utorok, 18. augusta 2015

wishlist


Ahojte :)),

ako znášate toto normálnejšie počasie, kedy neodpadávame z tých horúčav a dá sa normálne dýchať? Mne pravdu povediac trošku chýba teplo, ale stačí takých 29-30°C a nie to čo bolo. Chcem nosiť šaty, sukne, sandálky a nie gumáky, svetre a bundy. Nuž hold august o chvíľu skončí a nám neostáva nič iné, len schovať letné veci a vybrať teplejšie. No neodpustila som si pár letných vecí do tohto wishlistu. Už mať len neobmedzený rozpočet a všetko by to bolo super :))



1. Paletka od I heart makeup je dokonalá. Krásne zladené farby, vôňa musí byť úžasná. Dá sa z toho vyčarovať jemné denné líčenie i večerné tmavšie. Proste dokonalosť ♥
2. Plavky neodmysliteľne patria k letu a tieto sú špica. Za tento rok mám len jedny nové a bolo by na čase si zaobstarať druhé, no ale asi to nechám až na to ďalšie leto a ak sa podarí, možno už aj originály. Len neviem či takýto typ alebo ten bez ramienok. Poprosím rady baby :))
3. Štetce Zoeva to je dokonalosť. Tak úžasne vyzerajúce, každý jeden štetec by som využila. Už len vyzerajú luxusne, joj láska ♥
4. Nový telefón už je potreba, nakoľko môj ma už dva roky ( nič strašné) ale od začiatku sa zasekáva, je spomalený, kontakty mi načítava pár minút a dokonca mi ani nezvoní a sám sa vypína. Takže ak bude niečo splnené, tak asi tento telefónik. ( Lenovo p70)
5. Zišli by sa mi aj nejaké poriadne jesenné botičky a najlepšie na opätku, ale miernom. Čierna sa dá kombinovať naozaj so všetkým a presne takéto by som privítala.
6. Sandálky na opätku sú úžasný doplnok na leto, neuveriteľne chic a také mi chýbajú v mojej zbierke. Biele/ béžové/ čierne to je jedno, minimálne jedny chcem! 
7. Zišiel by sa už aj nový foťáčik, aby lepšie zaostroval a robil videá ( zatiaľ si trúfam len domáce vlogy pre rodičov na pamiatku :D ). Nestojí až tak veľa a z recenzií sa dozvedám, že super fotí, nakrúca. Našetriť pár stoviek a bude môj.

Aký je váš wishlist? Čo pekného by ste si chceli kúpiť? Páči sa vám niečo z týchto vecičiek? 

Krásny zvyšok dňa prajem ♥

16 komentárov:

  1. Nový fotoaparát by sa veru zišiel aj mne :)

    Pozývam ťa na moju prvú giveaway, ktorá sa koná u mňa na blogu.

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sice ne o štětce, ale o paletku od zoevy si teď můžeš zahrát u mě na blogu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky mám přichystaný wishlist. :-) Hodně se mi líbí sandálky, taky bych takové brala. Nový mobil jsem nedávno dostala a jsem s ním docela spokojená.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však? také sandálky to je riadne ženské a sexi :)) a prajem, nech mobil dobre slúži :))

      Odstrániť
  4. Ja sa už teším na narodky, kedy dostanem nový mobil :3 A tak isto chcem jesenné topánočky na opätku, ale na vyššom, keďže som nízka :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak popredu všetko najlepšie :) ... v tejto dobe je pre mňa ťažké zohnať topánky, ktoré by boli kvalitné a páčili sa mi :D

      Odstrániť
  5. můj wishlist je podobný:D potřebuje tlefon a olympus pen a nebo alespon objektiv k mému Nikonu, alevýplata je moc malá:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každému by sa zišlo všetko :D sme skromné :D

      Odstrániť
  6. Ja som si cez leto už začala plniť zopár prianí... Nikon 3200 bol prvý na zozname..tak som trošku zainvestovala ..ešte potrebujem nejaký normálnejší notebook, pretože s mojou starou šunkou čakám večnosť kým sa dačo udeje a otvorí či uloží to, čo má :D :D :D do zbierky taktiež pribudol dlho predlho zháňaný pán. klobúčik a pár rúžov kvôli foteniu... ale tie jesenné topánky by bodli veru v nejakej gaštanovej farbe...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj tak užívaj Nikon :)) a ten notebook aj mne, ale tak nemôžem byť až taká náročná :D

      Odstrániť
  7. Výborný wishlist! Tieto veci by sa zišli aj mne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. také typické ženské :)) každej by sa zišli a najmä mne ! :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks