utorok, 8. septembra 2015

Favoriti za august

Mám pocit ako keby som písala tradičné príspevky ( novinky, spotrebované a favoritov) snáď každé dva týždne a ono už ubehol každý mesiac. Konečne po šestnástich rokoch nenastupujem do školy a zatiaľ si to celkom užívam :)) Hoci vysoká mi chýbať nebude, na takú strednú by som sa s radosťou vrátila.

Za top favorita minulého mesiaca nominujem práve tento ružový šampón od garnier. Zatiaľ každý šampón od nich mi skvelo vyhovoval a tento nie je výnimkou. Nádherne vonia, pení a vlasy mi zanechá umyté asi tak 5 dní, oproti mojim 2. Jediný šampón ktorý dokázal predĺžiť na cca 4 dni bol olejový od Dove a tento ho ešte predčil. Cena je smiešna, nejaké 2€ a jediné čo ma hnevá je otváranie. Občas si idem nechty na ňom vylámať.


Z kategórie pleť tu mám týchto dvoch pomocníkov, ktoré mám len vo vzorkách ( zatiaľ) a dostala som ich na stretnutí s weledou. Používam ich denno denne dva týždne a stále nie som na dne ( ako môžete vidieť). Čistiace mlieko je určené na hĺbkové vyčistenie pleti a na akné. Ja som schytala nepríjemné akné ( asi z alergie alebo neviem ) a toto mliečko neskutočne zaberá a stačí ho minimum. Krém z kosatca je určený na pleť 20+ a nie je riedky ani moc hutný. Má krásnu výraznú vôňu, ktorú mi pochválili už aj členovia mojej rodinky.


Na pery som najviac používala tento zelený melónikový EOS, ktorý mám najkratšie a ako vidím, bude na dne najskôr. S čistým svedomím mu udeľujem prvé miesto spomedzi mojich všetkých šiestich ( watermelon, pomegranate raspberry, wildberry, vanilla, passion fruit a honeydew honeysuckle).


Krémov na ruky nikdy nie je dosť a zvlášť úžasných. Možno to vyzerá že som podplácaná ( čo nie som) ale tento krém je božský. Mne vonia po nejakom ovocí a nádherne ruky zvláčni a zhydratuje bez pocitu mastných rúk a za 2€? Dokonalosť. Bioderma je odložená a kraľuje tento.


Posledným výrobkom je tento sprej na vlasy od gliss kur, ktorý bol SOS keď som nemala kondicionér a musím povedať, že to bola jedna z najlepších kúp tohto roka. Nádherne vonia, super sa po ňom rozčesávajú vlasy a po každodennom používaní ( aj na suché vlasy) mám tak nádherne lesklé hebké vlasy, že som ich také nemala už riadne dlho.



A netradične vám ukážem slovenskú youtuberku, ktorá má nenormálne kvalitne prepracované videá a je krásna, dobre sa počúva a za 2 dni som pozrela všetky jej videá. Simonkin kanál nájdete tu.


Aký sú vaši augustoví obľúbenci? Určite mi dajte vedieť aby som mala čo skúšať, hoci mám zásob na 2 roky.

Prajem krásny štart do nového dňa ♥ a veľa síl školákom :))

29 komentárov:

  1. Weleda Produkty (presne tieto dva) som si aj ja obľúbila :) a Gliskour mám tiež veľmi rada.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krém na ruce od Ziaji jsem si teď pořídila, jsem na něj doopravdy zvědavá:-) A Gliss Kur balzámy jsou pro mně nutnost, kupuji je už několik let, jen vždycky vystřídám variantu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale na niektoré krémy som nečítala pozitívne recenzie tak neviem :) tento je skvelý :)

      Odstrániť
  3. EOS sú vynikajúce, ja mám chladivý mentolový stále v kabelke. Inak tie tekuté Gliss Kur kondicionéry som kedysi húfne používala, ale nejako som už prestala a vrátila sa ku klasickým zmývateľným kondicionérom. Rozčesávacie problémy už riešim olejom, ktorý nanesiem do mokrých vlasov a vďaka tomu sú vlasy rovnejšie, dajú sa skvelo rozčesať a oveľa rýchlejšie uschnú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oleje sú super, ale snažím sa to trošku na vlasy striedať aby si nezvykli a oleje mali poriadne dlho a sa mi zdalo, že už to nemá taký účinok :)

      Odstrániť
  4. Gliss Kur používam ale inší :-) A nemôžem si ho vynachváliť.
    Presnejšie mám tento: http://suesanqa7.blogspot.cz/2015/06/aby-rozcesavanie-nebolelo.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. gliss kur vie robiť veci na vlasy, len to treba striedať aby si vlásky nezvykli :))

      Odstrániť
  5. Krém z kosatce? To zní hezky:-) Eos jsem nikdy neměla, Ziaja-tu prostě miluji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gliss Kur je super mám ho tiež :) a mliečko z Weledy bolo skvelé, žiaľ, ja som ho minula veľmi rýchlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešteže nie je také drahé ani na ich eshope :D

      Odstrániť
  7. produkty od Weledy jsou podle mě zkrátka úžasné, ať už to jsou jakékoliv nikdy si je nemůžu vynachválit :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak :)) a podľa mňa za super cenu nato že je to čisto prírodná kozmetika :)

      Odstrániť
  8. ja som si zamilovala to druhé mliečko 2in1 a už som ho dokonca stihla aj minúť :/ :D.
    a aj presne ten krém + krém baby derma :P.
    inak, ten ziaja krém vyzerá naozaj dobre! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D veď tam ti stačí malá kvapôčka a na mokrý tampón a tak umyť :) si nejaká frišká a míňaš :D

      Odstrániť
  9. Nad Eosem stále váhám.. tak nevím..

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/foto-navod-nude-denni-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak nájdu sa aj lacnejšie balzámy, ale mne nevadí tá cena a milujem ich :))

      Odstrániť
  10. máš pravdu že krému na ruce nikdy není dost, proto nechápu, proč mám jen jeden :D
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to neviem :D čas napraviť :D ja mám asi 4-5 :/ :D

      Odstrániť
  11. Na ten šampón sa musím pozrieť, lebo moje vlasy treba umývať každý druhý deň a už ma to štve! :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús a snáď budeš spokojná :) teraz je v Lidli veľký 400ml za 2,49€ , čo je dosť super cena :))

      Odstrániť
  12. Ten zelený eos bych taky chtěka vyzkoušet :) Já mám teď sweet mint a jsem spokojená.

    Beauty Wishlist 2015

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten sweet mint chcem zase ja :D .. milujem mentol :)

      Odstrániť
  13. Z týchto produktov ma najviac zaujali produkty Weleda. Zatiaľ som od nich neskúšala veľa vecí, no čo som mala, bolo naozaj super a ten kosatcový krémik vyzerá bohovsky.
    A mojich obľúbencov si už asi videla, ale ak nie, tak tu je link ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. videla videla :) čítam poctivo každý článok :) a ten kosatcový bol naozaj úžasný, po minutí mojich zásob si ho zaobstarám v plnom balení :)

      Odstrániť
  14. Tenhle šampon je super, jsem moc spokojená. Teď jsem jsem si koupila od téhle značky i masku a je taky super. Po EOS balzámu pořád pokukuju. Ale jelikož mám velkou zásobu různých, tak asi počkám až budu nějaký nový potřebovat :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks