piatok, 14. augusta 2015

obľúbené seriály

Je leto, prázdniny, vonku neznesiteľné horúčavy a nie je nič lepšie ako byť pri vode. No komu sa nedá, tak nech je radšej pekne vnútri a nech si dni spríjemní seriálmi. Dnes vám predstavím pár mojich top.

Beverly hills 902 10 nová generácia



http://files.milujemeserialy.eu/200002376-3ed333fcc9/90210%20Nova%20generace-90210.png
Tento seriál má až 5 sérii, takže vám zaručujem, že máte čo pozerať. Je pokračovaním pôvodného seriálu Beverly hills 902 10 a dokonca tam hrajú aj niektorí pôvodní herci. Dej sa odohráva zväčša na strednej škole, kde nechýba láska, intrigy, kamaráti,.. Kto má takéto stredoškolské seriály rád, tak nech vyskúša pozerať.


Feriha
http://41.media.tumblr.com/fb2a15741f1602af0d3f8ec5144a76e8/tumblr_mtj9fldafK1spdza3o1_500.jpg
Jóóój tento seriál / tureckú telenovelu veru ja môžem. Už ju mám pozretú 2x a druhý raz som ju pozrela za menej ako mesiac a to som mala skúškové! :D Fakt to žeriem. Dej sa odohráva v Tureckom Istanbule, kde Feriha je domovníkova dcéra a bývajú v luxusnej štvrti v podzemí. Nastupuje na vysokú školu kde sa hanbí za svoj pôvod a tak všetkým klame a predstiera že je bohatá. Zamiluje sa do nej najkrajší (♥) chlapec na škole a ide to raz s nimi hore a raz dole. Naozaj odporúčam a už viem, čo budem robiť zvyšok augusta, hoci ho poznám naspamäť :D ( dá sa pozerať na zkouknito.cz)

The lying game
http://media.zenfs.com/en-US/video/video.pd2upload.com/video.degeneric.yahookino.com@f0dad46c-005f-3134-80ad-262b446546ab_FULL.jpg
 Tento seriál som mala rada, napriek tomu, že mal iba pár častí. Emma a Sutton sú dvojičky, ktoré boli ako maličké rozdelené a po rokoch sa nájdu a vymenia sa. Pátrajú po ich biologickej mame a samozrejme neminie ich láska, intrigy, utrpenie,... ( dal sa pozreť na serialyonline.cz ale bohužiaľ tá stránka už nefunguje tak neviem )

Seriály ako Dva a pol chlapa, The vampire diaries, Pretty little liars a podobne nemusím predstavovať, ale patria tiež do moje topky, napriek tomu, že PLL mám pozretú len do nejakej 5 série a odvtedy som prestala.

4 komentáre:

  1. 90210 som kedysi pozerala a videla som všetky série, Turecké veci nemusím a Lying Game som zbožňovala a doteraz ma mrzí, že ho prestali natáčať :(
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som pozerávala aj Jane by design ( tiež to skončilo u prvej série :( )... potom awkward, ale miestami to je také trápnejšie :) ... a ani ja nemám rada turecké, ale toto je moja srdcovka a nalákala som sa na to :)

      Odstrániť
  2. The lying game jsem taky sledovala, škoda, že ho ukončili. :)
    O 90210 furt přemýšlím, možná na to kouknu. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks