štvrtok, 20. augusta 2015

Max factor creme puff

Keď som pred šiestimi mesiacmi vyhrala 20€ poukážku na eshope Elnino, jednoznačne som vedela že siahnem po tomto púdri. Žiaden iný púder ma nedokázal zmatniť na takmer 24 hodín a ešte počas svadby, kde sa vykrúcalo. Vydržal v perfektnom stave od 9 rána až do druhého dňa do pol 5, kým som ho neodlíčila. 



Jeho vôňa je dokonalá. Taká jemná, púdrová, luxusná. Jedine čo ma hnevá je balenie, pretože to nie je na šróbovanie,  no stačí iba zdvihnúť vrchnú časť, ktorá ide veľmi ľahko. Balenie obsahuje aj labutienku, ktorá je pravdu povediac na nič a nepoužila som ju ani raz za tých 7 mesiacov.


Púder je veľmi jemno namletý, tak mierne práši. Na štetec sa ho nenaberie veľa a o pár ťahoch máte zmatnenú pleť. Za tých pár mesiacov sa mi zmenila pleť z matnej na suchú a tento púder mi vydrží až do večera v poriadku. Mám odtieň 05 Translucent a nemení mi farbu makeupu. Na fotkách sa zdá tmavší kvôli svetlu, no je naozaj veľmi svetlý.






V drogérii ho zoženiete za cca 10€ a na elnine okolo 5€ ( môj stál vtedy 3,83€ :)) ) a na výber máte z 10 odtieňov, takže každá by si našla ten svoj. No už sa ukázalo, že každá pleť je naozaj iná a niektoré mi už písali že im na dlho nezmatní. Mne naplno vyhovuje a po spotrebovaní sa isto opäť k nemu vrátim.

Aký púder je váš najobľúbenejší? Vyskúšali ste práve tento? :))

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

18 komentárov:

  1. Tento pudr jsem nezkoušela, ale můj oblíbený je od Rimellu Státy matte - klasika. Ale moc bych chtěla vyzkoušet od Catrice :) http://anneadelestyle.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten od rimmelu majú hádam všetci, len ja nie :D

      Odstrániť
  2. Tento Creme Puff mi kedysi vyhovoval, ale potom na mne začal nejako oxidovať. Kryl však veľmi dobre a pleť som s ním mala takú dokonalú. posledné balenie som však minula ako suchý šampón na vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neprešla mu záruka alebo ja neviem? mne neoxiduje vôbec :))

      Odstrániť
  3. Ja mám len jeden púder od NYC. Ale ak je to možné snažím sa púdre nepoužívať vôbec :) príde mi to akoby upchávali póry a celkovo sa s nimi necítim prirodzene. Aj ten najsvetlejší púder na mojej tvári vyzerá tmavo a neznášam ak sa tvár odlišuje od krku :D
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to mne neupcháva :)) tak si kúp taký ten biely a isto nebude na teba tmavý :D

      Odstrániť
  4. Momentálne púdre veľmi nepoužívam a keď už po niečom siahnem, tak vyberám také, ktoré takmer na pleti nevidno. Najradšej mám Bourjois Healthy Mix ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ánoo o ňom som u teba čítala :)) možno niekedy skúsim aj s makeupom :)

      Odstrániť
  5. ooo, pekne si ma naň nalákala :) ja teraz používam ten krajkový od Dermacolu a v zásobe mám ešte jeden od Rimmelu, takže možno potom :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak najprv domíňaj :D a šetri na anglicko :D

      Odstrániť
  6. Mne zatiaľ žiadny púder nezmatnil pleť na celý deň. Skúšala som už Essence, Rimmel, Dermacol a teraz je na rade Catrice. No možno sa kuknem aj po tomto :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to záleží aj od pleti :) ja som ju nikdy nemala extra extra mastnú a tento mi naplno vyhovuje :)

      Odstrániť
  7. Pudr vypadá velmi lákavě, nic doma ještě od MaxFactoru nemám:)
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto je tiež moja prvá vec a ešte chcem skúsiť makeupy :)

      Odstrániť
  8. Tak tento pudr vůbec, ale vůbec neznám, ale vypadá famózně, nedivím se, že jsi sáhla po něm! Já používám stay matte od Rimmel London, je to moje klasika :) Hlavně jsem s ním spokojená! Nedávno jsem si koupila nějaký od Dermacolu, ale nic moc :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre mňa to je legendárny púder a už dááávno som ho chcela :)

      Odstrániť
  9. Vyzerá fakt super, aj keď ho vôbec nepoznám .Ja osobne používam od Oriflame-u guľôčkový púder s ktorým som nadmieru spokojná


    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám z oriflamu také gulôčky, ale to je na líčka a akurát mi na to padá prach :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks