utorok, 15. septembra 2015

krásne ruky a zdravé nechty

Kto by nechcel mať krásne dlhé pevné nechty, na ktorých vynikne každý lak a vydrží na nich nejakú tú dobu? Samozrejme ku krásnym nechtom patria aj vyživené ruky a žiadna suchá praskajúca koža.


 Pred vyše rokom som čítala rôzne recenzie a názory, ako sú tieto laky od Eveline zázračné a za pár dní budete mať nechty pevné a zdravé. Nejak som tomu neverila, no napriek tomu som šla do Tety drogérie sú kúpiť tento lak za cca 3€ a mali na výber z viacerých druhov a ja som si vybrala s diamantami.


Lak by sa mal naniesť v jednej vrstve po dobu 3-4 dní, na ďalší deň odlakovať a opäť opakovať proces. No prvé dni mi to vydržalo a naozaj som mala nechty pevnejšie, no nečakajte zázraky :)) Neštiepili sa tak a nelámali. Prešiel rok a ja tento lak vždy použijem ako podkladový a som niekde za polkou flaštičky. Samozrejme na nechty užívam aj nejaký ten zinok alebo rôzne tabletky na pleť, vlasy a nechty. Výsledok môžete vidieť sami.

Ja som s mojimi nechtami spokojná, neštiepia sa až tak, nelámu a lak na nich vydrží sakramensky dlho a odlakovávam až keď ma prestane baviť, pretože dovtedy je neporušený ( česť výnimkám). Štetinky má dlhšie a úzke, vďaka čomu si nalakujete precíznejšie každý necht. Tým že má mliečnu farbu tak neodporúčam ako top coat, pretože trošku zmení farbu farebného laku.


K pekným nechtom patria aj pekne hydratované rúčky a tie docielime pravidelným natieraním a pílingom. Tento krémik má 100ml a je vo vysokej užšej tube, ktorá mi občas pripomína zubnú pastu. Dizajn je jednoduchý a mne sa veľmi páči a nevyzerá lacno. Krémik má úžasnú vôňu, pripomína mi dáke ovocie. Po nanesení sa rýchlo vstrebá a nezanechá také mazgľavé ruky a môžem čokoľvek robiť a stále mám pocit hydratovaných rúk a za cenu okolo 2€? Úžas.



Akými výrobkami si vy zabezpečujete krásne ruky a nechty? Vyskúšali ste dačo z týchto dvoch krásavcov? :))

Krásny zvyšok utorka prajem ♥

29 komentárov:

  1. s touto značkou som viac než spokojná. pred pár mesiacmi som si kúpila nechtový kondicionér (myslím, že to bolo 8in1 alebo tak nejak) a z tých úbohých vecí, čo sa ani nedali nazvať nechtami, sa stali normálne nechty. dlhé, pevné, rýchlo rástli, neštiepili sa ani nelámali. potom som s lakovaním na istý čas prestala, respektíve nelakovala som ich pravidelne a ich stav sa o trošku zhoršil, a tak som vbehla do tety (to znie divne :D) znovu a siahla tentokrát po tomto diamantovom. mám ho len pár dní, takže zmeny ešte nevidím, ale verím tomu, že opäť pomôže. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten 8v1 chcem tiež niekedy skúsiť, aj ten si vychvaľujú :) to vbehnutie, no trošku divno to znie :D :D ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Wow, máš opravdu nádherné nehty. Mám podobný lak od Rimmelu a jsem s ním taky velmi spokojená. Krémy na ruce momentálně používám Baleu, ale v zásobě mám i od Ziaji krém z řady kozí mléko. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na tie od rimmelu som tiež pozerala, ale dala som prednosť tomuto a nebanujem :) a ziaji mám aj ja kakaové, ale ešte v zásobe :D

      Odstrániť
  3. Dlhšiu dobu premýšľam, že si kúpim výživový doplnok (zinok) na nechty a vlasy. Počula som, že to spolu s lakmi, ako je napríklad tento pomáha a čítam, že zinok užívaš aj ty. :) Už si len kúpiť tento lak. Vďaka za typ. :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. užívam zinok a ešte také iné rôzne doplnky stravy, ale zinok už dlhodobo a ten je super aj na vlasy :)) a niet začo a ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  4. Lak som už mala a je naozaj božský :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na tie laky od Eveline sa musím teda pozrieť, veľa som o nich teda nečítala. A aj ten krém na ruky chcem! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď ten krém si skúšala ! :D sa ti tak zapáčil a aj jeho vôňa?? :D

      Odstrániť
    2. veď si pamätám, preto ho chcem a aj ten obal je proste boží! :D

      Odstrániť
    3. celý je úžasný :) videla som ho v tescu na kamennom a majú tam aj viac druhov, tak niekedy zájdeme na nákupy :D alebo v 101 drogerii v BB europe aj tam majú nejaké krémy od nich :D

      Odstrániť
  6. Máš fakt krásne nechty, ten dlhý typ, občas si to ľudia zvyknú zamieňať s umelými nechtami, mne sa to teda stáva veľmi často, občas sa tváriť urazene, no na druhej strane chápem, že nie každý je odborník na nechty. Tiež mám teraz lak od Eveline, vraj sú najlepšie, používam ho ako podkladový lak, ale zatiaľ veľmi krátko, takže neviem posúdiť, či je fakt účinný. Ten môj je nejaký mierne dožlta. Tiež sa mi štiepili nechty a hrozne mi to prekážalo, no zistila som, že som si to vyrobila sama neustálym lakovaním a odlakovaním, tak som s tým prestala, lakujem už len až keď sú nechty fakt dlhé, krátky ich nechávam bez laku a po štiepení niet ani stopy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár :) no moje si zatiaľ nik nezamieňa s gelovými a popravde bolo by mi to aj jedno :)) taký žltkastý som ešte nevidela, tak snáď pomôže a bude super :) no to poznám také nepríjemné vysušené nechty, mne na to dosť pomáha odlakovač od dermacolu, má v sebe mandľový olej a nezanechá nechty ani pokožku okolo suchú, ale takú mastnejšiu vyživenú a odvtedy sa mi tak neštiepia a nie sú suché :))

      Odstrániť
  7. Na tyhle laky od Eveline jsem už taky koukala! Já používám olejíček od Gabriely Salvete a krém na ruce mám od Neutrogeny. Máš moc hezké nehty :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež ma láka ten krém od neutrogeny, celkovo niečo od nich vyskúšať :)) a ďakujem :))

      Odstrániť
  8. O tomto laku jsem ještě nikdy neslyšela ani ň.. Nechápu jak je to možné, protože bych ho docela dost potřebovala, protože se mi lámou i docela štěpí nehty :(. Musím se po něm kouknout! Jinak tento krém od Ziaji jsem měla taky. Vůně a konzistence jsou ok, ale jinak mi moc nesedl, pro mě osobně byl málo hydratační, já potřebuji více hydratační krém :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak mne osobne sedí ten krém až moc a je pravda, že sa natieram približne 5x denne, takže vysušené ruky nemám a nejako extra hutné krémy nepotrebujem :)

      Odstrániť
  9. Ja chcem mať strašne pekné nechty, ale neviem prečo, stále sa mi zlomí jeden, druhý.. a potom už musím dať dole všetky, aby to nevyzeralo zle :/ používam rôzne spevňovače a takéto veci, ale nikdy to nie je na 100%. A ďalšia vec, čo ma trápi, je suchá nechtová kožička a okolie nechtov :/ videla som taký balzam od Saloosu a vyzerá to tak, že si ho budem musieť zaobstarať .
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús nejaké vitamíny papať a obmedz odlakovávanie :) alebo odlakovač s olejom (dermacol), ten zanechá takú mastnú tú pokožku okolo a nie suchú :)

      Odstrániť
  10. ziaja kosmetiku jsem ještě nezkoušela, ale moc mě láká jejich kokosová řada :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zrovna včera som na ňu čítala recenziu a aj mňa už :D

      Odstrániť
  11. Diky za tip na krem od ziaji, mam kozi a jsem spokojena.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jeden podobný lak od Eveline mám a už na neho nedám dopustiť. I keď jeho efekt naozaj nie je trvalý a treba ho raz za čas použiť znova, je to zatiaľ jediná vecička, po ktorej som videla efekt okamžite. A tie krémy Ziaja ma tiež lákajú, škoda len, že mám v zásobe asi desať iných a tak som si musela dať stopku :D
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak jeden na stôl, jeden do kabelky, jeden pri mydlo na ruky a dáko sa spotrebujú, aby si mohla nakupovať a skúšať ďalej :))

      Odstrániť
    2. No ver mi, že tento systém u mňa už dosť dlho funguje, no stále neviem kam dať ďalšie, ktoré mi ležia v krabici pod posteľou :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks