si si kúpila. Ja osobne mám pomník 4 v 1, ktorý ke mojim neoddeliteľným pomocníkom a viem, ako sú pomôcky či už na tvár alebo na nechty dôležité. A ešte keď sú za super cenu,...

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je pravda, že takové pomocníky často na blogu nenajdeme. Přiznám se, že mám jen pilník a pinzetu. To vytlačovátko vypadá fajn a nějakou pomůcku na čištění pleti bych si taky měla koupit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) to vytláčatko je určite hygienickejšie ako naše špinavé prsty a nechty :)

      Odstrániť
  6. Já bych se nevzdala pinzety a houbičky na čištění :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tú čistiacu hubku mám tiež a je skvelá, hlavne na rôzne gély či peelingy, tá moja je od Avonu a mám už istý čas. A pilník to je priam nutnosť, jeden mám v práci, ďalší doma a ešte by sa mi hodil nejaký aj do kabelky, najradšej mám tie sklenené.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne práveže tie sklenené nevyhovujú, nič mi nespravia :( ale asi som nenašla len ten správny

      Odstrániť
  8. Ďakujem za tip!! :) Tú paličku na akné si určite zaobstarám :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks