sobota, 1. augusta 2015

August challenge

Prvý august. Deň kedy som sa odhodlala začať so sebou a so svojím telom niečo robiť, pretože sedenie pred telkou s čipsami a kofolou nie je zdravé pre moje telo. Som mladý človek, ktorý musí vládať a nie sa zadýchavať po pár schodoch. Povedala som STOP a vydala sa na cestu. Začínam behať. Kedy je to lepšie ak nie augustové podvečery pri západe slnka, ľahko oblečení a s hudbou v ušiach ktorá nás poháňa vpred?
www.pinterest.com

Už žiadne výhovorky že od začiatku mesiaca, je moc teplo / zima .. skoro / neskoro. Mám motiváciu zdravšie žiť ( nie zas extrém a vynechať moje rezníky :D ) ale zasa odtiaľ potiaľ a nezbaštiť veľké čipsy behom pár minút ( už v 14 rokoch som mala zvýšený cholesterol). Trošku vytvarovať nohy a zadok a neudýchať sa pri prejdení 10 schodov.


www.pinterest.com

www.pinterest.com

www.pinterest.com
Bola by som rada, ak by ste sa pridali viaceré a niečo pre seba robili. Pár minút behu denne nikoho nezruinovali. Možno bude z toho nejaká challenge súťaž, kde by sme pridávali hashtagy a následne by som náhodne vybrala nejakého výhercu niečoho. Čo vy na to ?? :)) 

Skúste vymyslieť hashtag a uvidíme. Môj prvý beh začína o 20 a som zvedavá koľko zabehnem a o výsledok sa podelím na instagrame. 

Želám krásny zvyšok soboty ☺

14 komentárov:

  1. super motivace, já už se takhle udržuju cca rok, taky o tom budu dělat článek :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rok? to ťa obdivujem :) Snáď aj mňa to bude tak dlho držať :)

      Odstrániť
  2. Gratuluji a držím palce, abys vydržela....ráda bych se přidala, ale :-) .....až po dovolené. Budu tě sledovat a podporovat, alespoň spirituálně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) snáď mi to vydrží dlhšie a nebude to len také pobláznenie na chvíľu :)

      Odstrániť
  3. Tak veľa šťastia nech sa ti darí :) ja som začala cvičiť len pár cvikov doma čo považujem u seba za dosť veľký úspech :D
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď sme hnilé je vôbec zázrak aspoň to málo :D

      Odstrániť
  4. Držím ti palce, Moni, doufám, že ti to vydrží :)) Mimochodem, ta aplikace vypadá hoooodně dobře :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne ! :) naozaj si to vážim :) aplikáciu na beh používam od Nike running :)

      Odstrániť
  5. Super článek! Budu držet palce, abys to vydržela :) Já jsem od soboty začala cvičit Jillian tak jsem zvědavá, jestli to vydržím celý měsíc :)

    Freeman - pleťové masky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks