nedeľa, 2. augusta 2015

Moja starostlivosť o pleť

V poslednom období sa moja pleť zbláznila a prestala sa mastiť. Pre niekoho plus, pre mňa horor. Začala byť veľmi suchá so šupinkami a k tomu občasné akné. Kombinácie som teda naozaj vyhrala. Čo sa snažím je čistiť a hydratovať ako to len ide.


 V prvom rade začínam umytím namokro s použitím tohto gélu od Biodermy, ktorého stačí naozaj málo a krásne pení. Ak som nalíčená, perfektne odlíči a už len dočistím micelárnou vodou. Momentálne používam opäť túto od dermacolu, ktorá je perfektná. Písala som o nej už tu. V bežné dni nasleduje už len hydratácia práve týmto sérom, ktoré je bezkonkurenčne perfektné. Hoci som nevyskúšala ešte žiadne iné, ani nemám potrebu. V zložení sa nájdu silikóny, čoho som sa obávala, ale nijako mojej pleti neškodí a dokonca sa mi pri pravidelnom používaní zlepšuje pleť. Ráno nie je napnutá a suchá, ale krásne hydratovaná. Pocit suchoty príde neskôr.


Zväčša 2-3x týždenne doprajem svojej pleti viac a to v podobe masky. Píling približne raz za dva týždne. Masky používam hydratačné. Prvú ( naľavo ) mám z oriflamu a musím ju pochváliť. V horúce letné dni je priam znesenie z nebies. Občas ju dám aj do chladničky a nádherne osvieži. Nanesiem hrubšiu vrstvu a nechám na pleti pôsobiť približne 30 minút. Po tej dobe už na pleti nemám skoro nič, nakoľko moja pleť toho "spapká" viac ako ja sama ☺ .. už len opláchnem vodou a nanesiem krém / sérum. Druhá maska je na rovnakom princípe, len nie je gélová, ale taká hutná ako jogurt. Vystačí na dve ( aj viac ) použití a taktiež moja pleť ju "spapká". Opláchnem pleť a je krásne hydratovaná, hebučká. O tú masku si môžete zasúťažiť aj v práve prebiehajúcej giveaway. Píling od himalaya je taký akurát. Zrniečka nedráždia, čo to obrúsia, ale žeby som bola z neho odvarená sa nedá povedať :)) No zatiaľ si nebudem kupovať iný kým tento neminiem.


Na oči používam tento od Biodermy, ktorý som si nakúpila keď bol po 4€. Písala som o ňom tu. Je fajn, príjemný, neštípe, ale ničím ma extra neohúril žeby som si ho potrebovala po vypotrebovaní kúpiť zase. To sa naopak nedá povedať o oleji na pery od Balei, ktorý je v podstate novinkou.


Nanáša sa pomocou guľôčky, ktorá sa mne mierne zasekáva a tak občas nenanesiem produktu koľko by som chcela. Ale ten olej je úžasný. Voňavučký, hutný, príjemný na perách a v podstate nijak extrémne nelepí. Do pier sa mierne vsiakne a krásne mi ich zjemní a budím sa s hebučkými perami. Cena približne 2€ a odporúčam aspoň vyskúšať☺

Ako sa staráte o pleť? Používate niečo z mojich výrobkov? ☺

12 komentárov:

  1. Bioderma krém na pleť :) ten také používám a je fakt super :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten olej na rty mám taky a jsem s ním moc spokojená. Miluji jeho vůni ♥ Ale ta aplikace mě taky někdy štve, protože chci hodně oleje na rty, ale nejde mi to :( :D

    Freeman - pleťové masky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nově jsem si teď pořídila olej na rty Balea, jsem na něj zvědavá:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super produkty, veľmi ma zaujala maska Oriflame, pretože žiadnu hydratačnú momentálne nemám ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. túto už mám dlhšie, tak ani neviem či sa ešte vyrába :D

      Odstrániť
  5. Gél od Biodermy poznám, kedysi som ho tiež používala, pekne voňal, dobre penil a pleť bola po ňom matná, momentálne však už gély nepoužívam, pleť si čistím mydlom. Tú masku od Nivei som skúšala na krk a dekolt, no u mňa sa tej masky vstrebalo do pokožky minimum, cítila som sa dosť mastná a tak som si ju prestala kupovať, ale zato voňala krásne, to sa musí nechať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som momentálne ako sušienka a na pleti mi po nej nezostalo skoro nič, až som sa čudovala :) a práveže vôňu necítim extra žiadnu :D

      Odstrániť
  6. Veľmi pekný článok. Veľmi rada čítam príspevky o kozmetike, ktorú mám naozaj veľmi rada :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :) a ešte jednu moju práve prebiehajúcu GIVEAWAY č.2

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks